2019-09-04, 15:02
Medlem
Har Norspan på recept 30mg och har nu använd Subutex 8mg och märker att Norspan är bättre och billigare.
Norspanet klipper jag i 6 bitar och tuggar/ snusar 1 bit per dag. ( går även bra att lösa och injecera)
Det är mega skillnad
Alltså 1st 8mg subutex har gått åt varje dag och blir svindyrt. Medans det räcker att tugga/ snusa 1 bit plåster och det ger samma effekt.
Lovar att ni som ej prövat kommer att bli glatt överraskade och mycket mer ekonomiskt.
Så pröva!
Citera
2019-09-04, 15:30
Medlem
Lowlyfes avatar
Ekonomiskt håller jag med dig, fast ruset jag fått på sub är softare än norspan. Blandade iof, de fåtal tillfällen jag provat norspan, med tramadol och fick ett redigt illamående så det påverkar väl min åsikt.
Citera
2019-09-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Ekonomiskt håller jag med dig, fast ruset jag fått på sub är softare än norspan. Blandade iof, de fåtal tillfällen jag provat norspan, med tramadol och fick ett redigt illamående så det påverkar väl min åsikt.
Nu har jag använt det i 15år och får aldrig någon effekt längre. Blir bara "normal" eller piggare. Jag har aldrig haft problem med illamående.
Citera
2019-09-04, 19:31
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aniara20
Nu har jag använt det i 15år och får aldrig någon effekt längre. Blir bara "normal" eller piggare. Jag har aldrig haft problem med illamående.

Sub eller norspan?

Sub har ju ett tak för ruset, norspan vet jag faktiskt inte då jag inte har brukat det i så stor utsträckning mer än att testat ett par gånger.
Citera
2019-09-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Sub eller norspan?

Sub har ju ett tak för ruset, norspan vet jag faktiskt inte då jag inte har brukat det i så stor utsträckning mer än att testat ett par gånger.

Borde vara lika eftersom norspan är ju typ samma sak som Sub, buprenorfin för att vara exakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in