2019-09-04, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Kan du verkligen bevisa att Ndella prostituerade sig? Har du en skärmdump av sidan där hon presenterade sig? Har du själv köpt sexuella tjänster av henne? Det finns ju inget annat "bevis" på detta annars än att några haters bara hävdar dig. Men det blir inte sant pga detta.

Det blir inte falskt för att kunderna inte bad om kvitto heller.
Citera
2019-09-04, 07:54
Medlem
negrofobens avatar
Kul att den kriminella niggern gifte sig med en hora!
Troligtvis hade ingen aning om detta då han satt inne. Han hade säkert själv fimpat henne då han fått reda på vad hon försörjt sig på tidigare.
Citera
2019-09-04, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Kul att den kriminella niggern gifte sig med en hora!
Troligtvis hade ingen aning om detta då han satt inne. Han hade säkert själv fimpat henne då han fått reda på vad hon försörjt sig på tidigare.

Vadå försörjt sig? Hon gick väl på gymnasiet så försörjningen bör väl hennes föräldrar stått för?
Citera
2019-09-04, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten.Skorsten
Vadå försörjt sig? Hon gick väl på gymnasiet så försörjningen bör väl hennes föräldrar stått för?
Hon var en godisgrotta för hugade spekulanter på fritiden.
Citera
2019-09-04, 09:53
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten.Skorsten
Ja normalt har ju föräldrar försörjningplikt. Hennes päron lär bara stått för det basala. Fina kläder, mobiltelefon mm fick hon knulla sig till enligt uppgifter i tråden.
Citera
2019-09-04, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gullibrallan
Hon var en godisgrotta för hugade spekulanter på fritiden.

Ja det skulle inte alls förvåna mig om hon köpte knark och sålde sex på fritiden, hon gifte sig inte med världens bästa man heller direkt, hon var väl ihop med en av dom värre.
Frågan är om det var mannen som dödade henne när han fick reda på vad hon höll på med, alternativt beställde mordet för att ta ut någon försäkring.
Citera
2019-09-04, 12:56
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Ja det skulle inte alls förvåna mig om hon köpte knark och sålde sex på fritiden, hon gifte sig inte med världens bästa man heller direkt, hon var väl ihop med en av dom värre.
Frågan är om det var mannen som dödade henne när han fick reda på vad hon höll på med, alternativt beställde mordet för att ta ut någon försäkring.
Tänkt lite i samma banor. Kanske gorillan stod bakom mordet. BO kanske satt på info om ett långt fängelsestraff alt.vaknat upp ur sin skönhetssömn och velat lämna honom.
Citera
2019-09-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Kan vara värt att läsa, killen kanske vill langa info om någon multikriminell som tråden missat, utan att snitcha ute i det öppna?
Skulle inte tro det. Trollet är bara här för att synas. Inte en enda vettig kommentar nånstans har hen skrivit. Enbart små kommentarer som inte ger ett skit. Mycket märkligt vad man gör i tråden då.

F ö tror jag det är en tidsfråga innan mannen fimpas för gott. Han har skaffat sig massor av fiender i fängelset genom åren. Några är säkert ute därifrån. Alla har kontakter.
Citera
2019-09-04, 15:25
Medlem
Det finns olika typer av tjejer från förorterna här kommer två exempel den ena är att de väljer en grovt kriminell psykopat är för att de tror eller har som ett mål att de ska ändra på den kriminella snubben och få han att bli bra och kexig.
Den andra anledningen är att det vattnas i deras kön när de umgås med en kille som är kriminell och har lite status i orten, då får tjejen automatiskt status av både tjejer och killar i orten eftersom hon är med den kriminella snubben.
Men oftast får de stryk av dessa killar eller så är killarna otrogna med andra tjejer som gärna vill smaka på kriminell kuk.
Det är orten orre mentalitet, de pratar om såna tuffa bråkiga kriminella killar redan från fjärde klass.
Citera
2019-09-04, 17:32
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Det finns olika typer av tjejer från förorterna här kommer två exempel den ena är att de väljer en grovt kriminell psykopat är för att de tror eller har som ett mål att de ska ändra på den kriminella snubben och få han att bli bra och kexig.
Den andra anledningen är att det vattnas i deras kön när de umgås med en kille som är kriminell och har lite status i orten, då får tjejen automatiskt status av både tjejer och killar i orten eftersom hon är med den kriminella snubben.
Men oftast får de stryk av dessa killar eller så är killarna otrogna med andra tjejer som gärna vill smaka på kriminell kuk.
Det är orten orre mentalitet, de pratar om såna tuffa bråkiga kriminella killar redan från fjärde klass.
Ja detta är inget nytt, gammalt sen länge , dessa måste gilla att bli slagna, tror dom lider av självskadebeteende . Men i detta fallet så har jag hört utifrån av andra källor att det är LM som ville beställa mord på henne. Min egna teori stämde , kanske har han hört någott han inte skulle. Typ att hon har varit med en annan
Citera
2019-09-04, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Jo det gjorde hon men han vd absolut inte kriminell och varför ska man diskutera en person som blev mördad för 1 vecka sedan
Nej det gjorde hon inte men han var absolut kriminell och man ska diskutera en person som blev mördad för 1 vecka sen för att man vill veta mer. Vad kan du berätta som tillför diskussionen något?
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Bevisa att hon sålde sex när hon levde och att hon kanske gjorde det och det är inget fel på att sälja sex
Bevisa att hon var en hora? Hur gör man det?
Citera
2019-09-04, 17:45
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Ja detta är inget nytt, gammalt sen länge , dessa måste gilla att bli slagna, tror dom lider av självskadebeteende . Men i detta fallet så har jag hört utifrån av andra källor att det är LM som ville beställa mord på henne. Min egna teori stämde , kanske har han hört någott han inte skulle. Typ att hon har varit med en annan
Det är bullshit att han beställt mordet och det säger jag som ogillar lamin. Hört från folk i sthlm som är tungt kriminella och på banan att det är andra kriminella ute efter han, inte en utan flera har länge stört sig på han pga han gett sig på folk, spelar mangaz samt att han inte respekterat gatans regler genom att blåsa folk i diverse affärer. Tydligen är ett kontrakt satt på lamin (av vem eller hur mkt vet jag inte). Gatan ser,gatan hör....Gatan förlåter inte och hittar dig till slut. Tror det bästa för han vore att dra till sitt hemland och ligga lågt/flytta dit
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-04 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in