2019-09-02, 15:50
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller hur! Lika tyst om nån festlighet i oktober som Bella ska ha i STHLM - stiftelsen ( tappat vad det heter,haha..)
Blir nog inget med något, som vanligt.

Min man brukar skämtsamt säga: tänk om hon sitter i en liten 2:a i R-by å har hittat på alltihop, fejkat från början till slut, även med foton, ja, jag visar honom ibland när hon skrivit något alldeles...annars bryr han sig inte nämnvärt om B-Bella...Tja, "huset" går ju inte att trolla bort, resten?
Det riktigt intressanta är ju vad Bellsan inte skriver om. När hon tystnar om något vet vi av erfarenhet att något gått på tok. Ibland dröjer det ett tag och så kommer en krystad bortförklaring som alltid går ut på att det inte var hennes fel att något inte blev av. Hon planterar möjliga ursäkter hela tiden.
Som tex flytten till NY. Där har hon visumkrångel; det drar ut på tiden heter det. Men visumet kan också användas som en bortförklaring till att hela NY- satsningen skrotas. Lika så Gillis skolgång.
Fast alla förstår ju att egentligen handlar det då om att Sugardaddy-Erik strypt tillgången till pengar, ie han har distanserat sig från henne.
Om hon måste kommentera Sugardaddy-Erik så kommer det kanske heta att han var för gammal eller att hon vill vara fri och fokusera på barnen.
Osv.
Men som sagt, det intressanta är vad hon inte skriver om.

Din man kanske har rätt. Det går att manipulera foton oerhört bra numera.
Allt vi ser kanske är resultatet av en överkreativ hjärna
Citera
2019-09-02, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller hur! Lika tyst om nån festlighet i oktober som Bella ska ha i STHLM - stiftelsen ( tappat vad det heter,haha..)
Blir nog inget med något, som vanligt.

Min man brukar skämtsamt säga: tänk om hon sitter i en liten 2:a i R-by å har hittat på alltihop, fejkat från början till slut, även med foton, ja, jag visar honom ibland när hon skrivit något alldeles...annars bryr han sig inte nämnvärt om B-Bella...Tja, "huset" går ju inte att trolla bort, resten?

Nu vet vi ju iofs att hon har plockat ut ett par miljoner ur bolagen och något måste hon ju spendera det på. Självklart överdriver hon precis allt och hon lever säkert på eller över gränsen för vad hon har råd med, men det finns ingen direkt anledning att tro att det är HELT påhittat.

Angående stiftelsen så höll hon på att skriva inbjudan idag på instagram stories så hon har inte skrotat det än i alla fall!
Citera
2019-09-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Eller också kanske folk ska lära sig att skriva begripligt

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag missade sista bokstaven i ”alla” när jag skrev från telefonen. Jag ska bättra mig.
Citera
2019-09-02, 16:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag missade sista bokstaven i ”alla” när jag skrev från telefonen. Jag ska bättra mig.
Tack för ursäkten. Om du känner att du behöver bättra dig så behöver du säkert det.

Citat:
Nu vet vi ju iofs att hon har plockat ut ett par miljoner ur bolagen och något måste hon ju spendera det på. Självklart överdriver hon precis allt och hon lever säkert på eller över gränsen för vad hon har råd med, men det finns ingen direkt anledning att tro att det är HELT påhittat.

Angående stiftelsen så höll hon på att skriva inbjudan idag på instagram stories så hon har inte skrotat det än i alla fall!
När det gäller stiftelsen så är det lite värre för Sugardaddy-Erik att dra sig. Där är hans engagemang redan offentligt.
Gissningsvis är han inte personligt engagerad utan det sker via Collector bank som tidigare samarbetat med Bellsan. Det skulle se väldigt illa ut för aktieägarna om Collector bank påverkas av huvudägare privatliv.
Det finns förmodligen också andra företag som också lovat att backa upp stiftelsen.
Så någon slags stiftelse blir det nog. Hon har ju dom du påpekat inte heller tystnat om stiftelsen.
Senast redigerad av DoraF 2019-09-02 kl. 16:24.
Citera
2019-09-02, 17:15
Medlem
Citat:
Tack för ursäkten. Om du känner att du behöver bättra dig så behöver du säkert det.

När det gäller stiftelsen så är det lite värre för Sugardaddy-Erik att dra sig. Där är hans engagemang redan offentligt.
Gissningsvis är han inte personligt engagerad utan det sker via Collector bank som tidigare samarbetat med Bellsan. Det skulle se väldigt illa ut för aktieägarna om Collector bank påverkas av huvudägare privatliv.
Det finns förmodligen också andra företag som också lovat att backa upp stiftelsen.
Så någon slags stiftelse blir det nog. Hon har ju dom du påpekat inte heller tystnat om stiftelsen.

Var kan man egentligen läsa om hans koppling till stiftelsen? Har inte hittat något.
Citera
2019-09-02, 17:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Var kan man egentligen läsa om hans koppling till stiftelsen? Har inte hittat något.
Collector är ett av de företag som var inbjudna till lanseringsmidagen. Det stod i hennes blogg ( nej, jag kommer inte att curla dig). Huvudägaren satt bredvid Bellsan under middagen och därmed har han engagerat sig i stiftelsen. Även om hans engagemang stannar vid att närvara vid lanseringen.
Citera
2019-09-02, 17:33
Medlem
mittenskittens avatar
såg på hennes instagram stories att lanseringsmiddagen för stiftelsen kommer vara i Villa Pauli i Djursholm... vad jag vet är det bara medlemmar i Djursholms Country Club som får hyra den lokalen?

om inte annat lär det ju vara sviiiiiindyrt.

https://www.villapauli.com/
https://sv.wikipedia.org/wiki/Villa_Pauli,_Djursholm
Citera
2019-09-02, 17:40
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
såg på hennes instagram stories att lanseringsmiddagen för stiftelsen kommer vara i Villa Pauli i Djursholm... vad jag vet är det bara medlemmar i Djursholms Country Club som får hyra den lokalen?

Det är dyrt om inte Villa Pauli sponsrar Bellsans stiftelse med kvällen. Gissningsvis betalar hon dem med exponering i sociala medier.
Villa Pauli var en av de inbjudna till sommarens lanseringsmiddag.
Citera
2019-09-02, 19:53
Medlem
qutms avatar
Citat:
Det riktigt intressanta är ju vad Bellsan inte skriver om. När hon tystnar om något vet vi av erfarenhet att något gått på tok. Ibland dröjer det ett tag och så kommer en krystad bortförklaring som alltid går ut på att det inte var hennes fel att något inte blev av. Hon planterar möjliga ursäkter hela tiden.
Som tex flytten till NY. Där har hon visumkrångel; det drar ut på tiden heter det. Men visumet kan också användas som en bortförklaring till att hela NY- satsningen skrotas. Lika så Gillis skolgång.
Fast alla förstår ju att egentligen handlar det då om att Sugardaddy-Erik strypt tillgången till pengar, ie han har distanserat sig från henne.
Om hon måste kommentera Sugardaddy-Erik så kommer det kanske heta att han var för gammal eller att hon vill vara fri och fokusera på barnen.
Osv.
Men som sagt, det intressanta är vad hon inte skriver om.
Din man kanske har rätt. Det går att manipulera foton oerhört bra numera.
Allt vi ser kanske är resultatet av en överkreativ hjärna
Det kommer att heta det mest professionella hon kan komma på, dvs 'Jag vill fokusera på barnen och mina bolag'
Det kommer givetvis inte att heta 'Han var sa snal och gammal, jag kande mig som en forlorare varje gang vi hade xxx'
Citera
2019-09-02, 20:52
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
alla dom 3 H&M-butikerna i göteborg där Löwengrip har börjat säljas.... läs bloggen

Tack för ditt artiga och belevade svar! Och upplysningen om att "all hm" betyder alla H&M.
Senast redigerad av Omaskeradmask 2019-09-02 kl. 20:55.
Citera
2019-09-02, 21:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Vad betyder "all hm"?

Citat:
alla dom 3 H&M-butikerna i göteborg där Löwengrip har börjat säljas.... läs bloggen

Vi som har fyllt 18 år hänger inte alltid med i de snabba svängarna.

Citat:

Bra, då får du aldrig hyra den.

Du förstår inte mycket, Bella tillhör idag den krets som kan hyra det mesta i Sverige utan att "vara medlem"
"Endast för medlemmar" är ett enkelt sätt att slippa diskussioner med människor man inte vill ha kontakt med.
Senast redigerad av trottwell 2019-09-02 kl. 21:29.
Citera
2019-09-02, 21:46
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vi som har fyllt 18 år hänger inte alltid med i de snabba svängarna.

Bra, då får du aldrig hyra den.

Du förstår inte mycket, Bella tillhör idag den krets som kan hyra det mesta i Sverige utan att "vara medlem"
"Endast för medlemmar" är ett enkelt sätt att slippa diskussioner med människor man inte vill ha kontakt med.
Jo, men kommer Bellsan att hyra Villa Pauli eller blir det ett reklamsamarbete?
Tror iof att Bellsans följare inte riktigt tillhör Villa Paulis målgrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in