Citat:
Det riktigt intressanta är ju vad Bellsan inte skriver om. När hon tystnar om något vet vi av erfarenhet att något gått på tok. Ibland dröjer det ett tag och så kommer en krystad bortförklaring som alltid går ut på att det inte var hennes fel att något inte blev av. Hon planterar möjliga ursäkter hela tiden.Eller hur! Lika tyst om nån festlighet i oktober som Bella ska ha i STHLM - stiftelsen ( tappat vad det heter,haha..)
Blir nog inget med något, som vanligt.
Min man brukar skämtsamt säga: tänk om hon sitter i en liten 2:a i R-by å har hittat på alltihop, fejkat från början till slut, även med foton, ja, jag visar honom ibland när hon skrivit något alldeles...annars bryr han sig inte nämnvärt om B-Bella...Tja, "huset" går ju inte att trolla bort, resten?
Blir nog inget med något, som vanligt.
Min man brukar skämtsamt säga: tänk om hon sitter i en liten 2:a i R-by å har hittat på alltihop, fejkat från början till slut, även med foton, ja, jag visar honom ibland när hon skrivit något alldeles...annars bryr han sig inte nämnvärt om B-Bella...Tja, "huset" går ju inte att trolla bort, resten?
Som tex flytten till NY. Där har hon visumkrångel; det drar ut på tiden heter det. Men visumet kan också användas som en bortförklaring till att hela NY- satsningen skrotas. Lika så Gillis skolgång.
Fast alla förstår ju att egentligen handlar det då om att Sugardaddy-Erik strypt tillgången till pengar, ie han har distanserat sig från henne.
Om hon måste kommentera Sugardaddy-Erik så kommer det kanske heta att han var för gammal eller att hon vill vara fri och fokusera på barnen.
Osv.
Men som sagt, det intressanta är vad hon inte skriver om.
Din man kanske har rätt. Det går att manipulera foton oerhört bra numera.
Allt vi ser kanske är resultatet av en överkreativ hjärna