2019-09-02, 14:31
Medlem
Jofs avatar
Nu har norska kungaparet bjudit in herr och fru Shaman till sitt sommarhus.

Vad anser norska folket om det?
Är han en bög knäppis som borde leda till att prinsessan skulle fråntas sin titel.
Eller
Är han bara en lite ovanlig människa som via ska ta till våra hjärtan och önska Märtha lycka till med.

Men nån skidåkare kommer han nog aldrig att bli...
Citera
2019-10-16, 21:41
Medlem
Figzys avatar
En shaman var det Märtha Louise blivit ihop med ja, skojigt. Det verkar dessutom vara en riktigt degenererad sådan också, som måste gå ut offentligt med hur ofta och länge han sätter på prinsessan:

Citat:
"– Ibland har jag sex tre till fyra gånger om dagen och min flickvän frågar alltid “ska du komma?” och jag svarar “nej, men jag ska ge dig så många orgasmer som du vill, vi kan hålla på ett par timmar om du vill, jag bryr mig inte, men jag ska inte komma”. Efteråt mediterar jag och sträcker ut mig, säger Verrett i podcasten."

Citat:
"Han berättar vidare att han inte alltid känner att han behöver få orgasm när han har sex med sin flickvän, men att han ibland vill komma “som en galen person”, och beskriver sig själv som extrem."

https://www.svenskdam.se/kungligt/du...martha-louise/

https://www.dagbladet.no/kjendis/del...livet/71697776

Det norska kungaparet måste säkert vara jättestolta.
Citera
2019-12-25, 21:05
Medlem
Ari Behn, Märthas ex har tatt sitt eget liv
https://www.vg.no/rampelys/i/P92aXR/..._content=row-1
Citera
2019-12-25, 21:35
Medlem
DoraFs avatar
Diskussioner om Märta-Louises ex-make Ari Behn och hans död tas i den här tråden:

(FB) Ari behn har dött!

/Moderator
Citera
2019-12-25, 23:16
Medlem
Jag undrar hur länge Shamanen ska orka lura Märta Louise att han är kär, när han inte ens är hetero? Hela han är ju en bluff.
Jag tycker så synd om Märta Louises döttrar.
Citera
2019-12-26, 11:32
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
En shaman var det Märtha Louise blivit ihop med ja, skojigt. Det verkar dessutom vara en riktigt degenererad sådan också, som måste gå ut offentligt med hur ofta och länge han sätter på prinsessan:

https://www.svenskdam.se/kungligt/du...martha-louise/

https://www.dagbladet.no/kjendis/del...livet/71697776

Det norska kungaparet måste säkert vara jättestolta.
Märtha Louise är en normal kvinna; kvinnor har dålig smak och då händer det att de går och blir ihop med någon ful neger, som skämmer ut henne.

Orsaken till att Shaman spiller ut sitt sexliv med Märtha Louise beror på att det får honom att känna sig som en människa, typ, titta på mig, jag knullar vit kvinna och hon är royalty också! Jag är inte som vilken afrikan som helst, mitt människovärde är through the roof and off the charts nu till skillnad från er övriga negrer! Plus att han hoppas på att det ska fungera som advertisement till andra vita kvinnor som kanske blir intresserade av hans magiska spermiekontrollerande tankekraft, ifall det tar slut mellan honom och Märtha.

Hur som helst är ju detta bara pinsamt för alla inblandade, och det norska kungahuset är ganska uppenbart extremliberalt som inte disownar henne som de borde, och hon borde veta bättre. Det norska kungahuset borde ha ordnat en deportering av charlatanen, men självrespekten verkar inte vara på plats.

Och ärligt talat nu, även om han vore vit så hade detta varit mycket pinsamt och oacceptabelt beteende, att inför hela världen och hennes föräldrar snacka om hur han knullar deras dotter. Ingen skam liksom. Det är en sak om Märtha Louise vore en vanlig tjej på gatan, och hon figurerade i någon dokusåpa tillsammans med hennes charlatanpojkvän där han skröt om hur han knullade henne, men som prinsessa är sånt här snack inte okej. Föreställ er att prinsessa Madeleine's man hade snackat så här om henne, det hade lett till en nationell kris. Men eftersom Shaman är neger så verkar det norska kungahuset lamslaget av politisk korrekthet. Och for the record så är jag inte direkt någon monarkist, men lite respekt och anständighet får man ändå ha när man dejtar en prinsessa eller liknande. Vad Shaman gjorde är ungefär som någon snubbe söm dejtar prästens dotter, går in i kyrkan när hennes far håller gudstjänst och börjar snacka om hur han knullar prästens dotter inför alla gäster. Totalt oanständigt beteende. Snacka om att sakna social kompetens. Charlatanen är ju helt socialt efterbliven liksom. Men vad ska man förvänta sig av IQ 70?

Att Ari Behn begick självmord häromdagen är förståeligt ur det perspektivet, hans fru lämnar honom för en neger som skryter om hur han knullar henne; en sådan situation lär ju inte vara bra för självkänslan.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-12-26 kl. 11:54.
Citera
2019-12-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Damen är om sig och kring sig, trots sin sympatiska framtoning.
När hon gifte sig med Ari och det blev aktuellt med bröllopspresent från det norska folket, önskade hon sig en komplett servis av Flora Danica. Tror att det avstyrdes...

1802 delar..

Här skulle hon ha fått 56 delar för 300.000sek.

https://www.bukowskis.com/sv/auction...dansk-1900-tal
Citera
2019-12-26, 16:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ba-ahllah-petit
Norska och amerikan, är han inte en sån där rappare också?
Amerikansk nyssöverklass från New Yorks undergroundslum on tour in Norway?
En kolorerad bastard klädd i glittrande paljetter ylande i kongens salar.
Gode gud, vad säger Ole från Hardangervidda till getterna nu?
Bara att söka lite på Google så fattar man snart att Durek Verrett puts the "sham" in "shaman".

Bara namnet andas Hollywood à la Tyler Durden.

Bakgrund: Ett långt förhållande med en man. Uttalat gay. Startat tiggerikampanjer (indie-gogo, kickstarter) för ny njure.
Hans Hollywood-klientel består av tokiga människor som t ex Gwyneth Paltrow.
Vilken penibel rackare, kallar sig för släkting till kända häxkvinnan Marie Laveau i New Orleans -
men herr shaman kommer från Ghana!

Märtha Louise måste verkligen vara helt psykiskt störd. Åker runt på turné som herr Shaman kallar för "The Princess and the Shaman"....!
Tänk om t ex Prins Daniel skulle öppna ett rehabgym och kalla det "The Crown Princess" — OTÄNKBART.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2019-12-26 kl. 16:30.
Citera
2019-12-26, 16:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Märtha Louise är en normal kvinna; kvinnor har dålig smak och då händer det att de går och blir ihop med någon ful neger, som skämmer ut henne.

Orsaken till att Shaman spiller ut sitt sexliv med Märtha Louise beror på att det får honom att känna sig som en människa, typ, titta på mig, jag knullar vit kvinna och hon är royalty också! Jag är inte som vilken afrikan som helst, mitt människovärde är through the roof and off the charts nu till skillnad från er övriga negrer! Plus att han hoppas på att det ska fungera som advertisement till andra vita kvinnor som kanske blir intresserade av hans magiska spermiekontrollerande tankekraft, ifall det tar slut mellan honom och Märtha.

Hur som helst är ju detta bara pinsamt för alla inblandade, och det norska kungahuset är ganska uppenbart extremliberalt som inte disownar henne som de borde, och hon borde veta bättre. Det norska kungahuset borde ha ordnat en deportering av charlatanen, men självrespekten verkar inte vara på plats.

Och ärligt talat nu, även om han vore vit så hade detta varit mycket pinsamt och oacceptabelt beteende, att inför hela världen och hennes föräldrar snacka om hur han knullar deras dotter. Ingen skam liksom. Det är en sak om Märtha Louise vore en vanlig tjej på gatan, och hon figurerade i någon dokusåpa tillsammans med hennes charlatanpojkvän där han skröt om hur han knullade henne, men som prinsessa är sånt här snack inte okej. Föreställ er att prinsessa Madeleine's man hade snackat så här om henne, det hade lett till en nationell kris. Men eftersom Shaman är neger så verkar det norska kungahuset lamslaget av politisk korrekthet. Och for the record så är jag inte direkt någon monarkist, men lite respekt och anständighet får man ändå ha när man dejtar en prinsessa eller liknande. Vad Shaman gjorde är ungefär som någon snubbe söm dejtar prästens dotter, går in i kyrkan när hennes far håller gudstjänst och börjar snacka om hur han knullar prästens dotter inför alla gäster. Totalt oanständigt beteende. Snacka om att sakna social kompetens. Charlatanen är ju helt socialt efterbliven liksom. Men vad ska man förvänta sig av IQ 70?

Att Ari Behn begick självmord häromdagen är förståeligt ur det perspektivet, hans fru lämnar honom för en neger som skryter om hur han knullar henne; en sådan situation lär ju inte vara bra för självkänslan.

Håller med. Äckligt!
Hon får fortfarande tituleras prinsessa, men får inte längre apanage och får inte längre kallas "Ers kungliga höghet".

Åh om åtminstone ML hittat en NORSK renhållar-shaman av typen yngre Roger Pontare, då hade det funnits en kulturell koppling, men den här fejkande Ghana-gubben skämmer ju ut hela Norge!
Är ML hjärntvättad?
Citera
2019-12-26, 16:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag undrar hur länge Shamanen ska orka lura Märta Louise att han är kär, när han inte ens är hetero? Hela han är ju en bluff.
Jag tycker så synd om Märta Louises döttrar.
Samma här, jag tror tyvärr inte att ML är någon att söka stöd hos. Synd om de stackars barnen.
Citera
2019-12-26, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inget apanage, det gick miste om i samband med giftemålet. Hon har dock redan ärvt bostaden Bloksberg som varit i kungafamiljens ägo sedan 40-talet. Det ska hon sälja för lite drygt 30 miljoner. Verkar dock gå traggligt att hitta köpare (de kanske är rädda för onda andar). Eller så kanske det är svårt för ingen norsk vill köpa ett hem som de tycker borde vara kvar hos sin kungafamilj.

Men bara faktum att hon är villig att sälja ett hem som borde gå till hennes barn tyder på att det kanske inte är så lukrativt denna andevärld.

Verkligen inte. Märtha Louise och shamanen har säkert samtidigt en väl tilltagen livsstil. Annars skulle han dra.

Tyvärr tror jag att Märtha Louise lever på Harald, norske kungen.
Citera
2019-12-26, 17:24
Medlem
Citat:

Sannolikt var väl hennes karaktär känd redan i tonåren. Sannolikt var det också anledningen till att Norge inte avskaffade den agnatiska tronföljden. Kulturknutten Ari blev väl som en nödlösning för kungafamiljen. Hade hon varit född i medelklassen hade väl rasblanderiet inträffat långt tidigare.

Citat:

Jo jag håller med om att han epitomerar den moderna europeiska mannen. Självmordet är nästan för välregisserat för att vara sant. Och då var han ändå, för parafrasera Greta, "one of the lucky ones" med stålar och renommé. Polyandrism är en katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in