Citat:
Ursprungligen postat av
Figzy
En shaman var det Märtha Louise blivit ihop med ja, skojigt. Det verkar dessutom vara en riktigt degenererad sådan också, som måste gå ut offentligt med hur ofta och länge han sätter på prinsessan:
https://www.svenskdam.se/kungligt/du...martha-louise/
https://www.dagbladet.no/kjendis/del...livet/71697776
Det norska kungaparet måste säkert vara jättestolta.
Märtha Louise är en normal kvinna; kvinnor har dålig smak och då händer det att de går och blir ihop med någon ful neger, som skämmer ut henne.
Orsaken till att Shaman spiller ut sitt sexliv med Märtha Louise beror på att det får honom att känna sig som en människa, typ,
titta på mig, jag knullar vit kvinna och hon är royalty också! Jag är inte som vilken afrikan som helst, mitt människovärde är through the roof and off the charts nu till skillnad från er övriga negrer! Plus att han hoppas på att det ska fungera som advertisement till andra vita kvinnor som kanske blir intresserade av hans magiska spermiekontrollerande tankekraft, ifall det tar slut mellan honom och Märtha.
Hur som helst är ju detta bara pinsamt för alla inblandade, och det norska kungahuset är ganska uppenbart extremliberalt som inte disownar henne som de borde, och hon borde veta bättre. Det norska kungahuset borde ha ordnat en deportering av charlatanen, men självrespekten verkar inte vara på plats.
Och ärligt talat nu, även om han vore vit så hade detta varit mycket pinsamt och oacceptabelt beteende, att inför hela världen och hennes föräldrar snacka om hur han knullar deras dotter. Ingen skam liksom. Det är en sak om Märtha Louise vore en vanlig tjej på gatan, och hon figurerade i någon dokusåpa tillsammans med hennes charlatanpojkvän där han skröt om hur han knullade henne, men som prinsessa är sånt här snack inte okej. Föreställ er att prinsessa Madeleine's man hade snackat så här om henne, det hade lett till en nationell kris. Men eftersom Shaman är neger så verkar det norska kungahuset lamslaget av politisk korrekthet. Och for the record så är jag inte direkt någon monarkist, men lite respekt och anständighet får man ändå ha när man dejtar en prinsessa eller liknande. Vad Shaman gjorde är ungefär som någon snubbe söm dejtar prästens dotter, går in i kyrkan när hennes far håller gudstjänst och börjar snacka om hur han knullar prästens dotter inför alla gäster. Totalt oanständigt beteende. Snacka om att sakna social kompetens. Charlatanen är ju helt socialt efterbliven liksom. Men vad ska man förvänta sig av IQ 70?
Att Ari Behn begick självmord häromdagen är förståeligt ur det perspektivet, hans fru lämnar honom för en neger som skryter om hur han knullar henne; en sådan situation lär ju inte vara bra för självkänslan.