2019-09-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
8 skott sköts mot mamman!
Jag trodde det var endast 1.

Hur sjuk måste GM vara? Avlossa 8 skott mot en mamma som håller i ett barn.

Man saknar ord -
Barnet låg sidan om sin döda mamma.

Hoppas dom häktat rätt person.
Citera
2019-09-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
O du tror han har varit hederlig efter det?
Tror du på tomten också?
Det var 12 år sedan klart som fan han kan vara det. Vad fan gaggar du om dachri bara för han gjort ett misstag för 12 år sen betyder inte det att han är kriminell resten av livet. Kolla sebbe staxx
Citera
2019-09-01, 14:48
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:

Inte bara det vad jag läst de sköt henne först på håll och avslutade med att gå fram och sätta en kula i huvudet på nära håll. Det är därför man talar om avrättning.
Citera
2019-09-01, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Man saknar ord -

Det har ju framkommit att den person, 19-åringen, som är häktad INTE varit på platsen. Han är häktad för medhjälp. Eller missförstår jag dig nu? Dessutom är åtminstone jag inte säker på att han ens varit inblandad överhuvudtaget. Jag tror att någon helt enkelt skrev över bilen på honom när man planerade mordet, för att få en syndabock. Men polisen kan ju säkert ha annat på honom, som man inte släppt till media.
Citera
2019-09-01, 14:49
Medlem
Finns det något som talar för att det har med rånet att göra?
Citera
2019-09-01, 14:52
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Finns det något som talar för att det har med rånet att göra?

Nej. 57 av 60 mille har aldrig återfunnits. Folk har nog fått sin del av kakan. Undrar hur mycket han själv fick. Kanske var pengarna som gjorde att en läkare kunde dras till honom som kriminell.
Citera
2019-09-01, 14:55
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Man saknar ord -

Det är säkerligen inte mördaren som sitter häktad. Och skulle det trots allt vara det så tror jag det blir svårt att fälla honom för mord. Inse fakta, ingen kommer straffas för avrättningen.
Citera
2019-09-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Att de är framgångsrika inom sitt yrke betyder inte per automatik att de är väl integrerade och hsr rent mjöl i påsen. Hur hsr de uppnått denna framgång? Hur uppfostrar de sina barn? Är du säker på att aga inte förekommer, det är vanligt i Mellanöstern men olagligt här om du inte kände till det. Har du kollat upp alla i t.ex. lexbase och gjort kreditupplysningar? Hur är det med barnens betyg och uppförande? Upplever grannarna och arbetskamraterna dem som en normal svensk familj?

Du snackar om familjefoton och vad du tror om dem efter att ha träffat en eller annan anhörig. Intressant att du duckar för alla frågor där svaret inte kommer från din egna uppfattning om mannens släkt.

För övrigt så får man väl innerligt hoppas atr socialen gör ett akut omhändertagande av den lilla flickan. De kan väl inte låta henne växa upp hos en tungt kriminell arab vars livsstil utsätter henne för livsfara? En man som inte drar sig för att använda våld mot andra men som släpper sitt spädbarn, överger sin hustru och flyr själv när hans förflutna hinner ikapp honom...?

Du är verkligen dum i huvudet och riktigt frustrerad. De är en välkänd inflytelserik familj i Israel med kontakter till den israeliska regeringen. Med välkända företag, läkare, domare osv.
De är alla gifta med svenskar här. Slå upp dem på facebook eller google.
Citera
2019-09-01, 14:58
Medlem
Smegmas avatar
Som media har skrivit om denna SVENSKA läkare så såg jag det framför mig - en blond, blåögd naiv kvinna. Nu har man sett bild på denna SVENSKA Karolin Hakim. Nöff said.

Kaka söker...make.
Citera
2019-09-01, 14:59
Medlem
Skaraborg2s avatar
Åtta skott sköts.

Citat:

Många fler än vad jag också trodde.

Trodde att det hade skjutits två skott mot henne. Ja det är verkligen ett helt sjukt och totalt hänsynslöst agerande.
Citera
2019-09-01, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Det är säkerligen inte mördaren som sitter häktad. Och skulle det trots allt vara det så tror jag det blir svårt att fälla honom för mord. Inse fakta, ingen kommer straffas för avrättningen.
Den häktade var mitt uppe i det narkotikamål han är åtalad för då skjutningen av mamman skedde. Han var ju bevisligen inne i en rättssal den förmiddagen. Det är omöjligt att han varit på plats. Han måste också, trots att han är häktad, sitta med de dagarna som förhandlingen pågår även fortsättningsvis.
Citera
2019-09-01, 15:04
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Nej. 57 av 60 mille har aldrig återfunnits. Folk har nog fått sin del av kakan. Undrar hur mycket han själv fick. Kanske var pengarna som gjorde att en läkare kunde dras till honom som kriminell.
Ja det är verkligen märkligt hur en person med så hög intellektuell kapacitet och förmåga att försörja sig själv ändå väljer att skaffa barn med högkriminellt drägg. En viktig lärdom jag har skaffat i livet är att när jag träffar en kvinna som börjar snacka om att hon har haft med nån som var kriminell eller lurat henne eller misshandlat henne så är det dags att distansera sig.

Det här har inte med sjukdom att göra. Det handlar om att Sverige har blivit ett allt mer segregerat och ojämlikt samhälle. I sådana samhällen kommer det alltid att finnas folk som gör vad som helst för att få sin del av kakan. Sånt här är vardagsmat i USA och ju mer likt Sverige blir desto mer sånt här kommer vi få se. Det är bara vänja sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in