Något vi inte diskuterat i tråden tror jag...har ni några användartips på
vad man använda sig av för redskap för att banka i väggen bäst?
(det bästa måste ju vara något som kan tränga igenom väggen ...ojsan

)
Jag noterade nyss nämligen att jag fick ont i min prästerliga hand...efter att ha tagit i cement?..öh...marmor?...jag kan inte komma ihåg namn på väggmaterialet men hårt är det
Störningsobjekten bor alltså på fel sida
(nu ska jag visa ungarna vem som både bestämmer & inte betalar skatt)
så det knack-vänliga väggen vätter mot fel grannar varav jag behöver ett värktyg och hamra med
Citat:
Ursprungligen postat av
Sereena
Dom är barn, du kan inte kräva att dom ska vara tysta och stilla hela tiden.Vill du ha tyst hela tiden så flytta nånstans utan grannar.
Jag har faktiskt haft tyst närmast hela tiden innan 2 familjer flyttade in
Min erfarenhet är alltså att det bara finns olika grader av lyckat föräldraskap, om jag bott i säg 10 år i en lägenhet där det torde funnits grannar med barn som inte väsnats...alltså är dom förebilden som efterkommande ska ta efter eller så är dom nya grannarna misslyckade och bör tillrättavisas med rätta
Ni som råder Rask att flytta ut i skogen, vem fan har råd med en villa
ifall man är ensamstående t.e.x, dom flesta som bor i lägenhet är fast i lägenhet...varför man är såpass defensiv, ingen bor i lägenhet för att det är så jävla skoj med grannar
Citat:
Ursprungligen postat av
U.Rask
Jag vet inte vad jag skall göra min granne brukar passa sina barnbarn, och han låter dom leka inomhus jag kan höra dom skratta och röra på sig. Jag har försökt att stampa och hoppa på golvet banka i väggen och kasta matrester på deras altan. Men idioterna fattar inte att han inte kan låta barnen vara inomhus eller på altanen för jag kan höra att dom är där. Jag såg till att det blev mycket glasbitar på hans gräsplätt så att ungarna inte skulle kunna springa där. Så då slipper jag det ofoget att dom låter barnen leka där. Mina egna barnbarn Har bara fått sova över en gång på 2 1/2 år och om dom är här så måste dom sitta helt stilla och vara tysta så dom inte stör min tankeverksamhet. Jag brukar bara ta dom någon timme normalt så att jag inte behöver dras med dom någon längre stund, jag vill inte ha barn i närheten av mig då jag tycker dom är så störande så jag vore tacksam om jag kan få tips om vad jag skall gör med min granne som inte fattar att jag inte vill höra barnröster.
Folk brukar obefogat ropa autist till mitt sätt att skriva här på flashback, snacka om att devalvera betydelsen när skolboksexempel finnes
Jag håller dock med dig värderingsmässigt....däremot så gör du allt som jag avhåller mig från, har du tänkt på att ifall dom redan vet om vet att det är du som bankar, så kan dom räkna ut att det är du som kastar mat, jag prövade prata med min granne och jag hälsar på honom varje gång samtidigt som jag kampanjar vidare mot honom via lagliga medel, som att klaga hos värden
Citat:
Ursprungligen postat av
v50
Att ungar låter en del när de leker dagtid anses normalt och klassas i regel inte som en störning såvida de inte gallskriker och lever rövare
Vem avgör skillnaden mellan att leva rövare och att leka? definiera rövaren