2019-09-01, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Intressant!
Hur vet du detta?
Du verkar ju väldigt säker på din sak.
Känner du Stefan?

Känner ingen Örebroare, blir du lugnare nu?
Citera
2019-09-01, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lndigo
Ingen har påstått att det skiljer sig på så vis. Det som skiljer åt är hur man beter sig kring det och huruvida man låter det sluka sitt liv eller ej. Vi är många som uppfattar det som att det är på ett plan som tagit upp stor del av fritiden och där prestige finns. Oaktat något annat.

Ingen har heller påstått att GC enskilt som utövande står i fokus för vad som skett.

Det är uppenbart att detta kring SD och HD tynger dig. Hoppas uppriktigt att det inte äter upp dig.

IDOT! På vilket sätt skulle det "äta upp mig". Ni verkar berörda genom en viss närhet. Min distans är att jag inte är bekant med någon.
Tycker bara att tråden dryper av självsäkra idiotuppfattningar om hur geocachare är. Om ni vetat någonting om det skulle ni inse att de inte är på något vis är mer uppslukade av intresset än andra intresserad av andra saker. Sällan aktiva, snarare än varje dag som de extrema.

Som alla brottstrådar fullt av lågbegåvade privatdetektiver. Därför jag brukar undvika beröring.
Citera
2019-09-01, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Hon är inte dömd så hur kan du veta att hon är skyldig?

Det finns i nuläget bevis mot HD👤 att hon är involverad inom det dåvarande mordet på Hjärsta-kvinnan, och du kan lugnt räkna med att det kommer mer, detta med anledning sagt, att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding, är en mycket kompetent åklagare inom detta fallet, och jag är dessutom övertygad om att hon aldrig kommer att ge upp, om hon så med hjälp av poliserna skall plocka ner SD:s👤 hus sten för sten och vända ut och in på hela HD:s bostad så kommer hon till sist få sin belöning för henne:s och poliserna:s myckna arbete som dom har lagt ned inom detta mordfallet.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2019-09-01 kl. 08:03.
Citera
2019-09-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
IDIOT! Jag lägger inte skuld på någon! Med du lägger ut en massa skuld utan att någon är dömd!

Varför kritiserar du medlemmen @T34Panzer❔

Både SD👤 och HD👤 sitter häktade, den ene misstänkt för mord på sannolika skäl och den andra som skäligen misstänkt för mord.

Tidigare var SD👤 endast skäligen misstänkt för mordet, nu är han misstänkt på sannolika skäl, då följer frågan, vad tror du kommer hända med HD:s nu enbart skäligt misstänkt❔ som sagt vad, Åklagaren och Poliserna är mycket skickliga inom detta fallet.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-01, 08:38
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @RoxyKontina

Jag måste medge att du har god vetskap i detta fallet och att det du skildrat här ovan sett bevisar för mig att du verkligen vet vad du talar om. Diazepam/preparat går nu mera under namnet ... bland annat Stesolid, och färgerna på tabletterna är röd, blå och vit samt att mg-styrkan är 2 - 5 och 10 ... pharmakan som sådan finns än i dag och skrivs ut via recept bland annat.

Beträffande HD👤 så tror jag att det är bäst att vi lägger detta åt sidan, detta med anledning av att det har blivit ett känsligt ämne för många här inom tråden.

Mvh/ @JokerⓂannen

Du skriver mycket som tillför tråden nya tankar och nytt ljus. Oavsett om det stämmer eller ej är det i vart fall tänkvärda uppgifter. Tack!
En hel del verkar dessutom stämma.

Idag har utredarna sannolikt mycket mer fakta på fötterna och har därför häktat två personer.
Att man häktar folk i början av utredning sker ofta på mindre starka grunder och de släpps ofta.
Att man häktar två personer nu är betydligt allvarligare - då har man tunga bevis.

Vill dock rätta dina färgglada tablettuppgifter - samtliga Stesolidtabletter i olika styrkor är vita.

Tablett 2 mg Vit, flat med delskåra, diameter 6 mm, märkt "CC" och "C" på ömse sidor om klyftskåran
Tablett 5 mg Vit, flat med delskåra, diameter 8 mm, märkt "CL" och "D" på ömse sidor om klyftskåran
Tablett 10 mg Vit, kupad med delskåra, diameter 10 mm, märkt "CD" och "D" på ömse sidor om klyftskåran.”

https://www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=19670228000014
Senast redigerad av coli 2019-09-01 kl. 09:05.
Citera
2019-09-01, 08:40
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Han skrev redan för över en vecka sedan om HDs inblandning

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Ja, JokerMannen eller som vissa av oss nu kallar "Mr Förskalvet" skrev mycket som pekade åt vad som skulle ske under denna veckan när det helt plötsligt blev 7,2 på Richterskalan efter ett 15 månader långt stiltje...

Folk trodde han var yr i mössan. Men det trodde inte vi som INTE är SD-, HD- och JG-kramare.

JG kanske är helt oskyldig, vad vet jag, men det ursäktar inte att han hotat folk i tråden och tagit reda på deras riktiga identitet. Det är en mycket obehaglig utveckling.
Citera
2019-09-01, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Du skriver mycket som tillför tråden nya tankar och nytt ljus. Oavsett om det stämmer eller ej är det i vart fall tänkvärda uppgifter. Tack!

Idag har utredarna sannolikt mycket mer fakta på fötterna och har därför häktat två personer.
Att man häktar folk i början av utredning sker ofta på mindre starka grunder och de släpps ofta.
Att man häktar två personer nu är betydligt allvarligare - då har man tunga bevis.

Vill dock rätta dina färgglada tablettuppgifter - samtliga Stesolidtabletter i olika styrkor vita.

Tablett 2 mg Vit, flat med delskåra, diameter 6 mm, märkt "CC" och "C" på ömse sidor om klyftort skåran
Tablett 5 mg Vit, flat med delskåra, diameter 8 mm, märkt "CL" och "D" på ömse sidor om klyftskåran
Tablett 10 mg Vit, kupad med delskåra, diameter 10 mm, märkt "CD" och "D" på ömse sidor om klyftskåran.”

https://www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=19670228000014

Ja ❕ du har helt rätt i tabletterna's nuvarande färger, men för ett antal år sedan tillbaka i tiden, fanns färgerna röd 5 mg och blå 10 mg även gul 2 mg. Den person som finns inom min familj och som arbetar som översköterska inom psykiatrin's öppna vårdenhet har haft bland annat dessa diazepam/preparat inom hemmet och av den anledningen har färgerna lagats i mitt minne.

Komplettering, en av personerna som greps av poliserna den 27 och 28 Augusti ... gjorde hårt motstånd vid ingripandet och skrek samt också försökte fly ... en oskyldig person beter sig inte på ett sådant sätt.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2019-09-01, 08:54
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Komplettering, en av personerna som greps av poliserna den 27 och 28 Augusti ... gjorde hårt motstånd vid ingripandet och skrek samt också försökte fly ... en oskyldig person beter sig inte på ett sådant sätt.

Mvh/@JokerMannen

Vem av dem var det?
Citera
2019-09-01, 08:57
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Vem av dem var det?
Hanna. Det stod i NA men raderades senare.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-09-01 kl. 09:03.
Citera
2019-09-01, 09:00
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Hanna. Det stod i NA men raderades senare.,
Tack!

Man är nog lite labil i sitt psyke om man som svensk ostraffad känd tvåbarnsmor med fast jobb kommer på idéen att göra motstånd och försöka fly från ett polisgripande. Då har man nog nerverna utanpå.
Citera
2019-09-01, 09:04
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Tack!

Man är nog lite labil i sitt psyke om man som svensk ostraffad känd tvåbarnsmor med fast jobb kommer på idéen att göra motstånd och försöka fly från ett polisgripande. Då har man nog nerverna utanpå.

Ett vittne såg det dramatiska anhållandet av HD. Vittnesmålet publicerades i NA men togs bort senare för det berättade sanningen som NA visat sig rädda att förmedla.
Citera
2019-09-01, 09:06
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det kanske bör delklareras:
Till dom som måhända tagit illa vid sig och känt sig uthängda av mina spekulationer ber jag ödmjukt om ursäkt då mina teser turligt nog var uppåt väggarna. / Snor-johan

Jag instämmer.

Jag ber också om ursäkt till de som
blivit uthängda vid mina spekulationer.

Jag är glad att jag hade fel och hoppas att
ni nu kan få gå vidare med era liv i
lugn och ro.

Det känns som vi fått ”lära känna” er lite
under den här tiden och jag önskar er alla
allt gott.
Senast redigerad av gloriouslife 2019-09-01 kl. 09:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in