Citat:
Ursprungligen postat av
Zymbal
Ett slag var det några från Linköpingstråden här inne och skrev, de menade på att det fanns något nick (”jordgubbsflickan” vill jag minnas) som varit något på spåren men sedan mystiskt försvunnit i samband med mordet på LW. Man har sedan avfärdat SD som möjlig GM i det fallet här i tråden pga de har dna som skulle ha matchat. Men vad vet jag, det skulle kanske kunna ligga något i det ändå. Mössan i Linköpingsfallet var planterad där av GM tex.
Men nu är jag ute och far på riktigt fjärran vatten, ser det själv. Bara min hjärna som vill hitta någon slags rimligt motiv där SD+HD är GM.
Efit: Jag har inte läst in mig på Linköpingsfallet öht, att det var en mössa med dna är information jag läst i denna tråden. Jag kan ha helt fel i den detaljen alltså.
Problemet med den teorin är liksom att SD har ännu mindre motiv där. Tjackaren förde in att SD bodde i Linköping, men jag undrar om det stämmer. Inte så att han skrivit sig enligt Cloudeds koll. Jag tror att det var ryska maffian, och om SD hört till den skulle det märkts på andra sätt.
Jag tror på ett skuldöverskjutande Ang otroheten och manipulation.