Citat:
Ursprungligen postat av
314Pi
Så jag får inte vara med i ert korkade "hatargäng" och era mer eller mindre vilda spekulationer för jag har inte läst hela tråden!? 50 sidor ungefär med samma, samma om och om igen.
SD verkar ju illa omtyckt så jag förstår att ni vill se honom hängd. Men HD har vissa förespråkare verkar det som, trots att hennes motiv även om det också är svagt ändå är starkast.
Kan inte förstå alls varför SD skulle mörda en före detta älskarinna lång tid efter att de inte hade något i hop. Vad föranleder denna drastiska och riskabla åtgärd när man vet att man finns i den krets som kommer att misstänkas.
HD;s logtext kan ju avspegla hennes familjesituation eller hennes jobbsituation. Vet en annan chacare som alltid skriver något känslomässigt. En del skriver en halv novell, de verkar älska att bre på.
UW har undgått alla misstankar trots att han kanske skulle vilja uppfostra barnen själv. Och att han kanske inte tålde sin frus skörleverne. En skam för den kyrka hon tillhörde .
Aha
Jag gillar när man visar sina färger.
Ännu en som i första hand vill lägga skulden på Lena och gärna dra in andra anhöriga.
Och även passa på att dra in lite religion också.
Du får nog sälla dig till en annan klubb, den lilla, krympande dito.
Återigen nu är det ju trots allt Stefan och Hanna som är föremål för häktning, därav finns det uppenbarligen någon form av bevis mot dessa. Om du nubharvinvändningar mot dig detta och vet eller bara tycker att man missat någon så är det väl bäst att du tar det med åklagaren och inte bara sitter här och skriver.