2019-07-28, 06:37
Medlem
Sjyst att andra ställer upp för apfittan, personligen skulle jag inte försöka släcka en brinnande polis med yxa ens.

Men... alla är vi ju olika. Jag gillar inte den där polisen som vi (jag iaf, möjligen inte hans kollegor i tråden) har fattat långt innan.

Tack för pm med råd och stöd alla ni som gett av er tid !

Ni andra, ptja, hoppas ni får en mysig stund tillsammans på er bögstation med mycket vaselin och spräckta analer på er firmafest!

Men frågan kvarstår dock, ingen har svarat om det är som jag frågade i ts, eller är det okej enligt modsen att cpspamma en tråd med massa skitbabbel bara för man inte tycker någons fråga faller väl ut på sin lilla söta ledsna lilla läpp?

Edit : det FINNS faktiskt ett par hyggliga poliser i detta lilla land.
Jag vet 2 st i en stad, och i en annan stad ännu en, som är helt okej! (Mot mig iaf, mot andra vet jag inte hur dom är)
Senast redigerad av kadjinah 2019-07-28 kl. 06:40.
Citera
2019-07-28, 06:39
Medlem
Stay out of trubble så slipper du bli bojad
Citera
2019-07-28, 06:46
Medlem
Conams avatar
Så sjukt gripande berättelse, gråter krokodiltårar! Klart FB hjälper till att ta reda på namnet man får fan inte behandla nån sjuk på det viset, nä rättvisa MÅSTE skipas
Citera
2019-07-28, 06:55
Medlem
Lugn bara lugn, låter som en riktig ärketönt. En sådan där typ som tror att han är något för att han har bricka och uniform. Inte lika tuff när han går hem från arbetet och ställer sig på alla fyra medan frugan tar honom bakifrån med en strap-on...
Citera
2019-07-28, 08:52
Medlem
Det finns riktiga svin till snutar, inget snack om den saken. Det tas tom upp i MSM där chefen för "ROG-gruppen" i Stockholms län erkänner att "alla kanske inte passar in på den enheten" efter en rad rapporter - tom från andra poliser i den gruppen, om att de har problem med onödigt våldsamma och provokativa poliser som beter sig som as mot medborgare.

https://www.dn.se/sport/fotboll/polischef-alla-kanske-inte-passar-in-pa-den-enheten/

Lustigt förresten att polisen alltid vågar vara extremt våldsamma mot supportrar men ute i förorterna mot de grovt kriminella, ja då är det silkesvantar som gäller.
Citera
2019-07-28, 14:58
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kadjinah
är man tvungen enligt dig att tvinga någon som är sjuk att ligga på ett golv på sjukhuset flera timmar och dessutom trycka ett knä i nacken på någon som redan är bojad då?

eller att stampa in bojorna så blodet bara rinner?
Det var ärligt en blodpöl pä typ en meters diameter efter det snuskets behandling.

hade äcklet bara släppt mig, som sjukhusets personal sa åt honom, hade jag varit stilla, men jag vågade inte sitta på stolen, då jag trodde just då, att om jag satt där skulle demonerna dra mig i ryggen ner till helvetet, jag ville bara vara stilla och stå upp, men fick inte stå, fick inte säga något, för varenda gång jag ens sa något slog fanskapet mig!?

är det korrekt enligt svensk lag?

dessutom har jag grov astma, kundeknappt andas, fick panik, och killen bara skrattade och slog mig i huvudet varje gång jag hostade?
Jag tycker ärligt de borde öppnat verkanseld istället. Efter dina inlägg inser man snart att Sverige vore en bättre plats utan din person.
Citera
2019-07-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Jag tycker ärligt de borde öppnat verkanseld istället. Efter dina inlägg inser man snart att Sverige vore en bättre plats utan din person.

Kanske det.
Men nu går du bara totalt ot, håll dig till ämnet.
Läs ts igen och svara igen.
Citera
2019-08-11, 10:50
Medlem
Ingen?
Undar fortfarande!
Citera
2019-08-11, 12:13
Medlem
Bra att du hänger ut kriminella poliser!
Citera
2019-08-30, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Tycker polisen skulle göra mer sånt! Astma, men du gillar droger?
Polisen skulle ge dig ännu mer stryk tycker jag! Jävla patrask...

Vi har en ny tungviktskung i forumet av det "resande folket"
Citera
2019-08-31, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Låter som du skulle blivit bojad både runt händer och fötter med tanke på vad du gjort.
Synd om poliserna som måste ta hand om ett vrak som dig.

Om du uppför dig vuxet nästa gång du blir plockad så kommer polisen vara vuxen mot dig och ingen av er kommer ha några skador alls. Plus att du slipper göra en tråd på FB och gråta ut för att den du slog slog tillbaka.
Jag har haft många gånger med polisen att göra (på ett lagligt sätt) och kan lova dig att det ska inte mycket till innan dom ger sig på dig, för dom tycker du flinar eller kollar snett på dom.
Gör du minsta lilla motstånd så åker du rakt ner i baken.
Samma gäller ordningsvakter, dom slänger ut folk från klubben när dom känner för det. Bara för att visa att dom har makt då, dom provocerar igång bråk och massa dylikt.
Många blir anmälda, tror du någon förlorar jobbet ? NEJ.
Finns hur många fall som helst, där poliser eller ordningsvakter blivit anmälda på goda grunder men förundersökningen har såklart lagts ner.
Citera
2019-08-31, 07:14
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Jag har haft många gånger med polisen att göra (på ett lagligt sätt) och kan lova dig att det ska inte mycket till innan dom ger sig på dig, för dom tycker du flinar eller kollar snett på dom.
Gör du minsta lilla motstånd så åker du rakt ner i baken.
Samma gäller ordningsvakter, dom slänger ut folk från klubben när dom känner för det. Bara för att visa att dom har makt då, dom provocerar igång bråk och massa dylikt.
Många blir anmälda, tror du någon förlorar jobbet ? NEJ.
Finns hur många fall som helst, där poliser eller ordningsvakter blivit anmälda på goda grunder men förundersökningen har såklart lagts ner.

Konstigt, om det nu sker så ofta så är det konstigt att det aldrig hänt mig fast jag tittat på både poliser och vakter.
Det kanske är dig det är fel på iallafall då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in