Citat:
Ursprungligen postat av
Negrolin
Å fyfan vad hemskt. Vilket övergrepp.
Jaja dom skiter i en fullständigt det märker vi väl.
jo, märkt det
Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Låter som du skulle blivit bojad både runt händer och fötter med tanke på vad du gjort.
Synd om poliserna som måste ta hand om ett vrak som dig.
Om du uppför dig vuxet nästa gång du blir plockad så kommer polisen vara vuxen mot dig och ingen av er kommer ha några skador alls. Plus att du slipper göra en tråd på FB och gråta ut för att den du slog slog tillbaka.
jag gråter inte ut, jag ville bara veta så jag kan släppa allt psykiskt.
jag hade ÄRLIGT inte gjort något DEN gången, aldrig träffat den där heller jag skulle till psyk, och han slogs.
jag hade inte gjort mer än att snackat i telefon med nån läkare som drog in mig på lpt, och jag var absolut INTE ute efter nåt slagsmål alls, jag VAR LUGN mot dom, högljudd och kanska lite viftig med armarna och babblade troligen ganska osammanhängande och så, men jag var INTE våldsam den gången!
Citat:
Ursprungligen postat av
BullensPilsner
Varför skulle en polis slåss på samma villkor med ett bus?
Du har säkert förtjänat det, och mer därtill.
inte den gången, hade inte alls gjort något mer än fick panik i attacker som avlöste varandra, ibland var jag ganska lugn och verkligen bara försökte vara stilla, men jag vågade ärligt inte sitta på stolen, ville bara stå upp, försökte förklara varför, och så fort jag ens sa något, eller ville bara ställa mig i min panik, var det tvunget att pressa ner mig i golvet med ett knä i nacken och ärligt hade jag ändå inte kunnat röra mina händer mer om dom bara låtit bojorna sitta som vilken normal polis som helst, men det var tvunget att pressa ihop skiten så illa att jag hade öppna sår 1.5 vecka efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
I andra trådar berättar du att du knarkat i 25 år, och att du är känd för att vara "våldsam och bära kniv"
Din trovärdighet är inte på topp, och nu hänger du ut en polis som antagligen är helt oskyldig till anklagelserna. Har du blivit "hårt bojad" så har du med 99.99 % säkerhet varit förtjänt av den behandlingen.
(FB) Kommitté utreder om det ska bli olagligt med söktjänster för brott (rubr ändrad /mod)
Skicka nu den här tråden dit den hör hemma !
jaså, jo en del barn och kvinnor förtjänar väl att bli våldtagna med då enligt din logik antar jag, enligt MIN var det fel, och jaa, jag har rappat på en del poliser, men då har det varit på ganska samma vilkor, jag har en liten fetish att slåss med dom, men det gjorde jag inte den gången. även om det står i mina papper, och jag ÄR lugn när dom kommer, så tycker inte jag iaf det var okej att förstöra mina handleder, jag vill ju se ok ut med så lite ärr som möjligt, har tillräckligt av ärr redan innan, en blåtira var väl sak samma men nu sabbade det apet mina handleder.