2019-07-15, 10:46
Medlem
fjiskens avatar
Beter du dig i närheten lika illa som du skriver förtjänade du det.
Citera
2019-07-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negrolin
Å fyfan vad hemskt. Vilket övergrepp.
Jaja dom skiter i en fullständigt det märker vi väl.
jo, märkt det

Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Låter som du skulle blivit bojad både runt händer och fötter med tanke på vad du gjort.
Synd om poliserna som måste ta hand om ett vrak som dig.

Om du uppför dig vuxet nästa gång du blir plockad så kommer polisen vara vuxen mot dig och ingen av er kommer ha några skador alls. Plus att du slipper göra en tråd på FB och gråta ut för att den du slog slog tillbaka.

jag gråter inte ut, jag ville bara veta så jag kan släppa allt psykiskt.
jag hade ÄRLIGT inte gjort något DEN gången, aldrig träffat den där heller jag skulle till psyk, och han slogs.
jag hade inte gjort mer än att snackat i telefon med nån läkare som drog in mig på lpt, och jag var absolut INTE ute efter nåt slagsmål alls, jag VAR LUGN mot dom, högljudd och kanska lite viftig med armarna och babblade troligen ganska osammanhängande och så, men jag var INTE våldsam den gången!

Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Varför skulle en polis slåss på samma villkor med ett bus?

Du har säkert förtjänat det, och mer därtill.
inte den gången, hade inte alls gjort något mer än fick panik i attacker som avlöste varandra, ibland var jag ganska lugn och verkligen bara försökte vara stilla, men jag vågade ärligt inte sitta på stolen, ville bara stå upp, försökte förklara varför, och så fort jag ens sa något, eller ville bara ställa mig i min panik, var det tvunget att pressa ner mig i golvet med ett knä i nacken och ärligt hade jag ändå inte kunnat röra mina händer mer om dom bara låtit bojorna sitta som vilken normal polis som helst, men det var tvunget att pressa ihop skiten så illa att jag hade öppna sår 1.5 vecka efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
I andra trådar berättar du att du knarkat i 25 år, och att du är känd för att vara "våldsam och bära kniv"

Din trovärdighet är inte på topp, och nu hänger du ut en polis som antagligen är helt oskyldig till anklagelserna. Har du blivit "hårt bojad" så har du med 99.99 % säkerhet varit förtjänt av den behandlingen.

(FB) Kommitté utreder om det ska bli olagligt med söktjänster för brott (rubr ändrad /mod)

Skicka nu den här tråden dit den hör hemma !

jaså, jo en del barn och kvinnor förtjänar väl att bli våldtagna med då enligt din logik antar jag, enligt MIN var det fel, och jaa, jag har rappat på en del poliser, men då har det varit på ganska samma vilkor, jag har en liten fetish att slåss med dom, men det gjorde jag inte den gången. även om det står i mina papper, och jag ÄR lugn när dom kommer, så tycker inte jag iaf det var okej att förstöra mina handleder, jag vill ju se ok ut med så lite ärr som möjligt, har tillräckligt av ärr redan innan, en blåtira var väl sak samma men nu sabbade det apet mina handleder.
Citera
2019-07-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadjinah

jaså, jo en del barn och kvinnor förtjänar väl att bli våldtagna med då enligt din logik antar jag, enligt MIN var det fel, och jaa, jag har rappat på en del poliser, men då har det varit på ganska samma vilkor, jag har en liten fetish att slåss med dom, men det gjorde jag inte den gången. även om det står i mina papper, och jag ÄR lugn när dom kommer, så tycker inte jag iaf det var okej att förstöra mina handleder, jag vill ju se ok ut med så lite ärr som möjligt, har tillräckligt av ärr redan innan, en blåtira var väl sak samma men nu sabbade det apet mina handleder.

Det första om att det skulle vara okej med att våldta barn och kvinnor kommenterar jag inte ens, det är en sönderknarkad hjärnas logik som talar.

Men...

Du älskar att slåss med poliser (när du upplever att det är "på lika villkor") !
Det STÅR I DINA PAPPER att du är opålitlig och våldsam samt att du BÄR KNIV !
Du är KÄND för att vara "våldsam och bära kniv" !
Du vill se snygg och proper ut och tycker att ett par ärr på dina handleder är för jävligt, samtidigt som du själv misshandlat din egen kropp med 25 års knarkande och citat "har tillräckligt av ....SJÄLVFÖRVÅLLADE... ärr redan innan"

....allvarligt, skämtar du med oss.
Citera
2019-07-15, 11:43
Medlem
Wajis avatar
Själv så skulle jag vilja ta tillfället i akt och hylla polisen. Med tanke på orden och hur TS skriver så känns polisen som den normala och trygga vi vill ha i samhället
Citera
2019-07-15, 11:50
Bannlyst
Härligt att se att det fortfarande finns poliser som inte daltar med slöddret.

Redan när man läser det TS själv skriver är detta uppenbart, idioter som bråkar och slåss ska handfängsel användas på DIREKT.

Hoppas att ingripande poliser även skrev anmälan på våldsamt motstånd så att TS åker även på det. Det gjorde ALLTID jag, man fick göra sig besvär med att fara och vittna, men det var det värt med tillfredsställelsen att idioten åkte dit
Citera
2019-07-15, 12:30
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Du älskar att slåss med poliser (när du upplever att det är "på lika villkor") !
Du vill se snygg och proper ut och tycker att ett par ärr på dina handleder är för jävligt, samtidigt som du själv misshandlat din egen kropp med 25 års knarkande och citat "har tillräckligt av ....SJÄLVFÖRVÅLLADE... ärr redan innan"

Killen har tydligen ett antal döskallar på sina rapporter och polisen känner till honom. Då ser man till att ta det säkra före det osäkra. Kanske hade det varit bättre om de skjutit lite också.
Citera
2019-07-15, 12:30
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Killen har tydligen ett antal döskallar på sin rapport och polisen känner till honom. Då ser man till att ta det säkra före det osäkra. Kanske hade det varit bättre om de skjutit lite också.
Citera
2019-07-15, 12:43
Medlem
Juggernawts avatar
Skräp behandlas som skräp. Kamma till luggen och skärp dig, för i helvete!
Citera
2019-07-15, 15:47
Medlem
Citat:
nej absolut inte, men ganska onödigt att ge mig två jävla ringar runt handlederna!
Vill polisen slåss dansar jag, men då ska det vara på samma vilkor!
personligen skulle jag aldrig spöa någon som var bojad, blir mindre dans så.
-dessutum en blåtira, och fyra bulor i skallen.

jag lipar inte. jag ville bara veta om det var samma snusk som förstörde mina händer.
jag kan enkelt slåss om det är så, men nu gällde detta en annan sak, jag skiter egentligen i vem pisset är, och om grisen ens kan andas, jag önskar dom ett jobbigt liv, jag hade ärligt talat bra erfarenheter av polisen tills jag träffade detta äckel, och jag vill veta om det är samma. inte för jag skulle göra varken snusket själv något, eller det vidrets familj, men jag hade jobbat bort mina aggressioner mot polisen, och den där äcklet har gjort att jag endast ser vidriga snusk som arbetar som polis, vilket jag inte vill. det känns bättre (om det nu är denna gris) att tänka MATTIAS betedde sig som en bedragen hora mot mig, än att tänka POLISEN (över lag) betedde sig som en bedragen hora mot mig!
inget annat.
jag önskar det vidret cancer!

Hoppas dom drar åt dubbelt så hårt nästa gång.
Citera
2019-07-15, 16:40
Avslutad
Citat:
tanig och tanig, jag har gått ner 14 kg sedan detta, kan varken sova eller äta, är detta alltså ok i detta landet?

till och med ryska polisen är snällare än den där var!
Tycker polisen skulle göra mer sånt! Astma, men du gillar droger?
Polisen skulle ge dig ännu mer stryk tycker jag! Jävla patrask...
Citera
2019-07-15, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Astma, men du gillar droger?

Då får du hoppas att inte Polisen pepparsprejar dig nästa gång. :-D Säker på att Polisen kan spendera sin tid bättre än att ta hand om en som knarkat i 25 år och önskar slåss med de som fått nitlotten den dagen på jobbet och ska hämta in honom till LPT och sedan gråter ut när han blir helt ägd av polismannen som tar hand om honom!
Citera
2019-07-15, 18:14
Medlem
Citat:
Hallå!
Jag undrar, om någon vet vet om denna vidriga polis?

skulle tro att det var denna jag råkade ut för, han bojade mig så jävla illa att jag fått ärr över båda handlederna, psykade mig och kallade mig elaka saker. Givetvis ville inte polisen ta en anmälan pga detta, till och med sjukhuspersonal skakade på huvudet när dom såg blodet rinna pga det asets bojning.

Heeelt otippat att läsa en sån rubrik, med tanke på hur snusket betedde sig.....

Som sagt, undrar bara om denna person arbetat i hudiksvall eller bara i gävle?

https://duckduckgo.com/?q=annika+karlsson+sundsvall&atb=v172-1&iar=images&iax=images&ia=images&iai=http%3A%2F%2 F1.bp.blogspot.com%2F-dVkoGVl_xOQ%2FUICTfY6zrJI%2FAAAAAAAAMnM%2FIS7zTF1D XNk%2Fs1600% 2FMattias-Nilsson-polis-g%25C3%25A4vle-feg-horunge.jpg

Egentligen skiter jag i det pisset som tog mig, men det skulle vara gulligt att få veta namnet åtminstone, dessutom hatar jag det grisiga aset, och hans kollega så innerligt att jag vill bara ha namnet, så jag kan släppa skiten, vill inte hämnas eller nåt, det tar jag för givet någon annan förr eller senare gör.
Jag vill bara veta om detta är snusket som gav mig två råda ärr runt hela handlederna?

Jag har läst så många trådar där TS klagar på polisen. Jag har plöjt genom texterna och varje gång (100%) konstaterat att TS är ett svin, som förtjänar allt. Numera orkar jag inte plöja genom inläggen för att förstå vad du har gjort, men jag är helt övertygad om att du är ett svin, som förtjänar allt. Dubbelbojad av polisen, utan att förtjäna det? Yeah, right!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in