Citat:
Ursprungligen postat av
falabello123
Jag kan inte låta bli att fundera på vem SD var innan han träffade sin fru och bildade familj. Onekligen går mina tankar till att han har drag som påminner om en psykopat. Det är inget man blir över en natt. Hur var hans uppväxt ? Tidigare relationer ? Skola? Vänner ? Hur blev han den han är ? Finns någon info kring detta ?
Vi är många i tråden som frågat efter info om MGM SDs bakgrund, uppväxt mm liksom info om HDs person och inställning till det som framkommit om SD och LW. I båda fallen har tråden fått nöja sig med mest ovisshet.
Någon enstaka kollega har nämnt några ytliga uppgifter. Cloudedcrystalbeam har som vanligt duktigt grävt fram info i form av datum och årtal kring syskon och föräldrar.
Det som tråden fått veta om SD är mest:
Uppvuxen i Västerås med syskon. Verkar inte ha någon tätare kontakt med sina föräldrar men desto mer med HDs föräldrar, även under skilsmässan. Simmare sedan ungdomstiden, dykare och kan flyga mindre plan (minns jag fel?). Var aktiv i ett dykforum och skrev tillsynes aggressiva, påträngande ”olämpliga” meddelanden av kontrollerande art öppet till ung tjej där samtidigt som han var upptagen sambo och småbarnspappa. Vissa har dock menat att detta bara var oskyldig internhumor och jargong. Inga barndomsvänner har berättat något i tråden. Inga skolkamrater heller. Som ett oskrivet blad innan Örebro och HD. I övrigt: Ateist, antirasist, geocachare, jobbar på Tyréns.