2019-08-30, 17:53
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Vilken adress? Skjuten?

Kan det ha med Råcksta att göra är min första tanke har de klippt hennes pojkvän? Ålder på personen och identitet om möjligt
Citera
2019-08-30, 17:55
Medlem
L.Kollbergs avatar
Lägg till lyxmiddagar på fina restauranger, fina kläder och accessoarer, häftiga bilar och resor till fjärran länder. Då är en del tjejer beredd att ta risken istället för att hänga med en svensk tråkmåns som kör Polo och åker till föräldrarnas stuga i Västmanland.
Citera
2019-08-30, 18:01
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyygirl1
Tro mig ingen i familjen accepterade. Och folk fick veta om relationen då hon fyllt 18 och berätta att hon ska gifta sig med honom. Hon flydde med honom till Gambia, kom hem för 3/4 dagar sedan blir mördad pga några människor som var ute efter hennes man. Så det är som du säger väldigt tragiskt.
Så familjen var öppet kritiska men hon valde ändå att "rymma iväg" och gifta sig med detta ras till karl?

....och hennes dröm var att bli polis, snacka om skev verklighetsuppfattning. Men så låter det alltid när någon ung människa dör/blir mördad.
-Hon/han som skulle bli raketforskare/vetenskapsman/polis/advokat/läkare, ..så sorgligt & tragiskt (fastän människan egentligen var ett ras till heroinist alt gängmedlem/idiot/svagbegåvad eller helt tokigt naiv).

Tråkigt ändå för hon hade förmodligen växt upp hon med och oavsett förtjänade hon inte att bli skjuten bara för hennes karl hade o-uppklarade affärer med tungt kriminellt klientel..

Lite som när kvinnor följer med random orch/orcher hem på fyllan och sen blir våldtagen, #buhuuu.
Man har faktiskt ett visst egenansvar att INTE sätta sig i riskfyllda situationer, även om felet ligger hos förövaren.
Senast redigerad av SurTrollet 2019-08-30 kl. 18:17.
Citera
2019-08-30, 18:12
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Jag förstår inte vad de tjejerna ser hos dessa kriminella loosers. Och i detta fall så mycket äldre än hon.

En del kvinnor ser män som renoveringsobjekt; bara han blir tillsammans med mig kan jag rädda honom och göra honom till det jag vill att han ska bli! För det mesta går det dåligt. Jag vet inte om det fanns drag av detta i det här fallet men det är inte ovanligt.
Citera
2019-08-30, 18:17
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Så familjen var öppet kritiska men hon valde ändå att "rymma iväg" och gifta sig med detta ras till karl?

....och hennes dröm var att bli polis, snacka om skev verklighetsuppfattning. Men så låter det alltid när någon ung människa dör/blir mördad.
-Hon/han som skulle bli raketforskare/vetenskapsman/polis/advokat/läkare, ..så sorgligt & tragiskt (fastän människan egentligen var ett ras till heroinist alt gängmedlem/idiot/svagbegåvad).

Tråkigt ändå för hon hade förmodligen växt upp hon med och oavsett förtjänade hon inte att bli skjuten bara för hennes karl hade o-uppklarade affärer med tungt kriminellt klientel..

Lite som när kvinnor följer med random orch/orcher hem på fyllan och sen blir våldtagen, #buhuuu.
Man har faktiskt ett visst egenansvar att INTE sätta sig i riskfyllda situationer, även om felet ligger hos förövaren.

Jag förstår att man målar den finaste bilden. I Skåne har ju den gripne 19-åringens mamma sagt att han är finaste och snällaste killen...
Citera
2019-08-30, 18:27
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Jag förstår att man målar den finaste bilden. I Skåne har ju den gripne 19-åringens mamma sagt att han är finaste och snällaste killen...
Jo det är klart. Det låter ju alltid så; -han/hon som var så snäll & artig!

Nej, ditt barn var/är en jävla ligist och nu kommer räkneskapelsen...
Kanske inte så just i detta fall men allt som oftast.
Citera
2019-08-30, 18:28
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
En del kvinnor ser män som renoveringsobjekt; bara han blir tillsammans med mig kan jag rädda honom och göra honom till det jag vill att han ska bli! För det mesta går det dåligt. Jag vet inte om det fanns drag av detta i det här fallet men det är inte ovanligt.

Kanske det, jag tror det är en viss typ av kvinnor som dras till sådana män. De flesta dras till framgångsrika män inte till förlorare.
Citera
2019-08-30, 18:55
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
En del personer är pantade och i dessa fallen så är det kvinnorna , det är väl ingen som tror att dessa männen är snälla . En del har sjuka saker på sina cv och allt finns på papper :fakta: nej gott folk man vet vem man har att göra med , en del köper ormar och andra köper kaniner. Men alla vet vad man håller i sin hand, allt annat är bara trams antingen gillar du kriminella eller inte , det är inte svårare än så. Men även kriminella är människor glöm inte detta. Alla människors lika värde

Tror inte nödvändigtvis att de varit pantade. Tänker snarare att de som många kvinnor gör, väljer att låta känslor styra deras val istället för att handla rationellt.
Det kan väl iofs anses vara pantat...
Citera
2019-08-30, 18:57
Medlem
Citat:
Kanske det, jag tror det är en viss typ av kvinnor som dras till sådana män. De flesta dras till framgångsrika män inte till förlorare.

Många kvinnor vill rädda dessa kriminella. Det är bara att se hur många kvinnor som söker kontakt med mördare, våldtäktsmän osv. Till och med pedofil mördaren Anders Eklund har fått flickvän.
Citera
2019-08-30, 18:57
Medlem
Trollhunter42s avatar
Hjärntvättade parasiter som mördar oskyldiga kvinnor. Hoppas de ansvariga blir tagna och ruttnar i fängelset resten av deras värdelösa liv :/
Citera
2019-08-30, 19:10
Medlem
Donald.Tramss avatar
Vilket jävla blajande det blev i denna tråd.

Fakta:
1. Hon hade ALDRIG kunnat bli polis pga dom + kriminella i nätverket. Vad fan tror ni egentligen
2. Hon sökte sig säkerligen till drägget för han har högsta status i gettot Fisksätra (som är minst lika illa som Rinkeby-Tensta).
3. Hon valde som myndig att joina den kriminella världen, hennes liv, hennes val, hon tyckte säkert det var fett tufft att gå runt med gorillan och hota folk.
4. Föräldrarna är underklass och har samma mindset till dräggen som BO hade, guldkedja = Fisksätra royalty.
5. Socialarbetarna på Folkets hus skulle prata mycket gott t om om Hitler om han hade växt upp i Fisksätra. De är vana att ljuga och förbättra, skulle de säga sanningen skulle de få stänga samma dag.

Citat att minnas: ” Hon brann för området och var väldigt engagerad, hon poppade popcorn i 30 graders värme” WOW, sug på den Martin Luther King!

Så nu blev det som det blev, inte förvånande på något sätt och inte beklagligt på något sätt utan bara förväntat!

Och jämför inte denna gettoneger med henne i malmö som kämpat sig till en läkarutbildning, de är två skilda världar.
Senast redigerad av Donald.Trams 2019-08-30 kl. 19:17.
Citera
2019-08-30, 19:19
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Jag förstår inte vad de tjejerna ser hos dessa kriminella loosers. Och i detta fall så mycket äldre än hon.
Naiva småbrudar utan utbildning finns det gott om. Skryter gärna på sociala medier om guldsmycken och dyra handväskor dom fått genom att sära på benen för kriminellt slödder. Snubben slänger åt lilltjejen några tusenlappar ”att ha roligt för”. Inte fan längtar man att jobba på Mc Donalds i det läget. Många tjejer som lever så. Rätt många är torsk på droger också. Priset dom betalar är att vara sexiga, alltid sära på benen och ibland agera kurirer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in