Citat:
Ursprungligen postat av
DOMAREN99
Säkert någon av de som gjorde det som är här inne och läser och deras rövhål går i tusen in o ut ! De vet att de är de mest hatade personerna i kriminella världen just nu ! Dom kommer aldrig att kunna sitta i fängelset bland riktiga gangsters ! De får sitta i speciella avdelningar bland profiler och annat skit om de vill leva tror jag !
Jag tror inte att den där ”hedern” är något annat än en hollywoodmyt som hederslösa banditer odlar för att kunna vistas bland folk. Jag menar, varför skulle detta vara så avskyvärt jämfört med att bilbomba en 4-åring, spränga en handgranat hos en barnfamilj, hedersmörda döttrar, råna handikappade 90-åringar eller mellanstadiebarn, tvångsprostituera tonårsflickor, organstölder från fattiga, kidnappa anhöriga, meja ner folk på drottninggatan, kaosa sönder och hota sjukvårdspersonal, pressa landsmän på beskyddarpengar osv osv?
Samt, det är inte direkt ovanligt att banditer har flera avsnitt i sitt register om kvinnoboxning. Hela poängen är ju att banditer passerar gränsen hederligt folk ser som definitiv hela tiden OCH tjänar pengar på att göra det.