2019-08-30, 13:47
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Nu är SD👤 misstänkt för mordet på Lena Wesström på SANNOLIKA skäl

Du kan räkna med tre nya bevis mot SD som är väldigt starka i detta fallet

Kan två av dem vara:

@Netherworld:

"När åklagaren den andra gången begärde SD häktad på sannolika skäl, så hade det genom mer förhör och mer digital bevisning framkommit saker som stärkte misstanken, men några delar av dessa valde åklagaren att inte framföra vid den häktningsförhandlingen."

https://www.flashback.org/p68529355#p68529355

Och så något till som kan vara spiken i kistan?
Citera
2019-08-30, 13:47
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Kan det vara så att den skenhelige JG har antagit en ny roll till sin kärlek/bästis SD och den försmådda HD i rädsla för att bli åtalad för mened och medhjälp till mord?

(varför har han städat undan så mycket på sin facebooksida idag?)

Har han gjort det???? Det bådar gott!
Citera
2019-08-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Tror du att JM sitter på info som kan sabba utredningen? Trallgöken kan ju för fasen inte skriva svenska.
Han lallar och låtsas som om han vet. Han har inte sagt något som är unikt. Dessutom är det två som skriver på samma konto.

Haha ...Trallgöken, bra namn! Hoppas JG berättat vad SD ville på mordkvällen och allt annat han vet. Gäller att lämna "skeppet" innan det sjunker.
Citera
2019-08-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej, nog borde han kunna häktas även på den lägre graden.
Nej
Citera
2019-08-30, 13:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Man trodde i sin enfald att NA skulle tycka att häktningsförhandlingen vore värd att rapportera från men icke.
Citera
2019-08-30, 13:52
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
JG är inte fri hans dag kommer han har mycket att förklara. Som vad SD gjorde hos han så sent på mordkvällen.
@JokerMannen borde veta som säger sig sitta med förhören.

Ja detta uttalande från dej satte verkligen igång en rejäl diskussion häromdagen ...lika mycket det ”ett förskalv” (som Fröken Sverige tidigare utryckte sig om JMs avslöjanden)
Citera
2019-08-30, 13:54
Medlem
Upptäckte precis att JG inte är vän med SD på Facebook längre, men jag vet inte när vänskapen tog slut, om det var idag eller långt tidigare. Dock har han efter dagens rensning kvar inlägg där SD är taggad.
Citera
2019-08-30, 13:55
Medlem
Om ni gör så här: Maila till rotel7.tor@dom.se
Uppge B2705-18
Så får ut ALLT som sägs i dag på häktning som ger nu mellan 13.30 -15.30
Så när häkningförhandlingen är slut så här nu lite förhoppningsvis lite "bra" läsning i inkorgen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nej

Och varför inte? Det är nu en ny förhandling med nya omständigheter som skall läggas fram på bordet och även om nu bevisningen som läggs fram inte anses räcka till sannolika så borde det teoretiskt och även juridiskt vara möjligt att domaren anser att det finns häktningsgrundande skäl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej, nog borde han kunna häktas även på den lägre graden.

Det där får du visa källa på.
Citera
2019-08-30, 13:56
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Vad jag kan säga för närvarande är, att flera nya föremål och tekniskt material har säkrats från SD:s hus ... och de kommer att skickas för analys, samma sak också från HD:s bostadsrätt.

Till observandum, jag vet ingenting om hur länge det kommer att dröja innan svaren inkommer till polisen.
Jag har inte alls samma insyn som du verkar ha men det är väl ingen allt för djärv gissning att innehållet i de "bruna påsarna" kommer att skickas, eller har skickats, nånstans för analys. Och hur länge det dröjer innan svaren kommer, ja då får jag låna några rader av Lisa Ekdahl:
"Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag
"
Senast redigerad av MrBarnaby 2019-08-30 kl. 14:00. Anledning: Stavning
Citera
2019-08-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Tror du att JM sitter på info som kan sabba utredningen? Trallgöken kan ju för fasen inte skriva svenska.
Han lallar och låtsas som om han vet. Han har inte sagt något som är unikt.

JM är mycket väl insatt, sluta förvirra postarna här!! Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in