2019-08-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappiK
Vad har detta med saken att göra? Den aktuella fastigheten tillhör ingen bostadsrättsförening utan detta är hyresrätter, o det är Stockholmshem som är värd

Jo det blev OT men det beror på tidigare inlägg.
Citera
2019-08-30, 13:18
Medlem
Enligt lexbase är bo åtalad o dömd. Någon som vet för vad?
Citera
2019-08-30, 13:21
Medlem
Extremt tragiskt att en så vacker och ung tjej fick förlora livet pga en jävla kriminell.
Citera
2019-08-30, 13:29
Medlem
Undrar lite vad en 35-åring har gemensamt med en 18-åring. Och de levde dessutom i helt skilda världar. Rymde hon iväg och gifte sig mot pappans vilja?
(Ber om ursäkt om jag kanske upprepar något här, har inte följt tråden).

Undrar lite också vad Lamin Dibba, maken, är för en kuf. Kriminell vet jag, men i övrigt.
Senast redigerad av Picasso2 2019-08-30 kl. 13:34.
Citera
2019-08-30, 13:36
Medlem
Från Facebook:

https://www.facebook.com/search/top/?q=ndella&ref=eyJzaWQiOiIwLjQ1NDQ5MTA5NTQ4OTkwNjg1 IiwicXMiOiJKVFZDSlRJeWJtUmxiR3hoSlRJeUpUVkUiLCJndi I6ImJlZTA5 ZjkzZmE3MzJjZmE1OWExY2I2ZDlmNDUwZDM4OTI0MjRlNDkiLC JlbnRfaWRzIjpbXSwiYnNpZCI6ImM4NTYwOGM2NGU1NTZiMjUw NmYxNjY1ODY2ODJlMjYxIiwicHJlbG9hZGVkX2VudGl0eV9pZH MiOm51bGwsInByZWxvYWRlZF9lbnRpdHlfdHlwZSI6bnVsbCwi cmVmIjoiYnJfdGYiLCJjc2lkIjpudWxsLCJoaWdoX2NvbmZpZG VuY2VfYXJndW1lbnQiOm51bGwsImNsaWVudF90aW1lX21zIjox NTY3MTY0MzQ1MDYwfQ&epa=SEARCH_BOX

#InsideGambia
Good morning, Gambia!
- An 18-year-old Gambian girl has become the latest victim of gun crime in Sweden.
- Ndella Jack died yesterday after shots were fired through her apartment window in Vällingby in the Western part of Stockholm.
- The incident happened early morning on Wednesday at about 01:30 am.
- Police disclosed the gunmen's real target was her 35-year-old husband, Lamin Dibba.
- The couple got married earlier this month at the Coco Ocean Resort and Spa in Bijilo.
- Ndella was murdered less than 4 days after arriving from The Gambia
Citera
2019-08-30, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coche
Jag kan förstå pappan. Ta det här med den mördade mamman/läkaren. När polisen satsar med kraft tag, då går det riktigt fort att ”lösa” de här brotten. Frågan är varför man i de flesta fall, inte agerar lika kraftfullt och åren går?
Vilket brott är löst, menar du? Bara för att det sitter en häktad så är inget löst.

Pappan i det här fallet skulle ha uppfostrat sin dotter till att hålla sig borta från grovt kriminella män. Det brister i föräldraskapet.
Citera
2019-08-30, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Från Facebook:

https://www.facebook.com/search/top/?q=ndella&ref=eyJzaWQiOiIwLjQ1NDQ5MTA5NTQ4OTkwNjg1 IiwicXMiOiJKVFZDSlRJeWJtUmxiR3hoSlRJeUpUVkUiLCJndi I6ImJlZTA5 ZjkzZmE3MzJjZmE1OWExY2I2ZDlmNDUwZDM4OTI0MjRlNDkiLC JlbnRfaWRzIjpbXSwiYnNpZCI6ImM4NTYwOGM2NGU1NTZiMjUw NmYxNjY1ODY2ODJlMjYxIiwicHJlbG9hZGVkX2VudGl0eV9pZH MiOm51bGwsInByZWxvYWRlZF9lbnRpdHlfdHlwZSI6bnVsbCwi cmVmIjoiYnJfdGYiLCJjc2lkIjpudWxsLCJoaWdoX2NvbmZpZG VuY2VfYXJndW1lbnQiOm51bGwsImNsaWVudF90aW1lX21zIjox NTY3MTY0MzQ1MDYwfQ&epa=SEARCH_BOX

#InsideGambia
Good morning, Gambia!
- An 18-year-old Gambian girl has become the latest victim of gun crime in Sweden.
- Ndella Jack died yesterday after shots were fired through her apartment window in Vällingby in the Western part of Stockholm.
- The incident happened early morning on Wednesday at about 01:30 am.
- Police disclosed the gunmen's real target was her 35-year-old husband, Lamin Dibba.
- The couple got married earlier this month at the Coco Ocean Resort and Spa in Bijilo.
- Ndella was murdered less than 4 days after arriving from The Gambia
Hon verkar vara naiviteten personifierad.
Citera
2019-08-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Ja för vad?
Våld mot tjänsteman fick jag mig berättat.
Citera
2019-08-30, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Då undrar jag vad fan föräldrar och soc gjorde för få henne på rätt köl!! Det här stämmer inte med intrycket som ges m a a att hon i barnaår var fotbollsspelare! Vad hände och när?

Eller är det så att vissa här har dålig kvinnosyn och vill sprida dåligt rykte om BO?

Vart finns mamman? Pappan står på en adress själv? 🙄🤔
Citera
2019-08-30, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Våld mot tjänsteman fick jag mig berättat.

Jaså jösses, hon var nog inte så oskyldig som de får det att låta i tidningen, de som de intervjuat
Citera
2019-08-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vart finns mamman? Pappan står på en adress själv? 🙄🤔
Det finns en Nj(a)imeh J(a)ck, Ålgatan i Saltsjöbaden. 46 år. Kan det vara exhustrun?
Citera
2019-08-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Alla tjejer får väl höra det i dag. Sedan kan ju en del hora lite för att få gåvor kläder, kanske pengar från någon sugar daddy utan att de tycker det är så farligt. Att fullständigt gå på sporten är något helt annat, tycker i varje fall jag.

Exakt! Dessutom har ordet "hora" kommit in i skolans och småungars värld i takt med ökad invandring från vissa kulturer tyvärr! 50,60,70 och 80-talet användes inte det ordet av småglina!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in