2019-08-30, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappiK
Ingen aning men hörde tydligt att det va skottsalvor. Bor precis bredvid

Vad innebär skottsalvor? Skotten kom mycket tättinpå varandra och jag har fått det till ca 5-10 skott som kom på rad när jag tänker tillbaka på ljudbilden och att skotten avfyrades på max 5 sekunder. Absolut INTE längre.
Citera
2019-08-30, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Ja, det har han uppenbart eftersom han dömts för olika brott vid en rad olika tillfällen.
FY FAN vilken vidrig man.. och denna skräpmänniska har vi importerat.. HELT jävla sinnessjukt.. fatta vad han kostat/klmmer kosta oss pengar..
Citera
2019-08-30, 07:40
Medlem
SirRazors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibuskus
Det har avfyrats fler skott mot andra fönstret som gått sönder helt. Minst tre hål har jag kunnat se på täcket de har använt som gardin hela sommaren samt i fasaden. Det har alltså inte bara kommit skott mot det fönster som har en röd gardin. Finns också skott mot fasaden. Minst två hål.
Negerhonan träffades av tre skott. Ett i benet, ett i höften och ett som gått genom handen och in i bröstet!
Citera
2019-08-30, 08:00
Medlem
Är man 18 så är man otroligt naiv och godtrogen.. vart var hennes föräldrar? Även föräldrar idag är så jäkla godtrogna och tror att deras barn är guds änglar vilket innebär att de släpper kontrollen. Som förälder så bör man definitivt vara med ett par år till i barnens intressen för att vägleda.. Många har inte tillräckligt starkt psyke för att klara sig själv efter 18år..
Citera
2019-08-30, 08:24
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardfact
Är man 18 så är man otroligt naiv och godtrogen.. vart var hennes föräldrar? Även föräldrar idag är så jäkla godtrogna och tror att deras barn är guds änglar vilket innebär att de släpper kontrollen. Som förälder så bör man definitivt vara med ett par år till i barnens intressen för att vägleda.. Många har inte tillräckligt starkt psyke för att klara sig själv efter 18år..
Stämmer. Men föräldrarna av många med invandrarbakgrund har ofta ingen koll på hur samhället i det nya landet fungerar. Många låter även sina barn och ungdomar springa omkring helt fritt och bryr sig inte om vad de gör. Om jag hade varit mamman hade jag nog försökt prata med henne om säkerhet när man är ihop med en man som tydligen har hot på sig och hotar andra. Det var ju hans livsstil som slutligen dödade henne.
Citera
2019-08-30, 08:25
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirRazor
Negerhonan träffades av tre skott. Ett i benet, ett i höften och ett som gått genom handen och in i bröstet!
Har du obducerat den unga kvinnan?
Citera
2019-08-30, 08:28
Medlem
idjuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibuskus
Det har avfyrats fler skott mot andra fönstret som gått sönder helt. Minst tre hål har jag kunnat se på täcket de har använt som gardin hela sommaren samt i fasaden. Det har alltså inte bara kommit skott mot det fönster som har en röd gardin. Finns också skott mot fasaden. Minst två hål.

Ja jag litar på er som hörde och har varit och tittat. Spekulerade bara i hur det kunde komma sig att det bara var tre kulhål som en användare hade läst i nån tidning, men då stämmer alltså inte dessa uppgifter.
Citera
2019-08-30, 08:30
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donald.Trams
Eller slaskpressen tycker det lter bättre med pojkvän för den lilla flickan som har firat färre födelsedagar än han har hamnat i isoleringscell för att kaosat på klass 1-anstalter.

Hon gifte sig med en dubbelt sä gammal 130 kg anabolagorilla med förkärlek för dråp och tortyr.
Var fick du informationen att han väger 130 kg, kunde inte hitta det nånstans?
Citera
2019-08-30, 08:34
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Var fick du informationen att han väger 130 kg, kunde inte hitta det nånstans?

genom en digital okulärbesiktning (+- 3 kg) Det är en bitig sak, en Belgien blue, fast svart.
Citera
2019-08-30, 08:37
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donald.Trams
genom en digital okulärbesiktning (+- 3 kg) Det är en bitig sak, en Belgien blue, fast svart.
Ah, jo men han har en del muskler och unga tjejer gillar detta säkert.
Citera
2019-08-30, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirRazor

Please, vad är det för epitet du använder mot medmänniskor? Oavsett hur många skott BO träffats av, så har fler skott än tre avfyrats mot lägenheten.
Citera
2019-08-30, 08:52
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Ah, jo men han har en del muskler och unga tjejer gillar detta säkert.

Japp, med ”130 kg anabolagorilla” menade jag att han är ett muskelmonster, han ser ut som en amerikansk Quarterback och det går nog hem hos en del tjejer. Farliga killar har alltid varit poppis, svårt att se farligare ut än detta exemplar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in