Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 15:42
  #3553
Medlem
lovejoys avatar
Får tydligen en egen serie nu. Saxat från Aftonbladet.

Citat:
Bloggdrottningens liv ska bli tv.

Isabella Löwengrip, 27, får en egen realityserie.

– Det blir en mix av ”Keeping up with the Kardashians” och ”The Office”, säger hon.

Hon har bloggat sedan hon var 14.
Nu blir bloggaren och entreprenören Isabella Löwengrips liv tv.
Realityserien ”Being Bella” produceras av Hannah och Amandas produktionsbolag Perfect Day och ska skildra allt från vardagskvällar med familjen till hektiska jobbdagar.
– Jag lever ett så spännande och intensivt liv och att få göra en realityserie av det känns väldigt kul. Jag får bjuda in mina följare att komma ännu närmare, säger Isabella Löwengrip.
I ”Being Bella” vill hon visa en mer nyanserad bild av sig själv.
Spelar in just nu
– Det senaste året har varit det tuffaste år jag någonsin gått igenom. Verkligen som att bli överkörd av ett tåg. Privat har det varit jättetufft och det kommer utmaningar i jobb. Det är ett vanligt liv och det också det jag kommer att visa. Jag kommer visa när jag är ledsen.
Inspelningarna av ett pilotavsnitt har redan börjat och Isabella har nu ett kamerateam med sig större delen av dygnet.
– Jag är ju van vid att alltid ta upp telefonen och säga god morgon till mina följare och att låta dem hänga på från att solen går upp klockan sex på morgonen tills jag går och lägger mig vid tolv på kvällen. Det är bara trevligt att ha med kamerateamet som sällskap.
Ska visa upp kärleken
I bloggen rapporterar Isabella Löwengrip gärna om sitt jobb, men har varit mer hemlighetsfull med sitt kärleksliv. I januari avslöjade hon för Nöjesbladet att hon var kär.
Kommer din kärlek att synas i serien?
– Det är ingenting som är bestämt, men absolut. Det är en del av mitt liv som man kommer få följa närmare. Allt från att jag går på dejt till att jag träffar någon, så det blir kul.
”Being Bella” har premiär i höst.
Citera
2018-03-19, 15:55
  #3554
Medlem
Jaha. Kan tänka mig att det blir ett väldigt krystat program, inte avslappnat alls utan allt går i 140 knyck, "typ: skynda, skynda, sådär, det var min kväll, nöjda nu?" Stackars hennes nya kille...
Citera
2018-03-19, 23:39
  #3555
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Lyssnar på Schulman Show där hon intervjuas. Hon verkar vara en sjuk och manisk människa. Hon tar hjälp med allt för att kunna tänka på bolagen fram till kl 22 varje dag. Men herregud.....hon har folk som gör allt hemma i huset, ALLT. Det enda hon gör på sin vakna tid är att tänka på bolagen och hämta på dagis. Det låter inte friskt.

Inte helt onormalt för många egenföretagare. Alla kanske inte tänker så mycket men då jobbar de istället. Inga 8-timmarsdagar för sådana inte.

Blondinbella ser snyggare ut nu än tidigare, hon ser mer blond ut typ. Hon borde därför vika ut sig i Playboy, tycker jag. Skulle väl inte skada henne eftersom detta är det normlösa Sverige.
Citera
2018-03-20, 01:25
  #3556
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Lyssnar på Schulman Show där hon intervjuas. Hon verkar vara en sjuk och manisk människa. Hon tar hjälp med allt för att kunna tänka på bolagen fram till kl 22 varje dag. Men herregud.....hon har folk som gör allt hemma i huset, ALLT. Det enda hon gör på sin vakna tid är att tänka på bolagen och hämta på dagis. Det låter inte friskt.

Nej, hon kommer troligtvis att vara totalt utbränd inom 4-5 år. Kvinnor tål inte stress någon längre tid i denna extrema omfattning. Hon skulle stannat hos Odd och lyssnat lite mer och bättre på honom.
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-03-20 kl. 01:27.
Citera
2018-03-22, 19:10
  #3557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Inte helt onormalt för många egenföretagare. Alla kanske inte tänker så mycket men då jobbar de istället. Inga 8-timmarsdagar för sådana inte.

Blondinbella ser snyggare ut nu än tidigare, hon ser mer blond ut typ. Hon borde därför vika ut sig i Playboy, tycker jag. Skulle väl inte skada henne eftersom detta är det normlösa Sverige.

Hon var ganska snygg i Let's Dance för några år sedan. Nu har hon gått ner sig. Hon är i bästa fall en femma.

Den nya given verkar vara att leka börshaj i Dagens Industri. Hennes förra rek Lexington har inte direkt gått lysande. Men de nya bolagen kan enligt egen utsago "bara gå upp, upp, upp".
Citera
2018-03-22, 19:18
  #3558
Medlem
Usch va hon är torr och tråkig. Gäsp!
Citera
2018-04-14, 13:06
  #3559
Medlem
InflatableBoppos avatar
Hon har nu tagit upp kontakten med sin far

https://stoppapressarna.se/svenskabl...-med-sin-pappa
__________________
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-04-14 kl. 13:09.
Citera
2018-04-14, 13:18
  #3560
Medlem
MartinStLouiss avatar
Bor hon kvar i den där villan som hon köpte tillsammans med sin pojkvän för några år sedan?
Citera
2018-04-27, 19:15
  #3561
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Hur rik är hon? Hon måste ju vara rik som ett troll, med en förmögenhet på kanske mer än 100 miljoner kr. Jag läser nämligen om att "Sveriges Annonsörer riktar kritik mot Isabella Löwengrip" och tar del om vilka ersättningar hon haft.

Hon är ju rik nog att vara globalist och kan därför lugnt propagera för de nutida moderaterna och skita fullständigt i hur det går för sitt land. Saker och ting faller på sin plats.
Citera
2018-04-27, 19:47
  #3562
Medlem
Bloggnevakning har ju avslöjat att hon ljugit om sin statistik. Håller korthuset på att rasa?
Citera
2018-04-28, 20:48
  #3563
Medlem
Incendios avatar
Undrar varför man inte får fråga om hon har opererat brösten. Har försökt ett par gånger. Men man får kommentera ganska grova grejer om hennes bristande föräldraskap. Märkligt.
Citera
2018-04-28, 21:23
  #3564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Bor hon kvar i den där villan som hon köpte tillsammans med sin pojkvän för några år sedan?
Japp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback