2019-08-29, 21:08
Medlem
Babianens avatar
1) Här är en intervju med två kvinnliga hallickar som utnyttjar män för prostitution, https://www.youtube.com/watch?v=UTruOpiw02s

2) Håller ni feminister/PK-människor med om att mans-hororna är offer? Det finns ett matriarkat som utnyttjar mäns kroppar för kvinnors njutning och låter kvinnor våldföra sig på utsatta män.

3) Håller ni med om att de kvinnliga hallickarna borde dömas till fängelse för att de utnyttjar män på det här sättet?
Citera
2019-08-29, 21:09
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Denna diskussion vill jag inte ha med dig. Du flyttar som vanligt alltid skulden någon annanstans. Ungefär som att mannen måste göra något av alternativen här.
Jag förstår att du !inte vill ha diskussionen", för den avslöjar ditt hyckleri gång på gång men du vägrar att ge mig rätt.
Ganska omoget beteende om du frågar mig.
Jag förstår att du är fullärd och kan och vet allt, men försök tänka dig den möjligheten att någon, någonstans vet något du inte vet, eller har tänkt på ännu.

Kanske kan denna information hjälpa dig någon annan gång du får frågan eller påståendet av någon som är mer okunnig än du, och du kanske behöver ett argument eller två, för att exemplifiera att livet är liter mer komplicerat än vad Aftonbladet och TV4 visar.

Och du... Jag har inte gett eller flyttat någon skuld för något alls här. Hur fan läser du egentligen människa?

En sak till bara...
Jag glömde bort att män inte har någon som helst rätt till ett sexliv.
För visst var det precis så du menade när du skrev:
"Ungefär som att mannen måste göra något av alternativen här"
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-08-29 kl. 21:18.
Citera
2019-08-29, 21:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Att betala för en människa är att objektifiera henne. Betalar gör man för mjölk och däckbyte, inte för att få våldföra sig på en annan människa. Prova att uppvakta en kvinna och bete dig som en man, jävla incel.
Alla människor vill vara objektifierade ibland och sex är INTE att våldföra sig på någon.
Vad gör du åt ditt ofrivilliga celibat?

Försöker du whiteknighta dig in i den radikala vänsterfalangen?
Lycka till. Säg till sen när kniven sitter ända ner till skaftet i ryggen på dig, så ska jag tala om för dig att det är exakt så det funkar på den kanten.
Fina ord och dygdsignallering så mycket man kan, men så fort det osar katt är du övergiven som en engångsgrill. Se Amineh Kakabaveh.

Och "bete dig som en man", är inte det ganska omodernt med den sortens stereotyper, om man nu ska vara lite normktitisk?
Du låter lite bigott.
Citera
2019-08-29, 21:23
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Att betala för en människa är att objektifiera henne. Betalar gör man för mjölk och däckbyte, inte för att få våldföra sig på en annan människa. Prova att uppvakta en kvinna och bete dig som en man, jävla incel.

Är du så dum så du inte tro att jag någonsin uppvaktat och kört allt den vanliga vägen..??

Nej, att betala för sex är inte mer objektivisering än att betala för någon annan tjänst.
Förutsätt att du ser en jävligt snygg tjej och gillar henne pga hennes fysiska attribut. Du tar kontakt och vill ha henne, har du objektiviserat henne då? Du är kåt på henne pga hennes fysiska attribut som triggar dina fortplantningsinstinkter, du vill ha sex med henne. Är det objektivisering?

Och det är få sexköpare som våldför sig på horona.

HEla din attityd är en prsodukt av propaganda och fölrdomar. Ditt förhållande till den propagandan är detsamma som de hitlerjugends förhållande till sin diktator som skickades ut i slutstriden om Berlin.
Citera
2019-08-29, 21:28
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja prostitution, kriminalitet och krig/konflikter har funnits i världen lite varstans alltid. Men vi jobbar på att stävja detta eller hur-
Ja, men att stävja behöver inte innebära totalförbud. Jämför biltrafik, vi vill så klart ha regler och lagar runt det för att skydda trafikanter även om vi inte totalförbjuder folk ifrån att köra bil. Men vi försöker göra det så säkert som vi förmår. Att man sedan vill avrätta vettvillingarna som kör likt blådårar förbi mina gubbar medelst att be Mats lägga ut skopan och kapa taket jäms med motorhuven samt huvudet på idioten är känslomässigt.
Rent rationellt finns det bättre vägar att gå.
Citat:
Jag upplevde att det gällde att vara tydlig: "Jag trivs med att vara singel och jag är inte ute efter ett förhållande just nu" tex....... helst innan sexet. En del män började kalla mig "finis", "älskling" dagen efter, på den tiden om det hände kunde jag inte komma utanför dörren snabbt nog.
Haha, ja det där med att lite snyggt ta sig ut genom dörren är en liten konst i sig.
Citat:
Hur vet man att många av de tjejerna inte är sextrafikerade? Därför som jag slutade titta på "människoporr" och gick över till Hentai 100%.

Det finns ny teknik dessutom på området. Sexdockor, men inte nog med det. Det går tydligen att stimulera nervsystemet på elektronisk väg så att individen upplever samma dopaminpåslag som vid normalt sex. Ihop då med en orgasm.
Citat:
Om man läser på prostitutionsforumet så nej. Enligt dem ska fitta vara lättillgängligt och billigt.

Man jobbar på att stävja vissa företeelser. Tex dödsolyckor på arbetsplatserna. Ingen inbillar sig nog att man kan ta bort det 100%, men man kan jobba på att stävja "skiten".

Vilka man? Typisk fegiskommentar.
Är du man eller?
Representerar du ”man” på något sätt?
Men i övrigt, håller med, men återigen, trafik. Skördar 100-tals dödsoffer per år. Barn som är så söndermosade att man i princip får spola ur resterna av deras kroppar, människor som brinner upp levande, hela familjer som utplånas på ett enda ögonblick.
Men det är ett pris vi är beredda att betala för att nyttja bilen. Samma sak med att idka könsumgänge, ett förbud mot det ter sig rätt dumt så länge alla är nöjda och glada med förutsättningarna.
Hur de förutsättningarna ser ut är väl upp till varje individ att bestämma. Nu finns det väldigt mycket baksidor med prostitution och dessa skall vi stävja, precis som vi har trafikregler, men att sex kan vara en del i en ekonomisk uppgörelse är väl inget att bry sig om.

Det finns faktiskt riktiga problem. Att hålla på jaga horor och torskar som det faktiskt inte går någon större nöd på är ungefär som att plocka någon för en trasig blinkers, men blunda för att kvinnor skjuts ihjäl med automateld.
Vill man värna om de kvinnor som säljer sex, så ser man till att skapa trygga miljöer för dem.
Det vill dock inte feminister, de vill trycka ut verksamheten till otrygga och farliga miljöer för de som säljer sex för pengar.

De skiter fullständigt i horan, gömmer sig bakom formuleringar om att bara sexköpet är kriminellt men verkligheten är att prostitution är farligare i de länder där den är kriminaliserad. Finns inte ens något att diskutera om i den frågan.

Att folk väljer att köpa eller sälja sex är för de flesta en moralisk fråga, inte en fråga om omtanke. De som nu sitter på sina höga hästar och dömer påminner lite grann om inkvisitorer.
Senast redigerad av Djupfrys 2019-08-29 kl. 21:39.
Citera
2019-08-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Om man läser på prostitutionsforumet så nej. Enligt dem ska fitta vara lättillgängligt och billigt.

Så det är en prisfråga för dig alltså, det ska kosta mer och inte vara billigt.
Citera
2019-08-29, 21:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Så det är en prisfråga för dig alltså, det ska kosta mer och inte vara billigt.

Vilket är själva syftet bakom feminismen. Göra fittan mer svåråtkomlig och därmed dyrare.

Inom sexhandel finns plats för alla prisnivåer och specialinriktningar, precis som vilken marknad som helst.
Citera
2019-08-29, 22:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Absolut. Men ni ska ge fan i att påtvinga oss er snäva moraluppfattning angående sex via statens våldsmonopol.

Nu är jag ju inte politiskt aktiv som jag säkerligen tidigare nämnt så jag har ingen kontakt med statens våldsmonopol eller de som styr detta. De har ingen som helst aning om vad jag tycker i frågan. Har du svårt att fatta detta? Är du trög månne?
Citera
2019-08-29, 22:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bliik
Sexköp är lagligt i Italien. Så lagarna är inte så värst hårda.

Bordeller var ju förbjudna. Samt koppleri. Så de ändå hårdare än på många ställen.
Sedan finns det länder som har totalt förbud men som inte är det minsta feministiska.
Citera
2019-08-29, 22:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu är jag ju inte politiskt aktiv som jag säkerligen tidigare nämnt så jag har ingen kontakt med statens våldsmonopol eller de som styr detta. De har ingen som helst aning om vad jag tycker i frågan. Har du svårt att fatta detta? Är du trög månne?

Så du menar att folks röstande och tysta samtycke inte spelar någon roll för hur statens våldsmonopol används? Det vill säga polis och rättsväsende. Man behöver inte vara politiskt aktiv för att ha ett ansvar. Håller man käften när brott mot mänskliga rättigheter sker så är man medskyldig.
Citera
2019-08-29, 22:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Vi vill ha ett samhälle där människor får välja vad dom själva vill göra, utan PK-moralisters tvång pga det för tillfället är trendigt med radikalfeminism. Ett samhälle där vissa inte få in i huvudet att dom ska "befria mänskligheten från prostitution", för det funkar ändå inte. Och den moraliska rättfärdigheten i den typen av tänkande kan också ifrågasättas.

Typiskt idiot-sverige att hålla på med abstrakta visioner som inte går att omsätta till verklighet.

Och apropå hon som jag känner som sålde sex, Hon fick tusentals kronor för typ 3 timmar. Så jag vet inte riktigt vem som är så utnyttjad.

Det blir svårt att föra diskussionen utifrån en person som du känner. Går man in och läser på prostitutionsforumet här hittar man ju jordens avskum till män. De sitter och diskuterar hur mycket en gatuprostituerad tar för olika sexuella tjänster, och det var inga tusenlappar. Alltså det är helt vidrigt. Fatta det istället för att sitta och försvara det.
Jag förstår inte hur ni är funtade. Ni är för mig inte vad jag kallar en normal man.
Citera
2019-08-29, 22:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så du menar att folks röstande och tysta samtycke inte spelar någon roll för hur statens våldsmonopol används? Det vill säga polis och rättsväsende. Man behöver inte vara politiskt aktiv för att ha ett ansvar. Håller man käften när brott mot mänskliga rättigheter sker så är man medskyldig.

Men du har ju inget ansvar? Var nånstans menar du att du har tagit ansvar för landets utveckling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in