2019-08-29, 19:04
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smarfor
Varför förvånad? Jag var noll procent förvånad om jag ska vara ärlig. Likaså ena sidan av Hjärsta-grupperingen.

Har haft en påtagligt delad inställning till hans/deras inblandning? Är det många som trott på hans oskuld? Har många tvivlat eller känt allt från obehag till rädsla?
Citera
2019-08-29, 19:06
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Vill inte vara den som är den men som nu har påtalats några gånger så är det alltså så att åkl senast imorgon kl 12 måste inkomma med en framställan/begäran om häktning till TR.

Vilket alltså inte är samma sak som att förhandlingen måste ske senast kl 12.

Men ta för all del en öl till lunchen hursomhelst. Bara nyttigt.
Vi får väl hoppas nu att åklagaren verkligen begär SD häktad i morgon, för hålls det ingen häktningsförhandling så finns ju risken att inte ens SD själv får veta vad de anser sig ha på honom. Enligt en NA-artikel igår har man ju lagt locket på nu, och det skall väl tolkas som total förundersökningssekretess.
Citera
2019-08-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, du kära SM! Det var en saga som hette duga det. Och helt plötsligt är SD är hjälten och allt.

Men hur var det nu? Vem är det som blev inplockad på Sannolika skäl häromdagen?

Du får skriva en bok! Jag lovar att köpa den bara för att du är så kul!

Mvh
/FS

Haha, det är inte fel på fantasin här i tråden inte! Finns många oskrivna böcker och man bör passa på att skriva dem så fort som möjligt, innan fantasin naggas av den (förhoppningsvis) FUP som kommer. Det är ju den "bok" man mest ser fram emot. Glömde nämna dig också Fr Sverige som jag tycker har stått för många sansade inlägg under perioden även om du också försvann/var tyst en period när det var mycket svammel. Förståeligt men jag såg alltid fram emot de mer neutrala och rimliga inläggen även om det finns en hel del underhållning i alla vinklade, förvirrade inlägg också. Hoppas på spännande nyheter i morgon och fortsättningsvis.
Är det någon som har sparat ned/kopierat morgonens artikel om Lenas föräldrar? De hoppas ju lika mycket om inte mer, på ett slut och uppklarande förstås. <3
Citera
2019-08-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag har hela tiden varit övertygad om SDs skuld. Så jag var inte förvånad över att just han gripits, utan mest att gripande äntligen gjorts, att polisen äntligen (troligen) fått efterlängtade positiva svar från NFC :-)

Inte förvånad att HD hämtats till förhör, men förvånad över att hon anhållits och inte minst för rubriceringen mord och inte t.ex medhjälp eller skyddande.

Det är tack vare svaren från NFC som lett till gripandet av iaf SD.

Får du mina pm?
Citera
2019-08-29, 19:21
Medlem
Honan6s avatar
Någon som vet om J e r r * G r a * (y) på K y r k v ä r d s v ä g e n 10 A fått påhälsning av uniformerad personal idag?
Citera
2019-08-29, 19:22
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smarfor
Det är tack vare svaren från NFC som lett till gripandet av iaf SD.

Får du mina pm?

Nej tyvärr inte. Du kan inte skicka pm pga av för få antal inlägg.

”Nya användare, som varit medlemmar i mindre än 30 dagar och postat färre än 50 inlägg, kan numera endast skicka PM till administratörer och moderatorer.”

Läs här: (FB) Begränsad möjlighet att skicka PM för nya användare
Citera
2019-08-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Håller med. Jag har trott och skrivit att HD och/ eller JG är
delaktiga och vet vem som mördade Lena.

God kväll @OzzieTheOwl

Som jag tidigare deklarerat inom tråden, så har jag under en tid som nu förflutit, haft en privat kontakt med två av varandra oberoende personer, var av den ena som just Lena Wesström hade anförtrott sig till på djupet, nu till ett observandum, det är just genom de tidigare samtalen med denna personen som fått mig att kunna förstå, att JG👤 vet mycket väl vem som bringade livet om Hjärsta-kvinnan under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

Att just HD👤 hade ett finger med i detta spelet, har för mig varit känt sedan en mycket lång tid tillbaka, men, jag har ju också härtill sagt deklarerat inom denna tråden beträffande HD👤 ... att allting, måste ställas utom all rimlig tvivel, innan ett åtal kan väckas.

Mvh/ @JokerⓂannen

Ps: träugglan finns kvar på sin plats Ds.
Citera
2019-08-29, 19:43
Medlem
TaxenSixtens avatar
Undrar om det letas mobil eller simkort? Hittades LW:s mobiler? Finns det mobilhundar
Citera
2019-08-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Vi får väl hoppas nu att åklagaren verkligen begär SD häktad i morgon, för hålls det ingen häktningsförhandling så finns ju risken att inte ens SD själv får veta vad de anser sig ha på honom. Enligt en NA-artikel igår har man ju lagt locket på nu, och det skall väl tolkas som total förundersökningssekretess.

Dina inlägg blir bara märkligare och märkligare för varje dag som går

SD👤 kan nu lugnt räkna med att bli stekt över sakta eld 🔥🔥🔥 av KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding

Ingvar Backman får nog Backa baklänges i detta fallet, varför då❔ därför att Åsa Hiding kommer att slå hål på Backman's försök på 10 röda sekunder och därefter såga vederbörande jäms med fotknölarna.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-29, 19:44
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idealistjavisst
Haha, det är inte fel på fantasin här i tråden inte! Finns många oskrivna böcker och man bör passa på att skriva dem så fort som möjligt, innan fantasin naggas av den (förhoppningsvis) FUP som kommer. Det är ju den "bok" man mest ser fram emot. Glömde nämna dig också Fr Sverige som jag tycker har stått för många sansade inlägg under perioden även om du också försvann/var tyst en period när det var mycket svammel. Förståeligt men jag såg alltid fram emot de mer neutrala och rimliga inläggen även om det finns en hel del underhållning i alla vinklade, förvirrade inlägg också. Hoppas på spännande nyheter i morgon och fortsättningsvis.
Är det någon som har sparat ned/kopierat morgonens artikel om Lenas föräldrar? De hoppas ju lika mycket om inte mer, på ett slut och uppklarande förstås. <3

Jag har helt missat artikeln med Lenas föräldrar! I vilken tidning fanns den? Hoppas att någon har sparat ner den och kan delge oss här i tråden.
Citera
2019-08-29, 19:44
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Någon som vet om J e r r * G r a * (y) på K y r k v ä r d s v ä g e n 10 A fått påhälsning av uniformerad personal idag?

Jag tycker att han hade förtjänar ett besök. För jag är övertygad om att den mannen vet mer än han låtsas om.
Citera
2019-08-29, 19:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag har helt missat artikeln med Lenas föräldrar! I vilken tidning fanns den? Hoppas att någon har sparat ner den och kan delge oss här i tråden.

Den finns i NA
https://www.na.se/artikel/lena-wesstroms-mamma-om-nya-utvecklingen-i-mordutredningen-vi-vill-ha-ett-avslut

De har ett erbjudande där bara det kostar 1:- för den första månaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in