Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Som vilken kändis som helst som inte gillar kamerauppbådet menar du????
Hon är 16 år och ingen globetrotter...
Jo, "globetrotter" kan hon nog kalla sig nu..!
Citat:
Ursprungligen postat av
oshin.cantwell
Alexandria Villaseñor tror jag. Ser 2 år äldre ut, är 2 år yngre.
https://twitter.com/alexandriav2005
Väntar förmodligen på att ta över som en lömsk Dzjugasjvili.
Jag vet inte om det är hon på just den bilden, men ja - jag tror också, tyvärr, att det finns flera unga tjejer i världen nu som har kommit på idén att ta efter Greta. Inte för att de bryr sig om miljön, men för att det ligger rätt i tiden, och de får en möjlighet att bli kända och komma ut och träffa spännande personer. Vem vill inte umgås med prinsar, presidenter och proffsseglare, liksom..? När det gäller Greta själv, så tror jag faktiskt att hennes engagemang är äkta. Hennes diagnos är nästan en garanti för att det är det - aspergare blir ofta så där uppslukade av EN sak (åt gången, det kan växla), och de har dessutom svårt för att ljuga och förställa sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Topp! Mer kan det knappast blir? Eller?
Var är alla Greta haters nu???
Tysta. Super ner sig? Bittra?
Kom igen! Nåt litet föredrag om vad det kosta att skicka journalister till USA? Eller om nån jävla följebåt. Eller om vad kostar att bo i NY och att Greta inte tältar, eller att hon missuppfattat allt!?
Att hon är lurad, köpt. Kom igen nu!
Fantastiskt bra bild - måste bli årets bild!
Journalisterna var antagligen redan där, de flesta stora tidningar och TV-nyhetskanaler har ju fasta korrar i USA, stationerade i just New York.
Vet man var Greta bor i USA? På vandrarhem? Jag är rätt säker på att hon inte bor på Hilton, om vi säger så. Och tänk att hela teamet tog tunnelbanan, fast de måste ha varit så utmattade! Jag hade förlåtit dom om de hade hoppat in i en bil där och då, faktiskt. SÅ konsekvent måste man inte vara!