2019-08-19, 18:44
Moderator
Gromguttens avatar
Nu nekar han vidare intervjuer men säger ja till psykundersøkning.

Han verkar redan erkänt det mesta, utom møjligen varfør, så det kanske är lika bra att låta psykakuten ta hand om det...
Citera
2019-08-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Nu nekar han vidare intervjuer men säger ja till psykundersøkning.

Han verkar redan erkänt det mesta, utom møjligen varfør, så det kanske är lika bra att låta psykakuten ta hand om det...
Givetvis är han psykiskt sjuk, precis som Hitler, Mangs, Ausonios, Breivik, Nya Zeelands massmördare, hela Alt White rörelsen och alla andra som lider av föreställningen att de ska bevara någon ras som de inbillar sig att de tillhör. Men han kommer att dömas till fängelse oavsett.
Citera
2019-08-21, 16:57
Medlem
GormDenGamles avatar
Oslopolitiet bekrefter at de har beslaglagt tre våpen, to rifler og en hagle, etter angrepet på Al-Noor-moskeen i Bærum.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5d5d54f342577e0011f3ee8a
Citera
2019-08-26, 11:15
Bannlyst
En totalt misslyckad individ och absolut SÄMSTa terroristen jag hört talas om då han lyckades döda NOLL utom sin stackars syster. Lås in honom i en cell bredvid Brevik och kasta nyckeln. Servera torrt bröd med ljummet vatten som bestraffning för resten av sitt patetiska liv. Fucking PUSSY
Citera
2019-08-26, 16:40
Medlem
Overminds avatar
Såg Agenda nyss och fan ta den där idiot terroristen!
10 minuter klämde de ihop Nyamko Sabuni och Göran Persson om den rådande ekonomiska krisen med lågkonjunktur instormandes, som jag tycker är betydligt mer intressant än detta "terrordåd" där de klämde in resterande 30 minuter.

Fy fan för han alltså. 30 minuter om högerextrema våldsbejakande som kan slå till när som helst. Totalt ointressant och överdrivet.

Förvånar mig inte om Agenda har mer om detta nästa Söndag också!

IDIOT!
Citera
2019-08-26, 16:53
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Såg Agenda nyss och fan ta den där idiot terroristen!
10 minuter klämde de ihop Nyamko Sabuni och Göran Persson om den rådande ekonomiska krisen med lågkonjunktur instormandes, som jag tycker är betydligt mer intressant än detta "terrordåd" där de klämde in resterande 30 minuter.

Fy fan för han alltså. 30 minuter om högerextrema våldsbejakande som kan slå till när som helst. Totalt ointressant och överdrivet.

Förvånar mig inte om Agenda har mer om detta nästa Söndag också!

IDIOT!

Yep, han har gjort oss alla en stor otjänst.
Citera
2019-08-26, 18:55
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Yep, han har gjort oss alla en stor otjänst.

Japp... Idioten gick rätt in i etablissemangets och medias fälla! Detta kommer man få höra i MÅNGA MÅNADER framöver!
Citera
2019-08-29, 11:19
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han var nog enbart en knäppskalle, som i Ohio.
Vita är såklart alltid bara knäppskallar utan agenda, mörka är alltid jihadterrorister med agenda
Citera
2019-08-29, 11:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Vita är såklart alltid bara knäppskallar utan agenda, mörka är alltid jihadterrorister med agenda

Eftersom det aldrig har med Islam att göra och att alla svarthåriga våldsmän alltid är ensamvargar och störda, så är det väl rimligt att tillämpa samma logik här?
Citera
2019-08-29, 11:26
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Eftersom det aldrig har med Islam att göra och att alla svarthåriga våldsmän alltid är ensamvargar och störda, så är det väl rimligt att tillämpa samma logik här?
Eller precis tvärtom.
Citera
2019-08-30, 22:40
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Som jag trodde från början: han är psykiskt sjuk.
Och, det tror jag inte för att på nått sätt bortförklara hans handling, det tycker jag är löjligt, utan hur den ser ut. Irrationellt och klantigt. Sen ser han helt lost ut på bilderna sas.

Breivik, inte psyksjuk.
Akilov, inte psykiskt sjuk.

Breivik hade en mor samt mormor som var gravt psykiskt sjuka. Han själv kom i kontakt med psykvården vid 4 års ålder. Våga påstå att han inte ärvt deras åkommor. Psykiskt frisk i juridisk mening möjligen, men gravt personlighetsstörd. Man borde spara hans hjärna som dom gjorde med Jeffrey Dahmer bara för att undersöka hur jävla knäpp den är.
Citera
2019-08-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Breivik hade en mor samt mormor som var gravt psykiskt sjuka. Han själv kom i kontakt med psykvården vid 4 års ålder. Våga påstå att han inte ärvt deras åkommor. Psykiskt frisk i juridisk mening möjligen, men gravt personlighetsstörd. Man borde spara hans hjärna som dom gjorde med Jeffrey Dahmer bara för att undersöka hur jävla knäpp den är.

"våga påstå", jag vet inte vad de hade för åkommor så det är svårt mig Och dig att uttala sig om.
I juridisk mening frisk. Ja det var det vi diskuterade, inte om han var en modell för en själsligt frisk individ. Jag menar, hur frisk är tex du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in