2019-08-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Du menade nog ”grammatik är underbart” eller ”grammatiken är underbar”?

Jag menade "grammatiken är underbar". Missade nog någon bokstav och telefonen fyllde i själv. Lite komiskt att jag misslyckas med den svenska grammatiken när jag klankar på hennes engelska 😄
Citera
2019-08-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
"Gained and lost weight" skulle hon skrivit, nästa gång kommer hon skriva det efter att ha läst det här i tråden!

Frågan är hur stora möjligheter man har att nå framgång i USA med så taffliga kunskaper i engelska?

Att en blondin bryter lite på svenska anses attraktivt och gulligt och är inget egentligt hinder men att ha svårigheter med ordval och grammatik är big no no!

Hennes team ingår tydligen inte att hjälpa fröken med engelska
Citera
2019-08-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag är medveten om det. Men det verkar väldigt långsökt att säga att hon hyr inrett om hon knte gör det. Det är mycket mindre coolt, och tyder inte direkt på att hon tänker stanna permanent.

Vad bra att du äntligen nu är medveten om
det
Nä varför skulle det vara långsökt? Coolt måste det va det också ja men visst ja det handlar om fröken BB.
Citera
2019-08-28, 20:59
Medlem
Citat:
Spekulera om er identitet? Skriver du till rätt person nu?

Återigen, jag vet hur skvaller funkar och att deltagande är frivilligt. Men jag försöker ändå påpeka när folk baserar sina spekulationer på saker som objektivt sett inte stämmer. Skvaller som åtminstone skulle kunna vara sant i teorin, som att Bella sett till att vli gravid för att miljardären skall fria till henne, tycker åtminstone jag är mer spännande än sånt som bevisligen inte är sant, eftersom det inte kan vara sant. Men det är väl en smakfråga.

Men vad duktig du är kan du inte delge oss som
vill veta vad som stämmer om BB och vad som inte stämmer? Källa också på vad som inte är sant.
Tack på förhand!
Citera
2019-08-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Men vad duktig du är kan du inte delge oss som
vill veta vad som stämmer om BB och vad som inte stämmer? Källa också på vad som inte är sant.
Tack på förhand!

Du blev ju arg nyss just för att jag gjorde det, men ok, då tar vi det igen:

- teorierna om att bella inte får vara ensam med barnen stämmer inte. Det vet vi för att så fungerar det helt enkelt inte.

Angående lägenheten i NYC så kan du ju spekulera om att den hyrs oinredd men att hon ljuger om det och påstår att den är inredd, men då är det ju bra om du också har någon teori om varför.

Själv tror jag ju motsatsen skulle vara mycket rimligare. Hon hade mycket väl kunnat hyra en inredd lägenhet, eller ett hotellrum, och låtsas att hon inrett det själv. Då framstår hon som företagsam, att hon har god smak och att hon planerar för en lång vistelse. Den omvända lögnen, som du spekulerade om, har jag väldigt svårt att se någon poäng med.

Bella skarvar ofta med sanningen, men syftet är ju alltid att framstå som bättre, inte sämre.
Citera
2019-08-28, 21:10
Medlem
Och a propos gravidrykten, kolla på andra storyn på hennes insta just nu, där hon tränar bröst med hantlar. Där ser magen minst satt rund ut...

När vi ändå är på insta, på bilden med inbjudan från elton john-eventet så nämner hon att hennes egen stiftelse skall ha middag i oktober, finns det något mer skrivet om det? Kan ju bli väldigt spännande att se hur det går.
Citera
2019-08-28, 21:32
Medlem
Citat:
Du blev ju arg nyss just för att jag gjorde det, men ok, då tar vi det igen:

- teorierna om att bella inte får vara ensam med barnen stämmer inte. Det vet vi för att så fungerar det helt enkelt inte.

Angående lägenheten i NYC så kan du ju spekulera om att den hyrs oinredd men att hon ljuger om det och påstår att den är inredd, men då är det ju bra om du också har någon teori om varför.

Själv tror jag ju motsatsen skulle vara mycket rimligare. Hon hade mycket väl kunnat hyra en inredd lägenhet, eller ett hotellrum, och låtsas att hon inrett det själv. Då framstår hon som företagsam, att hon har god smak och att hon planerar för en lång vistelse. Den omvända lögnen, som du spekulerade om, har jag väldigt svårt att se någon poäng med.

Bella skarvar ofta med sanningen, men syftet är ju alltid att framstå som bättre, inte sämre.

Varför skulle jag va arg? Gillar inte när du trycker ner tråddeltagare som du gör.

Du anger ingen källa bara vilda fantasier inget annat.

Citat:
teorierna om att bella inte får vara ensam med barnen stämmer inte. Det vet vi för att så fungerar det helt enkelt inte.

( VI ) du får allt tala för dig själv som det ovan du skrivit.

Hädan efter kommer jag bara scrolla
förbi inläggen du skriver.
Citera
2019-08-28, 21:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Hennes team ingår tydligen inte att hjälpa fröken med engelska
De kanske har gett upp
Uppenbarligen är Bellsan ett hopplöst fall som tog fel på tiden för sonens första upprop, trots att hon har en hel drös boendestödjare. Oklart vad boendestödjare egentligen gör.

Citat:
Varför skulle jag va arg? Gillar inte när du trycker ner tråddeltagare som du gör.

Du anger ingen källa bara vilda fantasier inget annat.

( VI ) du får allt tala för dig själv som det ovan du skrivit.

Hädan efter kommer jag bara scrolla
förbi inläggen du skriver.
Äsch, hen är ingen att bry sig om . Hen har en agenda.

Citat:
Och a propos gravidrykten, kolla på andra storyn på hennes insta just nu, där hon tränar bröst med hantlar. Där ser magen minst satt rund ut...

När vi ändå är på insta, på bilden med inbjudan från elton john-eventet så nämner hon att hennes egen stiftelse skall ha middag i oktober, finns det något mer skrivet om det? Kan ju bli väldigt spännande att se hur det går.
Stiftelsen är Bellsans vapen mot Erik. Det skulle se illa ut om han drog sig ur och utan Erik inga andra finansiärer.
Så Bellsan gör vad hon kan för att hålla liv i den planerade stiftelsen ett tag till.
I oktober är den bortglömd och Bellsan gråter ut i pressen.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-28 kl. 21:37.
Citera
2019-08-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Det märkliga är deras aggressivitet mot oss andra, spm om de kände sig personligt träffade. Så vitt jag vet försvarar de tex inte Greta Thunberg i hennes skvallertråd. Eller någon annan för den delen.

Instämmer verkar som det tar det oerhört
personligt av någon anledning. Nä där syns inga försvar bara i den här tråden.

Dom får det svårt att försvara fröken BB
med allt hon skrivit och sagt under åren.

Tror det blir en jobbig höst / vinter som
väntar BB.
Senast redigerad av Doiten 2019-08-28 kl. 21:51.
Citera
2019-08-28, 21:46
Medlem
Citat:
Stiftelsen är Bellsans vapen mot Erik. Det skulle se illa ut om han drog sig ur och utan Erik inga andra finansiärer.
Så Bellsan gör vad hon kan för att hålla liv i den planerade stiftelsen ett tag till.
I oktober är den bortglömd och Bellsan gråter ut i pressen.

Finns det något skrivet om att Erik är inblandad i stiftelsen? Existerar den ens hos bolagsverket eller är det som med tv-serien om henne?
Citera
2019-08-28, 21:59
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Instämmer verkar som det tar det oerhört
personligt av någon anledning. Nä där syns inga försvar bara i den här tråden.

Dom får det svårt att försvara fröken BB
med allt hon skrivit och sagt under åren.

Tror det blir en jobbig höst / vinter som
väntar BB.
Tror också att det kommer att bli jobbigt.
Det är en högflygande livsstil som ska betalas.
Lite intressant att det inte tycks finnas getter längre.

Citat:
Finns det något skrivet om att Erik är inblandad i stiftelsen? Existerar den ens hos bolagsverket eller är det som med tv-serien om henne?
Jajemen
Om du ids kan du själv leta resa på infon.
Citera
2019-08-28, 22:47
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:

Det här är en skvallertråd om Bellsan.
Det finns ingen anledning att ta varken henne eller tråden på allvar. Allt är ju fejk
Det är det som blir så himla meta med att diskutera BB. Det är som ett helt eget universum

Fast det är ändå konstigt att när till och med Expressen och Schulman avslöjar hennes lögner, så verkar hon ändå dra till sig folk som vill samarbeta. Och hon får sommarprata i SR. Har inte infon nåt fram ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in