Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Haha, din man vet vem han pratar med väl?
Visst, det finns nog ondska i kvinnor också, även om de kanske inte själva alltid tar till våld på det sätt som män gör.
Men med SDs historik, SDs långa otrohet och svek mot HD, den extremt dåliga valet av mordplats, HDs och SDs skilsmässa och HDs flytt...
Hur i allsindar har det gått till.
Någon planering kan det inte ha varit tal om...
Om det dessutom var LWs mobil i skogen bakom SDs hus...
Jag vill tro att Hd har blivit manipulerad på något vis, LW utlurad. Det som har urartat i mord kanske inte alls var det som HD fick serverat från början.
Jag tror att SD är kapabel till vad som helst. Jag tänker att han har lurat dom båda.
Men hur kan hon förtsätta som inget har hänt?
Även om Holmes sa att hon inte såg ut att må bra. Minns inte riktigt, men att hon såg trött och sliten ut. leende som inte når ögonen.
Ja, än är det inte slut.
Vi får se.
Det var mycket drama mellan SD och LW, kanske även mellan HD och SD?
Många har sagt att HD varit sjuk periodvis under lång tid, men ingen vet egentligen vad det handlar om, hon ser likgiltig ut, men ingen vet om det är något allvarligt bakom leendet som aldrig når ögonen..
LW leende däremot nådde alltid ögonen.
Likadant med SD leende som alltid nått ögonen, skojig spillevink.
En bild säger mer än tusen ord, sägs det, men vi tolkar alla olika förstås.
Men som jag ser det så var det bara HD som var olycklig, om det beror enbart på SD otrohet beror ju givetvis på när hon först fick veta, men något säger mig att hon mådde dåligt långt innan det, någon uppgift i tråden att det pågått sen någon av barnen föddes, men kan minnas fel förstås.
Ja vi får se, som sagt.