2019-08-28, 17:59
Medlem
På FB har "Concern TV The Gambia" precis lagt ut bild och FB-profil på den mördade kvinnan.
Citera
2019-08-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ja, eller ännu hellre tvärtom.

Unga tjejer borde inte hänga med grovt kriminella gangsters. Satsa på en bra utbildning istället och häng med skötsamma och laglydiga män.

Unga tjejer har väl också en egen vilja?

Tjejen var också gambian. Så jag tror inte hon direkt umgicks med skötsamma och laglydiga människor. Man kunde i alla fall tidigare i princip sätta gambian = knarklangare. I alla fall i Stockholm.
Citera
2019-08-28, 18:04
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Om man har så mycket fiender så borde man kanske inte hänga med den ung tjej och riskera hennes liv.
Hehe du tror att ett sånt as ens skulle tänka tanken. Jag tar ditt inlägg som vara retoriskt, eller hur.
Citera
2019-08-28, 18:07
Medlem
Har inte riktigt hängt med i tråden, men vad jag förstår, så har en Gambiansk pedofil med tungt belastningsregister, skjutit ihjäl sin flickvän. Dessutom har han spelat i allsvenskan för Hammarby.
Tragiskt, men borde inte vara svårt att lösa utan att belasta den tungt ansatta polisiära kåren.
Systematisk kartläggning av detta forums kommentarer, bör vara en tillbörlig hjälp.
Citera
2019-08-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Någon mer info om den här kvinnan? Ursprung? Sociala medier?

Har du ens bemödat dig läsa tråden innan du ställer dina frågor?
Citera
2019-08-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cliwe
Har inte riktigt hängt med i tråden, men vad jag förstår, så har en Gambiansk pedofil med tungt belastningsregister, skjutit ihjäl sin flickvän. Dessutom har han spelat i allsvenskan för Hammarby.
Tragiskt, men borde inte vara svårt att lösa utan att belasta den tungt ansatta polisiära kåren.
Systematisk kartläggning av detta forums kommentarer, bör vara en tillbörlig hjälp.

Läs tråden innan du försöker sammanfatta något. Du har knappt en siffra rätt. pucko.
Citera
2019-08-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppenZ
På FB har "Concern TV The Gambia" precis lagt ut bild och FB-profil på den mördade kvinnan.

https://www.facebook.com/318466818651400/posts/665211557310256/

https://www.facebook.com/ndella.jack Påstådd BO:s facebookprofil
Citera
2019-08-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cliwe

Du vet ju ingenting.
L*mins flickvän ndell* blev skjuten genom dörren (alltså utifrån) när 2 maskerade män sköt in i lägenheten. Dom ville skada lamin.
Hans bror P* Dibb* är fotbollsspelare.
Senast redigerad av Mozartsulfat 2019-08-28 kl. 18:15.
Citera
2019-08-28, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Tjejen heter *dell* J*ck
*= N och A
Bor då i Saltis och förekommer i brottsmål.
https://mrkoll.se/person/*dell*-J*ck-K*rpgatan-13-lgh-1102/mUxauerAmUxadYQakyqRaQmUxapuhQmUxauerAuerAcYfruerA

* =Naaa
Citera
2019-08-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Någon mer info om den här kvinnan? Ursprung? Sociala medier?

Facebook är det enda jag har sett, men där finns det inte så mycket att hämta.

https://m.facebook.com/ndella.jack
Citera
2019-08-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mozartsulfat
Du vet ju ingenting.
L*mins flickvän ndell* blev skjuten genom dörren (alltså utifrån) när 2 maskerade män sköt in i lägenheten. Dom ville skada lamin.

Samma Dibba familj som han som va lyst för Mordförsök i Brandbergen 2018?
www.aftonbladet.se/nyheter/a/bKjynA/internationellt-efterlysta--for-skjutning-i-brandbergen
Citera
2019-08-28, 18:22
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Är det någon som sitter på info vilken gäng babianen tillhörde!
Då den sk Novalistan var aktuell (2008) så var han tydligen med i ett löst sammansatt nätverk i Bagarmossen som sysslade med rån i olika konstellationer, inget direkt "gäng". Hur hans "gängstatus" ser ut i dagsläget vet jag dock inte.
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Tjejen var också gambian. Så jag tror inte hon direkt umgicks med skötsamma och laglydiga människor. Man kunde i alla fall tidigare i princip sätta gambian = knarklangare. I alla fall i Stockholm.
Som sagt, han var i alla fall runt 2008 känd hos polisen som en rånare. Det säger ju i och för sig inget om vad han pysslar med i dag dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Mozartsulfat
No shit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här