2019-08-28, 10:56
Medlem
willythefoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Nej, men jag har väldigt svårt att tycka synd om kriminellt slödder.

Min polare blev nerslagen av en väktare i krogkön. Det var visst något bråk, eller liknande, mellan väktarna och några personer min vän inte kände eller ens pratat med.
Min kompis blev golvad av väktarna ändå, noll motstånd, och anmälde. De anmälde då honom för våld mot tjänsteman.
Han blev dömd. Han var helt oskyldig.
Så häll käften om ”kriminellt slödder” när du inte har annat att gå på än en dom.
Och, dessutom har en kvinna blivit mördad, visa lite respekt!
Citera
2019-08-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hur säkra är de uppgifter som framkommit? Vi har alltså just nu en 18-årig afrikan som mördats med automatvapen mitt i natten och på adressen finns det enbart en förekommande i Lexbase, hon. För ett brott knappt värt att nämna.

Antingen måste den 45-åriga mannen/pappan varit en storfräsare eller så har man kanske skjutit på fel adress?
Hon blev väl inte ens skjuten på adressen där hon är skriven?
Citera
2019-08-28, 11:00
Medlem
Stones avatar
Annie Lööfs tweet "De kriminella har helt tappat respekten för människovärdet" möts av massiv kritik. Inte en enda kommentar till stöd för hennes tweet. Jävlar vad folk är färbannade.
Citera
2019-08-28, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Nej exakt, hon måste ha varit på besök i Vällingby där skottlossningen ägde rum! Om det nu är rätt person är utpekad i tråden vill säga! Endast en i tråden som uppgett detta så man ska kanske avvakta med att någon mer kan bekräfta det.
Citera
Medlem
Det verkar stämma att BO är från Fisksätra eftersom hon spelade i en klubb vars namn var Lännbo FF. Klubben gick sedan upp i Fisksätra IF. Även om tonårsflickan hade begått gamla synder så förtjänar ingen så ung tonårsflicka (hon var 18 år) eller den unga kvinnan i Malmö, med ett barn i famnen att dö på det viset.
Senast redigerad av guestt 2019-08-28 kl. 11:05.
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willythefox
Min polare blev nerslagen av en väktare i krogkön. Det var visst något bråk, eller liknande, mellan väktarna och några personer min vän inte kände eller ens pratat med.
Min kompis blev golvad av väktarna ändå, noll motstånd, och anmälde. De anmälde då honom för våld mot tjänsteman.
Han blev dömd. Han var helt oskyldig.
Så häll käften om ”kriminellt slödder” när du inte har annat att gå på än en dom.
Och, dessutom har en kvinna blivit mördad, visa lite respekt!

Exakt. Den som sitter i glashuset ska kasta första stenen.
Citera
2019-08-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Nej exakt, hon måste ha varit på besök i Vällingby där skottlossningen ägde rum!
Precis hos någon pojkvän eller nåt, tror vi kan avfärda att hennes pappa skulle vara måltavlan
Citera
2019-08-28, 11:03
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guestt
Det verkar stämma att BO är från Fisksätra eftersom hon spelade i en klubb vars namn var Lännbo FF. Klubben gick sedan upp i Fisksätra IF. Även om tonårsflickan hade begått gamla synder så förtjänar ingen så ung tonårsflicka (hon var 18 år) eller den unga kvinnan i Malmö, med ett barn i famnen att dö på det viset.

https://www.expressen.se/sport/sanktan/stockholm/bara-fyra-spelare-kom-till-spel-i-lannbo/
Håller med. Men många är högerextrem eller kvinnofientligt eller både och. Detta är FB.
Citera
2019-08-28, 11:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Korrekt, jag som multitaskade och haltade med logiken. Men hon kan knappast varit målet.

https://www.expressen.se/sport/sankt...spel-i-lannbo/
Hon spelade fotboll som barn

Hon är ju svartare än natten. Ingen som direkt går oföbisedd.

https://minfil.com/K197qf43nb/skotthal_png

Skotthålen är lite märkligt placerade. Flera salvor och så pass få träffar. Luktar amatör lång väg.
Citera
2019-08-28, 11:05
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Annie Lööfs tweet "De kriminella har helt tappat respekten för människovärdet" möts av massiv kritik. Inte en enda kommentar till stöd för hennes tweet. Jävlar vad folk är färbannade.

De kriminella har väl aldrig haft respekt för människovärdet. Jävla hjärndöd kommentar från en som vill ha in sådant här slödder.
Citera
2019-08-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Korrekt, jag som multitaskade och haltade med logiken. Men hon kan knappast varit målet.

https://www.expressen.se/sport/sankt...spel-i-lannbo/
Hon spelade fotboll som barn

Hon är ju svartare än natten. Ingen som direkt går oföbisedd.

https://minfil.com/K197qf43nb/skotthal_png

Skotthålen är lite märkligt placerade. Flera salvor och så pass få träffar. Luktar amatör lång väg.
Ja jo skyttarna har nog förmodligen ingen djupare millitär utbildning direkt...
Citera
2019-08-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
De kriminella har väl aldrig haft respekt för människovärdet. Jävla hjärndöd kommentar från en som vill ha in sådant här slödder.

Tänka sig att det tom kan komma något gott ur såna här vidriga o tragiska händelser.
Alltså att den "politiska eliten" gör bort sig med goddag-yxskafts-tweet.
Den som uppfann twitter borde få nobelpriset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in