2019-07-25, 00:02
Medlem
Synd att man aldrig fick svar på hurvida han var otrogen eller ej. Tjejen skulle ju ta fram bevis, skriver i Pink Room att tidningarna ringer henne... Hon verkade ju vara rejält uppmärksamhetssökande, men att sedan lägga locket på. Antingen köpt tystnad eller så var det en lögn
Citera
2019-07-25, 00:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Synd att man aldrig fick svar på hurvida han var otrogen eller ej. Tjejen skulle ju ta fram bevis, skriver i Pink Room att tidningarna ringer henne... Hon verkade ju vara rejält uppmärksamhetssökande, men att sedan lägga locket på. Antingen köpt tystnad eller så var det en lögn

Eller hotad till livet.
Citera
2019-07-26, 02:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Ganska givet att det var en lögn. Hon orkade väl inte fortsätta med lögnen eftersom den blev synad.
Citera
2019-07-26, 06:12
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemKiloGuld
Ganska givet att det var en lögn. Hon orkade väl inte fortsätta med lögnen eftersom den blev synad.
Det enda som skrivs där är hat mot män, hat mot andra tjejer, stalking av otrogna killar, smink, skönhetsingrepp och lögner från olika troll som nästlat sig in. Så jag tror som dig.
Citera
2019-07-29, 10:28
Medlem
Nån som är medlem i Pink Room och kan PMa mig?
Citera
2019-08-27, 22:18
Medlem
hannybannys avatar
Johanna Kokkonen, 9 februari 2017, Royal Ladies (FB);
"Då jag sett många sidor jag är medlem i att de finns tjejer som gärna sprider vidare saker som skriva. Ber er alla snälla att hålla detta innanför gruppen!!

Jag har idag ringt in akut till Psyk för att få komma på ett akutmöte imorgon för mitt dåliga mående och har svårt att lita på mig själv när jag mår som sämst. Kommer nu börja en utredning på om jag är bipolär.

Värst av allt är att jag inte har någon i min närhet som förstår mig. Inte ens min sambo som troligtvis lämnat mig pga allt. Är de sista jag vill och har sån panikångest..

Jag har svårt att kontrollera mig och snabba handlingar utan tanken på konsekvenser är inte det starkaste jag har precis.

Har absolut ingen att prata med. Mår kasst ikväll. Fler som lider av de.. har ni svårt att få vänner och familj att förstå er? Ni får gärna skicka PM och lite uppmuntrande eller passande memes till detta..."

Bipolär samt gör snabba handlingar utan konsekvens... Det är garanterat en uppmärksamhetssökande handling från en psykiskt sjuk människa, att sprida en sådan här fejk-historia.
Citera
2019-08-27, 23:19
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
"Då jag sett många sidor jag är medlem i att de finns tjejer som gärna sprider vidare saker som skriva. Ber er alla snälla att hålla detta innanför gruppen!!

Jag har idag ringt in akut till Psyk för att få komma på ett akutmöte imorgon för mitt dåliga mående och har svårt att lita på mig själv när jag mår som sämst. Kommer nu börja en utredning på om jag är bipolär.

Värst av allt är att jag inte har någon i min närhet som förstår mig. Inte ens min sambo som troligtvis lämnat mig pga allt. Är de sista jag vill och har sån panikångest..

Jag har svårt att kontrollera mig och snabba handlingar utan tanken på konsekvenser är inte det starkaste jag har precis.

Har absolut ingen att prata med. Mår kasst ikväll. Fler som lider av de.. har ni svårt att få vänner och familj att förstå er? Ni får gärna skicka PM och lite uppmuntrande eller passande memes till detta..."

Bipolär samt gör snabba handlingar utan konsekvens... Det är garanterat en uppmärksamhetssökande handling från en psykiskt sjuk människa, att sprida en sådan här fejk-historia.

Det är snarare ett bevis för att hon legat med Jimmy. Ingen frisk kvinna skulle göra det frivilligt.
Citera
2019-08-27, 23:38
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Det är snarare ett bevis för att hon legat med Jimmy. Ingen frisk kvinna skulle göra det frivilligt.
Du bekräftar inte din andra mening med din första, men skriver dem på ett sätt som att du menar just detta .. . .
Citera
2019-08-28, 02:42
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:

Hon ber uttryckligen att ingen ska sprida detta vidare. Och du lägger ut det på Sveriges största forum. Tragiskt.
Citera
2019-09-01, 23:08
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
Hon ber uttryckligen att ingen ska sprida detta vidare. Och du lägger ut det på Sveriges största forum. Tragiskt.
Facebook är väl lite större än Flashback? Och hon har lagt upp detta inlägg offentligt i en stor grupp där. Så lugna dig lite med dina pekpinnar 😄

Dessutom, så har hon skanderat ut missaktningafulla rykten om en person helt skrupelfritt, och då får hon räkna med att själv bli granskad.
Citera
2019-09-01, 23:45
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
Gött juh!
Citera
2019-09-08, 08:47
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Du bekräftar inte din andra mening med din första, men skriver dem på ett sätt som att du menar just detta .. . .

Nämn en psykiskt frisk kvinna som legat med Jimmy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in