2019-08-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infoman163
Beställningsmord är helt beroende på vem det är som ska raderas. Vilka personen har bakom sig te.x och vad för bakslag det kan bli när det sker en hämnd.
Är det en tungt kriminell person te.x (ledare) så brukar priset gå från 1.5 till 3 mille och sedan är det helt upp till vad denna har gjort för att få det priset på sig.
20-30k är ett skott i benet av någon pundare.
Finns inga proffs i Sverige som skulle knäppa någon för 100k så det där är Bullshit.
100k är inte värd huvudvärk och det är proffsen medvetna om.
I detta fallet så är det små pundare som har utfört det för i den kriminella världen är det noll tolerans och gå på en oskyldig familjemedlem. Gör man det så får man vara redo på att samma kommer ske inom ens egna familj. Öga för öga tand för tand och jag hoppas verkligen N hämnas detta

allt beror på vad det är som ska göras. är det något känsligt som inte får läcka eller så vill man inte bli pressad på pengar så gör man sig av med den som gör jobbet.

det kommer att bli en rekyl av något slag.
Citera
2019-08-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infoman163
Beställningsmord är helt beroende på vem det är som ska raderas. Vilka personen har bakom sig te.x och vad för bakslag det kan bli när det sker en hämnd.
Är det en tungt kriminell person te.x (ledare) så brukar priset gå från 1.5 till 3 mille och sedan är det helt upp till vad denna har gjort för att få det priset på sig.
20-30k är ett skott i benet av någon pundare.
Finns inga proffs i Sverige som skulle knäppa någon för 100k så det där är Bullshit.
100k är inte värd huvudvärk och det är proffsen medvetna om.
I detta fallet så är det små pundare som har utfört det för i den kriminella världen är det noll tolerans och gå på en oskyldig familjemedlem. Gör man det så får man vara redo på att samma kommer ske inom ens egna familj. Öga för öga tand för tand och jag hoppas verkligen N hämnas detta

allt beror på vad det är som ska göras. är det något känsligt som inte får läcka eller så vill man inte bli pressad på pengar så gör man sig av med den som gör jobbet.

det kommer att bli en rekyl av något slag. muslimer begraver sina kort efter så om det finns någon med stake kan han åka dit och kolla vilka som är med på begravningen.
Citera
2019-08-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Genombrott tycker jag nog i och med Joakim Palmkvists artikel i Homosexsvenskan.

Vi kan glömma otrohet, nedgolning av Drivhall och till och med Bröndbyrånets försvunna pengar.

Det handlar om en färsk konflikt mellan Drottningshög och palestiniern NA. Palestiniern har aldrig lämnat det kriminella. Han har aldrig haft ett hederligt arbete sedan han muckade från Hall 2015. De enda pengar han dragit in officiellt är diverse bidrag. Resten är frukterna av gammal och ny brottslighet.

Han är nu involverad i en pågående brottsutredning mot Drottningshögsligan i Helsingborg på ett sådant sätt som Palmkvist kryptiskt antyder "skulle kunna ge personer anledning att vilja röja honom ur vägen".

Först trodde jag att Drottningshögsligan anlitats av någon och sjabblat till det, men nu förstår jag att det är deras "operation" hela tiden. Drottningshög är det kanske mest IQ-befriade brottssyndikatet i svensk kriminalhistoria och det här jävla vansinnesdådet kommer snart att vara uppklarat.

De försökte mörda NA igår, men var så klumpiga, dumma i huvudet och nerknarkade klockan 10 på förmiddagen att de tappade bort honom när han hoppade över ett plank. Förbannade över sin miss bestämmer sig en av GM som knappt kunde röra sig av allt jävla knark att mörda Karolin eftersom hon dessutom skrek och ville hjälpa sin man.

Mordet på Karolin var alltså INTE planerat från början, utan skedde för att gärningsmännen (Drottningshög-style) klantade till det och en av GM tappade huvudet i frustration över att allt gått så jävla fel och mördade tjejen.

Det är nog lite tryckt stämning på sina ställen i Helsingborg, nu i kväll.

Jag ser fram emot Palmkvists uppföljning.

Vad vet jag om den kriminella världen i Malmö men det här låter ändå troligt. Och GM på filmen springer som en påtänd apa. Så att det skulle vara ett adhd / knarkmord som gick fel inte alls otroligt.
Citera
2019-08-27, 21:27
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Hur förklarar han sen att hans bil användes också? Den blev stulen så klart?
Om han nu var i rätten (alltså kan han inte ha skjutit) kanske han tycker att straffet han får för att de fått låna hans bil står i relation till hans betalning. Att han själv kontaktar polisen tyder på att allt är uppgjort. Bilen var inte stöldanmäld men avställd (Malmö standard).
Citera
2019-08-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
En AT läkare gör inte utlåtande om skottskador i ett rättsfall. Så var har snackat kommit från?

/C

Kan DU bevisa detta?
Citera
2019-08-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Det framkastades också ett par gånger redan för ett dygn sedan, men det finns absolut inget som hittills pekat i den riktningen.

Ok det är nog troligare att något mannen gjort är motivet förhoppningsvis får vi nåt svar till slut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Kommer en inbiten yrkeskriminell som NA säga något?

Möjligtvis vill han själv hämnas hennes död och håller därför käften. Kan tänka mig att han förutom sorg och dåligt samvete(???) är fylld av hat just nu.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politikbetrieb
om hon hade sele som du säger hade hon mosat barnet när hon föll som en fura.
Marylin som framkommer i flera tv-inslag som bland de första på plats (msn rubrik- hon dog i mina armar) säger att hon blödde från bakhuvudet.
Citera
2019-08-27, 21:29
Medlem
fattyacids avatar
Citat:

Exakt det jag tänker på. Han vet ju exakt vad det handlar om. Vad är värt mest, hans barns mamma eller att sätta dit nån för polisen. Eller sköta det själv och klippa den som gjorde det?
Citera
2019-08-27, 21:30
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Hur förklarar han sen att hans bil användes också? Den blev stulen så klart?
Tro det eller ej. Kriminella umgås ofta med andra kriminella. Ergo de facto att någon annan kriminell kunde låna hans bil medan han själv hade ett vattentätt alibi.

Hela den här fädäsen med att han själv anmäler sig till polis rimmar illa.

Kan vara så att gangstrarna spelar ett litet spel med polisen.
Citera
2019-08-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Kan DU bevisa detta?

Bevisa och bevisa, det har förekommit i tråden (och du kan inte kräva som en av de sist inkomna att andra ska serva dig med länkar till allt; du får helt enkelt lita på den saken) att hon redogjort för en skottskadads skador, men det tycks alltså ha varit i en förundersökning, inte ett vittnesmål i en rättegång.
Citera
2019-08-27, 21:31
Medlem
Citat:
Självklart, i synnerhet direkt efteråt när han var i chock. Polisen och media försöker avleda med diverse dna-spår och kameraövervakningar men det är självklart han som ger informationen. Han skulle väl vara näst att avrättas i vilket fall som helst, han har inget att förlora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in