Citat:
Ja och FÖRVÅNAD!
Över att han blivit överlistad?
Vad har han glömt?
Vilket misstag har han begått?
Vem kan ha ha svikit honom?
Det är nog inte lätt att vara gåtornas mästare- och nu behöva sitta inläst! Det kliar nog i hela kroppen!
Jag hoppas innerligt att det bara är för herr Davidsson att börja vänja sig vid livet i ett mindre format. Där framtida utflykter får begränsas till fantasins värld.
Över att han blivit överlistad?
Vad har han glömt?
Vilket misstag har han begått?
Vem kan ha ha svikit honom?
Det är nog inte lätt att vara gåtornas mästare- och nu behöva sitta inläst! Det kliar nog i hela kroppen!
Jag hoppas innerligt att det bara är för herr Davidsson att börja vänja sig vid livet i ett mindre format. Där framtida utflykter får begränsas till fantasins värld.
Som det skrivits tidigare, det var rejält stökigt i tråden, det kändes att något var på väg att hända. SD har nog inte sovit gott en hel natt sedan mordet, undrat när dörren skulle sparkas in och han skulle släpas till fängelset för att få ta ansvar för sina gärningar.
Nu sparkades dörren in.... han väntade nog på detta, innerst inne visste han att denna dagen skulle komma.
Ja för en manisk och hyperaktiv människa måste tanken på att sitta inspärrad i en liten cell te sig outhärdlig.
Gott.
Återstår då främst HD och JG, medhjälpare, korkade eller slaviskt kontrollerade?
Hursom blir det jobbigt för dom att konfronteras med sanningen, att få stå till svars för sitt agerande.
Detsamma gäller för järngänget, hur kommer de agera? Krypa till korset, hämnas?
Nej jag tror dessa individer kommer att låtsats som ingenting. Som swegrim på bio eventet där SD dök upp när mörkret lagts sig.
Inte tal om att vara avvaktande! Bättre att låtsats som att LW aldrig funnits.
Nå nu är det snart slut med det! Dags att stå till svars och dags för dom.