2019-08-27, 19:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvadkul
Han har ju bevisligen fortsatt kriminella levernet. Levt som kriminell hela sitt vuxna liv.
Narkotikadömd när han är tillsammans med henne.

Så nej, tror inte ett dugg på att han försökte "ta sig ur det"
Vissa kvinnor tar dessa sk bad boys pga modersinstinkt i tron dem kan förända mannen i fråga samt tror dem kan ta sig ur det kriminella, Sedan så familjen känner vi måste acceptera mannen för att flickan ska känna att vi litar på hennes val!

Det är inte 1:a och inte sista gången dessa förhållanden sker dock är det mer sällan utgången är dödlig som denna!
Citera
2019-08-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Bostaden han är skriven i/eller bor, ägs av honom, men mamman till barnet bor i en hyreslägenhet. De har kanske aldrig bott ihop, bara ha fått ett barn ihop.

man skriver sig på olika håll för att maximera bidragen. detta är norm i malmö.
Citera
2019-08-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politikbetrieb
om du lånar pengar av en knarkhandlare eller kritar knark som du sedan säljer och bränner upp pengarna kommer de och mördar dig. mord och sprägningar händer hela tiden i malmö. detta var 2008, sedan dessa har massor mördats och många bomber briserat och alla har gemensamt att ärendet har skrivits av.

Absolut men denna mannen var med på rånet i Bröndby, om vi leker med tanken att det är därför pappan jagas så har dessa två männen det gemensamt. Eventuellt? Men Absolut kan Rossi ha mördats pga det du säger också. Försöker hålla alla dörrar öppna
Citera
2019-08-27, 19:10
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Bötad? Vad är det?
Det jag menar är en påhittad skuld, sånt som kriminella & tattare sysslar med. - Du stötte på min syster, hosta upp #pengar annars jävlar.

...eller; -du är skyldig mig pengar för #påhittat scenario, pröjsa!
Citera
2019-08-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Sa de att de hittade vapnet i nittonåringens -dvs Renad Salih, om uppgifterna i tråden stämmer vilket allt talar för - bostad vi husrannsakan?

Det är väl det mest sannolika annars också, men är det bekräftat? Det är uteslutet att vapnet hittades i samband med beslaget av den förmodade flyktbilen?

ja de har hittat vapnet. står det inte i den pålitlige journalistens analys?
Citera
2019-08-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questionmarker
Absolut men denna mannen var med på rånet i Bröndby, om vi leker med tanken att det är därför pappan jagas så har dessa två männen det gemensamt. Eventuellt? Men Absolut kan Rossi ha mördats pga det du säger också. Försöker hålla alla dörrar öppna

om muslimen rånade i DK så vill danskarna att han sitter av tid där såvida han inte rånade andra kriminella för då har han skitit i det blå skåpet.
Citera
2019-08-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politikbetrieb
ja de har hittat vapnet. står det inte i den pålitlige journalistens analys?

Det var mer än jag visst.

Har du källa på att man är säker på att ha ittat mordvapnet?

För mig veterligen har man enbart hittat ett vapen. Och det ska man nu undersöka om det har någon koppling till mordet
Citera
2019-08-27, 19:13
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dessa som gjorde avrättningen är inga proffs precis utan underhuggare som har problem veta vad dem ska göra efter gärningen och vart flyktfordonet står, Ett proffs agerar iskallt inväntar rätt läge på offret och klipper till han jagar inte utan ser till vara på rätt plats vid exakt rätt tillfälle för nypa objektet!

Här ser man dem jagar och det skjuts hejvilt innan dem avrättar kvinnan som jag misstänker INTE var den som skulle knäppas, Allt sker mer spontant dvs vi fick inte objektet vi skulle då tar vi kvinnan istället för att kunna säga vi fick den ena men inte den andra i tron att det kommer blidka uppdragsgivaren i hirarkin slänger in en back up teori detta var skyttens 1:a dåd och ritualbringande för komma in i sällskapet och inte hang a round!

Kan mycket väl vara så när det handlar om uppstressade, halvbegåvade men streetsmarta 19-åringar som inte har tillräcklig koll. Det är nog mer regel än undantag.
Citera
2019-08-27, 19:14
Medlem
Hon är tillsammans med en kriminell för hans rykte och för pengar. Sålde sig som en hora, med andra ord.

Hur fan kan man bry sig om en död hora? Världen har blivit en lite bättre plats.
Citera
2019-08-27, 19:14
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jo för mej som malmöbo och mina grannar är det tyvärr en nyhet.
Därför det bra att hans bild blir mer allmänt känd.
Detta är en livsfarlig människa att ha i sin närhet,

https://myfile.is/lbc5o240n0/69C2C83F-2C13-4946-97D2-D2556E6ACD3C_png

Dålig
Smak hade hon ifall , stackars kvinna
Citera
2019-08-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Sprinten i videoklippet känns helt malplacerad. Var det före eller efter mordet? Vänder han för att han hör ett skott? Vad annars skulle få honom att vända så abrubt?

Det är väl ändå efter mordet? Ingen filmade väl förrän skott avlossats? Den som filmade siktade in sig på en flyende person.

Angående vändningen, så kan det väl tyda på att GM inte hör hemma i Malmö. Lägg där till droger, så är desorientering ännu troligare.
Citera
2019-08-27, 19:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Kan mycket väl vara så när det handlar om uppstressade, halvbegåvade men streetsmarta 19-åringar som inte har tillräcklig koll. Det är nog mer regel än undantag.
Så är det dem är stressade & uppjagade av att objektet flydde kvar blev kvinnan och barnet resten vet vi hur det gick, Hade dem knäppt han hade nog kvinnan inte blitt skjutet är min teori iaf för han var objektet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in