2019-08-27, 16:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Tja. Hade det inte funnits en mängd tjejer som attraheras av krimnella så hade det varit mycket mindre attraktivt att bli kriminell frå första början. Bad Boys + money, makt = "trosan blir våt".
Så sluta lägg skulden på MÄN och se över ert eget beteende. Ska man hårdra det så är det NI som är bränslet som håller gängkriminaliteten vid liv.

Å fan och jag min dumma nöt som alltid har trott att pengar är den största drivkraften till att bli kriminell
Citera
2019-08-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
En bild på bebisen med föräldrarna, upplagd av morfadern för 5 dagar sen . Den kriminelle killen ser inte ut som jag förväntat mig.

Det är väl inte direkt sällan omgivningen står där och är förvånade över hur han kunde göra så, han som är så hjälpsam. Naiva svenskar.
Citera
2019-08-27, 16:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
BO hade fått en AT-anställning i Malmö och arbetade för att få denna tjänstgöring godkänd och kunna avlägga de nödvändigt proven för att få en svensk läkarlegitimation. Det är vanligt att AT-läkare håller ställningarna som primärjourer, men de har alltid specilistkompetenta läkare som hjälper dem.

Det är korrekt. Bakjouren kontaktas när det behövs.

Finns det några indikationer på hur omtyckt och respekterad BO var inom sitt yrke?
Citera
2019-08-27, 16:21
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Tja. Hade det inte funnits en mängd tjejer som attraheras av krimnella så hade det varit mycket mindre attraktivt att bli kriminell frå första början. Bad Boys + money, makt = "trosan blir våt".
Så sluta lägg skulden på MÄN och se över ert eget beteende. Ska man hårdra det så är det NI som är bränslet som håller gängkriminaliteten vid liv.

Det räcker höra på alla intervjuer med ex kriminella om varför dom valde det livet , alla säger samma sak, snabba bilar , snabba pengar och brudar , korkade tjejer dras till sådant , riktiga kvinnor gör det inte . Skillnad på på kvinnor och kvinnor kan tilläggas men visst mänga kvinnor bär en stor skuld i detta ..eller ska jag säga luder
Citera
2019-08-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Jävla idioter som tjatar om hennes utbildning.
Var är modsen, stäng av alla idioter som nämner Polen.

Det var hennes kille som dom var ute efter, fatta det jävla nollor.

Det tycks inte ens polisen veta så hur kan du vara så säker? För att du vill att det ska vara så?
Citera
2019-08-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
NA ser inte särskilt kriminell ut av bilderna att döma på Instagram. Men skenet bedrar som man brukar säga.
Och hur ser en kriminell ut? Lite förutfattade meningar om folk har du.
Samma sak sa kvinnorna om ted bundy. Hur kunde en sån charmig man vara en seriemördare
Citera
2019-08-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Den anhållne 19-åringen bor alltså i en villa i ett finare område i västra Skåne.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mRpxE0/mordet-pa-nyblivna-mamman-polisen-slog-till-mot-19-aring

Sedan när blev Hyllinge "ett finare område"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Det räcker höra på alla intervjuer med ex kriminella om varför dom valde det livet , alla säger samma sak, snabba bilar , snabba pengar och brudar , korkade tjejer dras till sådant , riktiga kvinnor gör det inte . Skillnad på på kvinnor och kvinnor kan tilläggas men visst mänga kvinnor bär en stor skuld i detta ..eller ska jag säga luder

om man kollar vad de som sitter i fängelse läser är det böcker om islam och brott, snabba pengar. Jag har aldrig sett en titel att någon läst om hur man på längre sikt skapar något utan det är alltid hur man stjäl av andra. Kortsiktighet.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Det är givetvis en tragisk händelse på alla sätt. Samtidigt har jag lite svårt att tycka synd om tjejer som medvetet blir ihop med kriminella. Vad fan förväntar de sig? Ett lugnt svenssonliv?
Många tjejer tyr sig ofta till kriminella av någon outgrundlig anledning och då får de faktiskt stå sitt kast.
Det är dock synd om den lilla bebisen.
Citera
2019-08-27, 16:26
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swede84
BO var en strulig tonåring i skolan Därav hon sökte till Polen.

Det har jag all respekt för. Var själv inte direkt strulig men en festande tonåring där mitt festande gick ut över betygen på gymnasiet, vilket jag senare fick rätta till. Jag kan inte se att BO gjort något fel här annat än det uppenbara: hennes val att bli ihop med en jävla gangster - troligen för att det kittlade i musen när hon mötte en farlig man.
Citera
2019-08-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Menar du att det är typisk kriminell livsstil att plugga i Polen?

Halmgubbe, det skrev jag inte.

Hon levde med en grovt kriminell och betalade en dyr utbildning i Polen med pengar som kom varifrån då tror du?
Citera
2019-08-27, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det tycks inte ens polisen veta så hur kan du vara så säker? För att du vill att det ska vara så?

Vem är troligast som grovt kriminella är ute efter och skjuter i huvudet mitt på blanka dagen?
En skötsam AT-läkare lr nån som varit inblandad i ett bankrån där minst 50 millar saknas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in