2019-08-27, 16:15
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Flera uppgifter till Sydsvenskan säger att mannen som var i sällskap med den mördade kvinnan – och är pappa till hennes två månader gamla dotter – är utpekad i en pågående brottsutredning. Och att det är ett tänkbart motiv för attackera honom, men så slutade det i stället med att gärningsmannen sköt ihjäl kvinnan.
https://www.sydsvenskan.se/2019-08-2...gentliga-malet

Någon som vet för vad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnoförakt
Är det Instagramkonto för Kamran som äger Silwer tobak vid Triangeln? Hur ser kopplingen ut mellan honom och BO?

Tror att det är hennes pappa om jag förstått det rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
EXAKT..kvinnor är utsatta av mãns våld. De redan testat en annan typ av man och då gömde han sig och skyddade inte. Det redan hänt. Măns våld ãr problematiken i hela samhället.

Tja. Hade det inte funnits en mängd tjejer som attraheras av krimnella så hade det varit mycket mindre attraktivt att bli kriminell frå första början. Bad Boys + money, makt = "trosan blir våt".
Så sluta lägg skulden på MÄN och se över ert eget beteende. Ska man hårdra det så är det NI som är bränslet som håller gängkriminaliteten vid liv.
Citera
2019-08-27, 16:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swede84
BO var en strulig tonåring i skolan Därav hon sökte till Polen.

Källa på det?
Citera
2019-08-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Det var 2 gm. Mannen skulle mördas. Han jagades men kyckades fly. Kvinnan stod kvar och sköts av den andra killen. Så sluta spekulera nu.

Och vad vet du om det?
Citera
2019-08-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Han satt häktad med dom andra ?

Jag har ingen aning. Får gå igenom FUP:en i så fall. Han var inte med på listan på de häktade som någon länkade här innan vad jag såg iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Oklart. Låter mer som Irak än Somalia. Kanske något av de nordligaste afrikanska länderna.
Sudanesiskt namn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tyvärr finns skräckexempel inom svensk sjukvård, men det finns ingenting hittills som tyder på att BO var illa omtyckt eller inkompetent inom sitt yrke.

BO hade fått en AT-anställning i Malmö och arbetade för att få denna tjänstgöring godkänd och kunna avlägga de nödvändigt proven för att få en svensk läkarlegitimation. Det är vanligt att AT-läkare håller ställningarna som primärjourer, men de har alltid specilistkompetenta läkare som hjälper dem.
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
https://www.instagram.com/p/B1bQ6J1o..._web_copy_link

En bild på bebisen med föräldrarna, upplagd av morfadern för 5 dagar sen . Den kriminelle killen ser inte ut som jag förväntat mig.
Citera
2019-08-27, 16:18
Medlem
Cents4s avatar
NA ser inte särskilt kriminell ut av bilderna att döma på Instagram. Men skenet bedrar som man brukar säga.
Citera
2019-08-27, 16:19
Medlem
MarkisDiGorgonzolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Har hon inte begått ett brott är hon naturligtvis skuldfri.

I lagens mening, ja. När det kommer till moral och etik, vett och etikett, så är hon naturligtvis INTE skuldfri. Hoppas du ser skillnaden, och även förstår den. Om inte, svara ej på detta mess. Då vandrar du i mörker.
Citera
2019-08-27, 16:19
Medlem
På väg hem fr jobb.

Finns det någon sammanfattning på vad man vet sen typ 12h tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in