2019-08-27, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glidingplaza
Nej, skrev bara att det var en röd flagga. Så hög procent kokain i Sverige är som att hitta en enhörning i skogen.

Nej.... Det är en vanlig tro där många har fel. Att hitta så rent kokain på gatan när du köper 1g, Absolut, det gör du inte.

Men 85%+ rent kokain finns det gott om i Sverige nuförtiden. Bara det är ingen som säljer vidare det med den renheten.

Det finns dom som hämtar det direkt i hamnen i Spanien, där det kommer direkt från Sydamerika, så ingen mellanhand. Sen kör det själva till Sverige, det finns dom som beställer nån slags koncentrat och sen renar det och binder det till något pulver. Och sen finns där säkert en 1000 andra sätt. Konkurrens får folk att sälja det renare och renare även på gatorna.

Att den renheten inte finns i Sverige är baserat på gammal info.
Citera
2019-08-27, 10:23
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Besök fabrikerna så förstår du
Skaffa kött på benen innan du svamlar mera

Jobbar där, idiot!
Citera
2019-08-27, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LittleFish
Kalla mig för galen men blir man förföljd av polisen för man gått från sitt slavjobb några timmar tidigare? Eller har han varit i bestyr innan med farbror blå?

Hela upplägget med att spanare råkade se när mannen hämtade 1 kasse cola känns ju föga trolig...dom har haft span på denna snubbe såklart och visste att han lämnat jobbet en timme tidigare...men skit samma!...

Vem är han? Nån måste ju veta?
Citera
2019-08-27, 13:44
Medlem
Jag har handlat "96% rent" från Bolivia som visade sig iaf vara +90% i Sverige över darknet shoppar.

Så visst går det men händer inte direkt hela tiden (tyvärr).
Citera
2019-08-27, 14:58
Medlem
Skum historia.
Har vanligt kneg och hanterar stor mängd ovanligt rent heroin. Har alltså kontakt med sällsynta människor men bygger volvos?

Nåja, han lär få en rejäl semester nu.
Citera
2019-08-27, 15:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Skum historia.
Har vanligt kneg och hanterar stor mängd ovanligt rent heroin. Har alltså kontakt med sällsynta människor men bygger volvos?

Nåja, han lär få en rejäl semester nu.

kokain menar du?
Citera
2019-08-27, 15:21
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Jag har handlat "96% rent" från Bolivia som visade sig iaf vara +90% i Sverige över darknet shoppar.

Så visst går det men händer inte direkt hela tiden (tyvärr).

vilken shop var det som hade så rent?
Citera
2019-08-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
kokain menar du?
Naturligtvis, så går det när tankarna är splittrade på viktigare saker än Flashback.
Citera
2019-08-27, 15:37
Medlem
Går folk igång på att visa att de kan mer om ladd än glidingplaza? När 10 personer redan citerat samma inlägg behöver väl inte 10 till göra det? Alla verkar ju vara Tony Montana också och handskas bara med 95%+.

Till topic kanske? Någon måste veta vem denna liraren är. Bandet på Volvo är fullt av kaosblattar som denna (100% fördom baserat på byxor, skor och att han hämtade 1KG ladd på arbetstid ). Jobbar själv på den del av Volvo där det krävs en utbildning och några hjärnceller i skallen, men har ändå rätt god insyn i hur det ser ut i fabriken (där man har såna fula jackor som han i GP).

Med tanke på hur kaosblattar fungerar och hur mycket droger det säljs inne i fabriken förväntar jag mig inte att någon av hans brushor ska outa vem det handlar om här inne. Men jag skulle uppskatta att kaosblattarna endast står för 50% av de anställda, resten är unga mer eller mindre seriösa svenskar i början av arbetslivet/äldre WT. EN UTAV DESSA förväntar jag mig ska hänga ut vem det är! Bilden i GP ger inte mycket att gå på, sådär ser halva fabriken ut, men rykten går, och någon måste ju sakna sin kollega någonstans, även om det var i April. Det måste garanterat finnas åtminståne en arbetsledare som vet vem det är. Eller det kanske är så jävla vanligt att anställda häktas för grova brott och missar jobbet att det förträngs efter nån vecka?

För övrigt; han har enbart jobbjackan på sig, resten av klädseln är privat. Ni som jobbar i fabriken, har ni omklädningsrum där? De dagar jag åker bussen med pöbeln förbi TK/TC hoppar det på hundratals såna här jackor, men dom har också arbetsbyxor och truckskor på sig. Alltså inte många i privata kläder, därav frågan. Är det coolt i orten att visa att man har ett jobb och därför går och flashar med jackan privat med jeans och snabba skor? Om han åker bil/buss till jobbet, vad är då vitsen med att åka halvt ombytt, han behöver ju ändå byta resten av kläderna när han kommer till jobbet/hem.

Snöade in på kläderna nu men jag tycker det är lite anmärkningsvärt. Någon från VCT får gärna bekräfta om det är vanligt att klä sig så.
Citera
2019-08-27, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Går folk igång på att visa att de kan mer om ladd än glidingplaza? När 10 personer redan citerat samma inlägg behöver väl inte 10 till göra det? Alla verkar ju vara Tony Montana också och handskas bara med 95%+.

Till topic kanske? Någon måste veta vem denna liraren är. Bandet på Volvo är fullt av kaosblattar som denna (100% fördom baserat på byxor, skor och att han hämtade 1KG ladd på arbetstid ). Jobbar själv på den del av Volvo där det krävs en utbildning och några hjärnceller i skallen, men har ändå rätt god insyn i hur det ser ut i fabriken (där man har såna fula jackor som han i GP).

Med tanke på hur kaosblattar fungerar och hur mycket droger det säljs inne i fabriken förväntar jag mig inte att någon av hans brushor ska outa vem det handlar om här inne. Men jag skulle uppskatta att kaosblattarna endast står för 50% av de anställda, resten är unga mer eller mindre seriösa svenskar i början av arbetslivet/äldre WT. EN UTAV DESSA förväntar jag mig ska hänga ut vem det är! Bilden i GP ger inte mycket att gå på, sådär ser halva fabriken ut, men rykten går, och någon måste ju sakna sin kollega någonstans, även om det var i April. Det måste garanterat finnas åtminståne en arbetsledare som vet vem det är. Eller det kanske är så jävla vanligt att anställda häktas för grova brott och missar jobbet att det förträngs efter nån vecka?

För övrigt; han har enbart jobbjackan på sig, resten av klädseln är privat. Ni som jobbar i fabriken, har ni omklädningsrum där? De dagar jag åker bussen med pöbeln förbi TK/TC hoppar det på hundratals såna här jackor, men dom har också arbetsbyxor och truckskor på sig. Alltså inte många i privata kläder, därav frågan. Är det coolt i orten att visa att man har ett jobb och därför går och flashar med jackan privat med jeans och snabba skor? Om han åker bil/buss till jobbet, vad är då vitsen med att åka halvt ombytt, han behöver ju ändå byta resten av kläderna när han kommer till jobbet/hem.

Snöade in på kläderna nu men jag tycker det är lite anmärkningsvärt. Någon från VCT får gärna bekräfta om det är vanligt att klä sig så.

Nu jobbar jag förvisso inte på Volvo i göteborg, men väl på en bussdepå i mellansverige. Och jag byter då fan inte om innan eller efter jobbet utan jag åker dit i arbetskläderna och hem i dessa också. Så jag tror att många på Volvo också gör det- av bekvämlighetsskäl helt enkelt.
Citera
2019-08-27, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid

Till topic kanske? Någon måste veta vem denna liraren är.

Det finns omklädningsrum men om personen ifråga valt att byta om från arbetsbyxor till privata så känns det ju konstigt att behålla jackan på?
Dock på flertal andra platser inom volvo (ej Ta,TB eller tc utan pvö tex) så har anställda ofta privata kläder under men sedan en sådan jacka över.
Åklagare har ju lämnat in stämningsansökan så borde inte va omöjligt att få fram ett namn?
Citera
2019-08-27, 16:48
Medlem
Många vendors på darknetshoppen Flugsvamp 3.0 har labbtestat kokain, allt från 75% till högsta uppmätta 87%, energycontrol i Spanien testar allt som skickas, så visst finns det bra ladd i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in