Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Blev så glad och överraskad att jag fick sätta mig ner! Detta fall har engagerat mig väldigt mycket. Fast jag aldrig känt Lena, eller ens varit i Örebro. Men avsaknaden av ett rättsligt avslut har känts så ovärdigt. Men nu kände det som att solen tittade fram bakom ett mörkt moln

))
Ja vi är många som kämpat i debatten mot troll. Flera av oss hat blivit utsatta för hot, tom dödshot, i våra försök att få fram relevant information.
Som envist vidhållit att åklagare Hising haft rätt man och som stått emot hån från en del postare här inne. Som grävt fram information och aldrig gett upp hoppet! Ni /vi är många: stort tack speciellt till Honan6 för sina fantastiska gräv-inlägg, GilGrissom för outsinlig ork att hålla koll och gräva i geosfären, och till ShHolmes för att aldrig gett upp hoppet för rättvisa för Lena.
Ja nu får vi verkligen hoppas att åklagaren har ordentligt med bevis för att ge L*na upprättelse och att GM får skaka galler i många år framöver.
Beundrar alla som orkat stå upp för BO, själv har jag varit tvungen att pausa deltagandet i denna tråd emellanåt, då smutskastningen av både BO och dennes barn blivit alldeles för magstarkt att läsa. Man hoppas att de som bedrivit dessa hatkampanjer sitter och skäms nu, men tyvärr betvivlar jag det.
Känner ingen av de inblandade öht men fallet har berört mig starkt. Tråkigt att du och andra har blivit hotade, själv har jag lyckligtvis sluppit det