Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
1. Har bevisat att den krymper med solfilter i solnedgång. Ska jag behöva lägga fram de klippen igen?
Nej det har du inte bevisat.
Istället för att lägga fram samma klipp igen kan du ju lägga fram de klipp du påstår dig ha tittat på, men inte lagt fram i tråden.
Eller är det så att du ljuger igen?
Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Kollar samtidigt på vomit comit där allmänheten meckar med tyngdlöst vatten i 30 sekunder.. Häpnadsväckande likt!
Viisa klippet där allmänheten meckar med tyngdlöst vatten i 30 sekunder, dessutom på ett sätt som är häpnadsväckande likt filmerna från ISS.
De jag hittar varar mindre än 10 sekunder och är inte alls häpnadsväckande lika filmerna från ISS
Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Flyger man tillräckligt snabbt kan man teoretiskt uppnå 1 min.
Jag tror NASA har de musklerna
Flyger man tillräckligt snabbt kan lägga sig i omloppsbana kring jorden. Då får man varaktig tyngdlöshet...
Du ljög när du tidigare pratade om bevittnade flygningar med 10 minuters tyngdlöshet.
Nu har du sänkt dig till en minut med resonemanget att du tror NASA har resurser att skapa längre tyngdlöshet med flygplan än för allmänheten.
Filmen från ConnyKlasson visar 80 sekunder tyngdlöst vatten och 86 sekunder tyngdlös astronaut utan tecken på att tyngdlösheten upphört. Lägg till fyra sekunder för att balansera sig innan filmen börjar så har du 90 sekunder, vilket är 30 sekunder mer än du påstår är teoretiskt möjligt.
90 sekunder dykning med flygplan i O G ger 900 m/s. 3240 km/timme utöver initialhastighet är alltså vad det skulle innebära med en sådan dykning med flygplan.
Förklara vilket flygplan som klarar närmare trippla ljudhastigheten och samtidigt är stort nog för att rymma en ISS-modul i flygkroppen och dessutom kan stiga högt nog för att inte flyga ner i marken under dykningen eller utplaningen.