2019-08-27, 00:49
Medlem
Wads avatar
Kommer in till character screen, men när jag försöker hoppa in i "världen" stannar det vid 90% och sedan kommer "world server down". Detta gäller Gehennas

Edit: Inne, 01:12
Senast redigerad av Wad 2019-08-27 kl. 01:13.
Citera
2019-08-27, 00:55
Medlem
dovAkins avatar
https://www.youtube.com/watch?v=iCn14KLCerY

Här har ni något att kolla på så länge medans ni väntar på kön.
Citera
2019-08-27, 00:56
Medlem
har någon tips på vart man kan köpa subsciption/game time, Blizzards shop sida är under meintanenance för 2 timmar atm >_<
Citera
2019-08-27, 01:11
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilson
har någon tips på vart man kan köpa subsciption/game time, Blizzards shop sida är under meintanenance för 2 timmar atm >_<

Tror inte det finns mycket att göra än att vänta tills de lyckas lösa det. En sak som kan fungera som jag läste om var att köpa gametime för guld via retail, dock vet jag inte hur det fungera då jag inte kört reatail wow sedan typ wrath.
Citera
2019-08-27, 01:13
Medlem
MASSAGATTIs avatar
1 timme spela vart det och lvl 4 sen vart det DC . Shit vilken jakt på questmobs,gamla goda tiden i startzonerna ..
Citera
2019-08-27, 01:14
Medlem
Havenheavens avatar
Riktig vanilla experience, blizzard kan i vanlig ordning inte göra något rätt. Alldeles för få servrar, de servrar som är uppe dc:ar.

Blizzard som slog på trumman och sade sig lösa allt med layering. En bunt idioter.
Citera
2019-08-27, 01:20
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havenheaven
Riktig vanilla experience, blizzard kan i vanlig ordning inte göra något rätt. Alldeles för få servrar, de servrar som är uppe dc:ar.

Blizzard som slog på trumman och sade sig lösa allt med layering. En bunt idioter.

Den som ledde i "Race to world first" i las vegas fick en dc och är tillbaka i kön.
Citera
2019-08-27, 01:26
Medlem
Flambingos avatar
Man förstod ju att detta skulle hända. Inget att grina åt. Bara sova och ge sig pååt igen. Även om man jobbar eftermiddag :/
Citera
2019-08-27, 01:28
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Den som ledde i "Race to world first" i las vegas fick en dc och är tillbaka i kön.

Varje gång Blizzard ska fixa något: https://i.imgur.com/sXMrcOO.png

Varit i queue i 1h 55min nu
Citera
2019-08-27, 01:29
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havenheaven
Varje gång Blizzard ska fixa något: https://i.imgur.com/sXMrcOO.png

Varit i queue i 1h 55min nu

Jag kan inte ens köpa sub, så det blir inget spela inatt. Vilket egentligen inte gör något eftersom jag strax ska iväg så.
Citera
2019-08-27, 01:34
Medlem
Rekordfloppad release, iallafall för EU. Ser bättre ut för US, enligt streams.

Men känns som blizzard har satt något "prioritetsfilter" på de stora streamers account, så de inte försämrar sitt rykte.
Alltså att de största streamers får mindre kö och mindre chans att disconnecta.
Citera
2019-08-27, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Rekordfloppad release, iallafall för EU. Ser bättre ut för US, enligt streams.

Men känns som blizzard har satt något "prioritetsfilter" på de stora streamers account, så de inte försämrar sitt rykte.
Alltså att de största streamers får mindre kö och mindre chans att disconnecta.
haha rekordfloppad release när det är timmars långa köer på en arbetsvecka åp på varenda server???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in