2019-08-26, 16:25
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Springer nästan lite ”tjejigt”.
Svartsjukedrama? Men kanske inte från den vinkel en del i tråden spekulerar kring ...

Jag reagerade också för den tjejiga stilen på "löpningen", men som tidigare nämnts en påtänd somalier som inte sprungit i livet (snarare hasat sig fram) och med exkrementer rinnande ner för benet, så ser man inte ut som nån 100-metersatlet
Citera
2019-08-26, 16:26
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Ja, jag tycker också att det ser ut som en Glock på formen. Dålig bild så man kan inte säga säkert, men det är min gissning. Rätt lång pipa, så en Glock av större modell i så fall som du säger.

100% en Zastava då det kryllar av sådan från forna Jugoslavien.
Citera
2019-08-26, 16:26
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han kanske lämnade pistolen vid den vita bilen.

Nej, han hade den i sin hand efter det också. Kolla klippet på svt.
Citera
2019-08-26, 16:27
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Svårt att känna sympati för en kvinna som valt att skaffa barn med ett kriminellt pack. Hon tyckte säkert han var asball och hon kände sig väl riktigt tuff som var med honom. Hon ville ha guld och cash och visste vad hon gav sig in på.

Tragiskt att barnet behövde uppleva det dock.

Faktiskt är det just så, om det nu visar sig vara korrekt att hon skaffade barn med en yrkeskriminell. Vi ser redan i hela tråden och i rapporteringen i media hur extra hemskt det tydligen är när en kvinna är offret för en skjutning. Men NÅGOT eget ansvar måste kvinnor väl ändå ha? Ge dig inte i slag med kriminella män så minimerar du risken att bli misshandlad av din man eller skjuten av hans fiender.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassata
Tycker det ser ut att vara en asiat/thai. Inte så glad för att springa på slätmark utan mer van vid djungelterräng.
Det ser ut som en liten skitunge på de rörliga bilderna. 15-16 år gammal får jag för mig. Men bara magkänsla. Det är dom skitungarna som har något att bevisa. Och ställer upp för att få "respek" - tror dom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreekWolf
Jag hörde precis av en kompis i Malmö att det inte ska ha något att göra med Na*ef. Istället ska det vara så att K*rolin skulle vittna om någonting som han inte visste exakt vad det rörde sig om.

Det är ingenting som är bekräftat men han verkade vara ganska så säker på att det stämmer av vad han hört!

Det låter inte helt omöjligt. Just när det gäller att tysta vittnen så kan brottslingar göra rätt desperata saker. Detta har vi sett allt mer på senare år. Väldigt tragiskt i så fall.
Citera
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tvärtom. Hon har den där typiska persiska looken. Smalt och lite avlångt ansikte med en tydlig haka.

Jag kan tyvärr inte se skillnad på dom med smink
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
58 millar kan vara inblandade....

Na*ef Adaw*, 26 år: Deltog i planeringen och rånet, men hans exakta roll är okänd. Använde en telefon som var ansluten till rånarna. Stannade i kontakt med MSN på internet med flera av rånarna och instämde med dem att ”kräva mer pengar”. Dömd till 8 års fängelse.

https://ekstrabladet.dk/112/article4105667.ece

Krävs inte mycket bevisning för få dom straffen i Danmark. I Sverige hade alla blivit friade.
Citera
2019-08-26, 16:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Morgan är SÅ arg att han orka lyfta fingret och ...twittra.

Gäsp.

Nu kommer allt ordna sig. Morgan är väldigt förbannad och kommer lösa det här. Lite märkligt dock att politikerna verkar bli upprörda unisont över just det här. En kvinna mördad på öppen gata är mer värt alltså än de män som blir det. Det här våldet kan ju inte komma som en överraskning för Morgan, Uffe och Stefan.
Citera
Medlem
Citat:
Jag hörde precis av en kompis i Malmö att det inte ska ha något att göra med Na*ef. Istället ska det vara så att K*rolin skulle vittna om någonting som han inte visste exakt vad det rörde sig om.

Det är ingenting som är bekräftat men han verkade vara ganska så säker på att det stämmer av vad han hört!

Kan också vara troligt ja.

Då är frågan; vad skulle hon vittna om, som är såpass känsligt att man vill se henne DÖD?
Citera
Medlem
Citat:

Fyfan, påminner om mordet i hallonbergen i stockholm där man också mördade vittnen, stämmer dessa uppgifter så har sveriges rättssäkerhet kollapsat totalt
Citera
2019-08-26, 16:29
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
100% en Zastava då det kryllar av sådan från forna Jugoslavien.

100% på dom bilderna? Imponerande!

Ser inte ut som en Zastava tycker jag, men jag kan då inte säga med säkerhet att det inte är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in