2019-08-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Jag finner det osannolikt att Na*ef Adaw* skulle stå bredvid Karol*n när hon blev avrättad. I min värld skulle det i så fall sluta med att han också skulle blivit skjuten (eftersom en så pass kriminell människa inte bara skulle titta på).

Då återstår två alternativ. Antingen har Aftonbladet fått fel uppgifter om att det är pappan till barnet som var på platsen, eller så har Karol*n barn med en annan man.
EDIT: Eftersom Sydsvenskan gått ut med att dådet var riktat mot pappan till barnet, får vi förutsätta att det är Na*efs barn, och därmed tror jag att Aftonbladet fått fel uppgifter om att han skulle befinna sig på platsen.
Citera
2019-08-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Enligt honom ska ”alla tillgängliga resurser” sättas in för att gripa gärningsmännen så att de kan låsas in.
”De ska jagas till världens ände om det behövs. Kallblodiga mördare kan inte få gå lösa”, skriver han.

Kanske vore bättre om S aldrig hade släppt in detta drägg till invällare i landet

Lille Morgon får vara hur upprörd han vill. Det finns inte tillräckligt med resurser för polisen att klara av det våld som invandringen för med sig.

Det är alltså fortsatt inte klarlagt vad det var för manspersoner som BO hade bredvid sig när hon avrättades
den ene ska ha varit fadern till ungen som hon bar på men vi vet alltså inte vem det är eller vem den andra mannen hade för relation till BO

Mollgan och hans gäng är orsaken till att problemen ens existerar. Och nu vill ha förtroende att fixa problemen han själv ställer till med. Och dumme Svensson köper allt med hull och hår.

Det är därför detta mord nummer 25 kommer följas av lika många till.
Citera
2019-08-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHappy1
Precis! Känns mer som ett svartsjukedrama. Enligt Mr Koll bor han på Sergeantgatan 25 på Röda Höja (utanför Rosengård) tillsammans med en som heter Rina.

https://mrkoll.se/person/Naief-Adawi-Sergeantgatan-25-l-Malmo/mUxauerAcYfrDYuqkyqRaQpuhQuerAcYfrkyqRaQdYQaulaTue rA
Kan bero på bidragsbrott att BO och Naei*f inte är skrivna på samma adress.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Polisens teori, men varför i så fall inte döda ungen? Varför döda den kvinna han inte lever med längre?
Alternativ teori; vem får nu vårdnaden om barnet??? Svara på det och vi har ett nytt motiv.
Barnet kunde ha dött eller blivit svårt skadat under fallet. Så jag förstår inte hur du tänker där
Citera
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
58 millar kan vara inblandade....

Na*ef Adaw*, 26 år: Deltog i planeringen och rånet, men hans exakta roll är okänd. Använde en telefon som var ansluten till rånarna. Stannade i kontakt med MSN på internet med flera av rånarna och instämde med dem att ”kräva mer pengar”. Dömd till 8 års fängelse.

https://ekstrabladet.dk/112/article4105667.ece
Citera
2019-08-26, 16:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tissekone
Som jag skrev tidigare så har jag gjort en del misstänksamma observationer på sergelsväg dem senaste veckorna. Bilar som blivit stoppade av civilpoliser i skottsäkra västar, personer med invandrarbakgrund som kört runt och sett ut som att dem letat efter något. En dag när jag kom ner på kvällen, när civilpoliser va där och pratade med invandrarkillarna i bilen, så stod deras bil placerat rätt vid början på sergelsväg 13a.

K*rolin H*kim bor enligt ratsit i trapp 13c sedan runt 40 veckor tillbaka. Kvinnan påträffades på stenplattorna vid falafelkiosken. Det är naturligt att korsa gatan och gå bakom eller runt kiosken för att ta sig ner till ribbersborgsstranden.

Är det någon annan här som gjort skumma iakttagelser på sergelsväg, då främst kring italienska restaurangen via Napoli och tobaksaffären den senaste tiden?

Det var en väldigt intressant observation. Kan någon annan som bor i området bekräfta detta?
Citera
2019-08-26, 16:15
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Inte om någon nära dig fått huvudet sönderskjutet väl?

Tror faktiskt det, hur sjukt det än låter.
Citera
2019-08-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det var en väldigt intressant observation. Kan någon annan som bor i området bekräfta detta?
Har sett civila och uniformerade poliser gå och lysa på marken runt kiosken för några månader sen. Och hört av grannar att det langats på gatan.
Citera
2019-08-26, 16:16
Medlem
TheGreekWolfs avatar
Väldigt många oklarheter kring denna Na*ef Adaw*...

Är dem fortfarande tillsammans? Är det hans barn som hon hade i vagnen? Är han fortfarande aktiv inom kriminella kretsar? Någon borde ju veta hur det ligger till där för nu är det bara massa spekulationer...
Citera
2019-08-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
58 millar kan vara inblandade....

Na*ef Adaw*, 26 år: Deltog i planeringen och rånet, men hans exakta roll är okänd. Använde en telefon som var ansluten till rånarna. Stannade i kontakt med MSN på internet med flera av rånarna och instämde med dem att ”kräva mer pengar”. Dömd till 8 års fängelse.

https://ekstrabladet.dk/112/article4105667.ece

Detta är det mest troliga och logiska svaret till varför dagens mord skedde.
Citera
2019-08-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Stämmer.

Den kliniska undersökningen får delegeras till tex ssk om kroppen tex uppvisar uppenbara tecken på död.
Sedan är det enbart läkare som har rätt att skriva dödsbevis och dödsorsaksintyg.
Stämmer stämmer, jag var inte tillräckligt tydlig i min kommentar märker jag.
Citera
2019-08-26, 16:17
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Skytten uppträder väl förvirrat för han är det, letar efter flyktbilen och glömt göra hål för ögonen!

Vad tror du? Det är med största sannolikhet en tjackad neger från Somalia med samma IQ som skostorlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in