2019-08-26, 15:59
Medlem
Det här mitt Jimmiemoment
Citera
2019-08-26, 16:00
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabnoralex
Bästa teorin än så länge.. När skedde rånet i Danmark?
2008.
Citera
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeythespikey
Morgan är arg 😬

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9qw07/justitieministern-efter-mordet-i-malmo-fega-och-avskyvarda-odjur

Nu blir det tufft för Malmös kriminella!
Citera
Medlem
Två månader gammalt spädbarn i famnen på den kvinna man ska döda. Hur i helvete kan man vara så störd att man klarar av det? Givetvis en uppväxt där man inte lärt sig empati och troligen sett en massa skit själv, och sedan någon form av speedande och avtrubbande drog.

Passande att jag ska på visning av ett hus 2,5 mil bort idag, när jag annars bor mitt i detta kaos och troligen skulle gått här med hunden vid denna tid.
Citera
2019-08-26, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeythespikey
Morgan är arg 😬

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9qw07/justitieministern-efter-mordet-i-malmo-fega-och-avskyvarda-odjur

Ja vem kunde ana.

"Det är oacceptabelt"

Mollgan och Steffe är ju för söta. Importerar miljontals från kulturer med Medeltiden som ledstjärna. Och de kan inte förstå varför det ser ut som det gör i Malmö. Det enda man yrar om är socio-ekonomiska orsaker, rasism och trångboddhet.

Morgan & Co; skäms på er! Skäms! Er plats i historien är ett mörkt kapitel.
Senast redigerad av blueberrycake 2019-08-26 kl. 16:04.
Citera
2019-08-26, 16:02
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita

Nu blir det tufft för Malmös kriminella!
Knappast.
Det enda Mogge är intresserad av är att ryta till inför pressen för att det ska verka som att han bryr sig, och sedan återgå till sitt normaltillstånd.
Citera
2019-08-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Googla hans namn n*ief *d*wi och sen tredje bilden med röd tshirt är han.
Ser lite ut som killen som sprang och skrek här på gatan,skulle kunna vara han. Han sprang långt ifrån falafelkiosken på innergårdarna. Kan han ha varit det tilltänkta offret?
Citera
2019-08-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Var det inte han som hade ett ex som kallades Carro? Eller är det någon annan av malmögangstrarna jag tänker på?
Karo Kari har de kanske skrikit och inte Carro Carro
Tydligen något om hedersmord i Pakistan
Citera
2019-08-26, 16:04
Medlem
Många har påpekat att skytten beter sig chockat efter dådet (springer stelt, tar fel bil, möjligen skitit ner sig etc.). Kan detta tyda på att han tog fel person?

Att mörda en konkurrerande kriminell är ju en sak, men insikten att man precis dödat en kvinna, och sannolikt ett barn, borde rimligen komma som en kalldusch. Dessutom med bonusen att hämnden lär blir grym.
Citera
2019-08-26, 16:05
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vedergällning som BOs familj utför eller mannen till kvinnan?

Nästan alla skjutningar som sker i Malmö är ju en följd i just vedergällning av något mellan klanerna. Så det är ju bli fortsättning på detta.
Att döda en kvinna med ett barn på armen är ju nästan det lägsta man kan göra.

Gissar att nästa gång så dödas barn och en hel släktingfamilj. Förmodligen innan veckans slut.
Citera
Medlem
Jag finner det osannolikt att Na*ef Adaw* skulle stå bredvid Karol*n när hon blev avrättad. I min värld skulle det i så fall sluta med att han också skulle blivit skjuten (eftersom en så pass kriminell människa inte bara skulle titta på).

Då återstår två alternativ. Antingen har Aftonbladet fått fel uppgifter om att det är pappan till barnet som var på platsen, eller så har Karol*n barn med en annan man.
Citera
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
Det här mitt Jimmiemoment

Detta är nog mångas Jimmy moment, min inkluderad.

OnT: är det bara jag som tycker det verkar konstigt om det skulle vara någon annan som var måltavla att man skjuter och träffar med flera skott fel? Mitt på ljusa dagen, håller ett barn?!

Jag vet såklart inte alla detaljer men man ska nog inte vara allt för konspiratorisk lagd för att tro att media och en del makt vill få oss att tro detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in