2019-08-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vad skulle det vara för skillnad på om det är en man eller kvinna som är tänkt offer för en avrättning?
Jag vet inte. Men en kvinna med barn i famnen, känns fegare än om det är en man. Att gängmedlemmar skjuter varandra bryr jag mig inte om, men det här känns inte som om det är så. Men vad vet jag?
Citera
2019-08-26, 13:50
Medlem
Citat:
Vad skulle det vara för skillnad på om det är en man eller kvinna som är tänkt offer för en avrättning?
Precis! Oavsett så har ett oskyldigt barn förlorat en förälder.
Citera
Medlem
wskixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Fast ambulanspersonal får inte röra på en avliden person, så personen i fråga måste minst haft en puls vid inlastandet i plingplong-taxin. Sedan kan personen avlida, då får ambulans föra kroppen vidare, men de får inte hantera förflyttning av konstaterade dödsfall.

Många gånger har man önskat skada emot folk, men att se sitt barns förälder avlida eller skadas allvarligt, det måste vara tufft.

Detta är felaktigt. Vid hjärtstopp påbörjas HLR och patienten transporteras till sjukhus, där en läkare tar beslut om att patienten dödsförklaras först när återupplivningsåtgärder inte ger effekt. Det krävs mycket lite kunskap om sjukvård för att känna till detta, och begriper man inte vad man pratar om så ska man som regel inte uttala sig.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:

En skillnad är väl att kvinnan sannolikt inte är tungt kriminell.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Helt hundra på att det var olika vapen,ett lät mycket mindre,det som sköt flest skott. Sen två högre/grövre

Jag var i på väg in på Coop på Tessins väg/Sergels väg. Jag hörde också tre skott, men tvärt om din beskrivninig i ljudstyrka, dvs ett högre, kort tystnad sedan två lägre i snabb följd. Var befann du dig? Kan det skjutits från flera håll?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
En attack mot en muslimsk kvinna? En ny Peter Mangs? En av Breiviks soldater?

Fake Abbe i farten. Ingen är bekräftat vem som sköts. Det finns en mycket löst antagande att en av Carolinorna skulle vara konvertit. Snacket om slöja är också feak.
Citera
2019-08-26, 13:51
Medlem
Det är en Caroline Ha* som dött, hennes man är Naief förmodligen ville dem hämnas på honom. Han tillhör den kriminella världen.
Citera
Medlem
Overminds avatar
Ser ut som en kolsvart Somalie på kroppen och sättet han rör sig på. Och kroppen därtill. Undernärd och tanig som ett skelett.

Another day, another dollar i Malmö som man säger. Hemskt. Men vardagsmat numera.
Citera
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanGenarro
Förmodad GM springer jädrigt märkligt. Massa steg men h*n ser inte ut att komma någonstans.

Håller med, han rör sig långsamt med tanke på situationen, han verkar förvirrad och inte riktigt veta vart han ska.
Citera
2019-08-26, 13:52
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
AM är Amir Mekky som det tjatas till förbannelse om i alla trådar som rör Malmö. Han är förvisso bakom en massa skit men folk trollar med att dra upp honom i alla jävla osannolika sammanhang. Det har blivit en meme.

Jaha. Tack för förklaringen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Hur vet du att det är anhöriga till just BO?
Kan ju vara vem som helst. Det dör 100+ var dag på sjukhus runt om i Sverige.

Man bara vet...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skolpe
Det är en Caroline Ha* som dött, hennes man är Naief förmodligen ville dem hämnas på honom. Han tillhör den kriminella världen.

länka bild ? malmö är liten stad där alla känner varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in