2019-08-25, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Nu är du imbecill och ingenting annat. Var någon stans inom mitt tidigare skrivna och postade inlägg, nämner jag ordet mord eller mördare i samband med den personen, viken tidigare av mig beskrivits varit åtalad❔ och även just nu är kopplad till ett ärende som handlar om brottmål till ifrågavarande's nackdel.

Var någon stans inom mitt tidigare skrivna och postade inlägg har jag satt då ... ifrågavarande i samband med att ha varit en medhjälpare till det dåvarande mordet på Lena Wesström❔

En sak är i alla fall klarlagd, och det är följande sagt att, personen är kriminell och befattar sig med sådant som har med kriminalitet [brottslighet] att göra.

Mvh/ @JokerMannen

Då tycker jag att du ska berätta vad du egentligen menar med en kriminell kvinna i området. På vilket sätt är hon inblandad? Eller fortsätt att muttra och räkna med missförstånd.
Citera
2019-08-25, 21:54
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Visserligen kan både rådjur å räv låta lite kusligt kan jag tänka mig att somliga tycker.
Nu är jag jägare å bor så till att jag hör dom här ljuden väldigt ofta, tycker
inte det låter som en människa precis.

Rådjur.

https://www.youtube.com/watch?v=mFl4sDFTiVQ

Räv.

https://www.youtube.com/watch?v=J6NuhlibHsM

Det är väl mycket slump att dalaans skulle höra djurskrik för första gången
som låter som en människa samma natt och sannolikt nära i tid i riktning mot planket
som LW mördas.
Det va sannolikt LW dom hörde.

Jo det antar jag också ,men lite kusligt låter det allt,när dessa djur gör sig hörda .
Citera
2019-08-25, 21:54
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Man ve å fasa! Har någon anlitat en kriminell granne att utföra mordet på Lena? En grannne som haft full uppsikt på LW under lång tid?
Som vet när grannar jobbar och inte är hemma och som visste när det var som minst risk att bli upptäckt och sedd??
Info utbyttes vid varje frukostevent; däremellan i talltoppar och med hjälp av krypterade sms (A=1, O=15, osv). - Den här tråden är nu så urspårad som den kan bli varför jag föreslår en återgång till rena fakta. - Vad tror du om det här:
https://coord.info/GLYND7CT
Citera
2019-08-25, 21:55
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Ja rådjur kan verkligen skrika men de låter inte som människor, tycker du det?

Jao kanske ?
Men tror det var stackars Lena som lät där den där kvällen och det gör mig så ledsen.
Citera
2019-08-25, 21:57
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
"Viss planering", en väldig "tur" för GM och en klantig polisinsats som gjorde att det tog lång tid innan BO hittades samt en överlastad utredningsenhet hos Örebropolisen, tror jag är förklaringen.

Undrar fortfarande över varför inte Missing People fick ge sig ut på let efter LW ?
Citera
2019-08-25, 22:02
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Menar du att ingen människa skrek utan ett rådjur? Eller kanske en …. älg?

Förstår piken omkring förövaren med namnet"Älg " ,men visst är det så att rådjurs skrik låter liknande en kvinnas rädsleskrik,kan jag tycka.

Men som jag redan skrivit ,tror jag att LW var där ute bakom planket ensam med förövaren/-arna och förstod att hon var mycket illa ute ,klart hon skrek utav rädsla och smärta .

Vem är så rå och elak att den kan göra så här mot en människa ?

Vilken rättighet ansåg mördaren att den hade, för att kunna göra Lena så illa ?
Senast redigerad av landbandy 2019-08-25 kl. 22:05.
Citera
2019-08-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Undrar fortfarande över varför inte Missing People fick ge sig ut på let efter LW ?

Det är en bra fråga som aldrig fått ett svar. Liksom varför hundsök avbröts när sök i aktuellt område just påbörjats - mitt i sökinsatsen.
Citera
2019-08-25, 22:06
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är en bra fråga som aldrig fått ett svar. Liksom varför hundsök avbröts när sök i aktuellt område just påbörjats - mitt i sökinsatsen.

(spekulation)

Ja precis ,man kan undra ifall det är där skon klämmer ,att "någon" såg till att avstyra hela söket ,mer eller mindre för att vinna tid på något sätt ,hmmm?

-för att det hela skulle bli mera svårlöst senare !??

En sak som är konstig är att XX först skriver som förste man "RIP Lena" innan hon hittades och sen talar om för Missing People att de inte skall söka ? Om en person förstår att en person är död ,så borde den ju vilja söka efter kroppen fortast möjligt ,för allas skull ?Eller ?

Konstigt alltihop...
Senast redigerad av landbandy 2019-08-25 kl. 22:13.
Citera
2019-08-25, 22:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det är enkelt att hitta personer som är åtalade/dömda för brott.
Har man inget annat för sig så kan man bara gå in och titta på mrkoll.se.

Fast det är offtopic och har knappast med mordet på LW att göra.

Ännu enklare är att använda Lexbase och då gatusök.
Sök på gatunamn och ort så får man fram alla på en gång:

https://www.lexbase.se/adressok
Citera
2019-08-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Vet vi vem som gav ordern om att avsluta hundsöket?
Citera
2019-08-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Vet vi vem som gav ordern om att avsluta hundsöket?

Som jag uppfattat det var det spaningsledare Peter S. Det kritiserades av chefen för hundinsatsen och ingick väl som en del i den interna kritik som ledde till att PS avfördes från utredningen.
Citera
2019-08-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jao kanske ?
Men tror det var stackars Lena som lät där den där kvällen och det gör mig så ledsen.

Ja det är ett fruktansvärt öde hon mötte där, och hon visste att hennes lille son var ensam hemma och fyllde år nästa morgon. Det är så hemskt alltihop, stackars hennes barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in