2019-08-25, 21:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Problemet de har här är att vi är för smarta för dem
Detta ständiga babblande om säkerheten för sexarbetarna tror jag inte ett skit på. Särskilt inte när det kommer från en torskjävel själv. Om han hade brytt sig så mycket hade han givetvis inte köpt sex alls.
Det enda som florerar i skallen på såna är enklast möjliga väg till knull.

Vad är ditt problem med att män får tillgång till sex lika lätt som kvinnor? Gillar du inte jämlikhet?
Citera
2019-08-25, 21:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du kommer med falska dikotomier. Det är fullt möjligt att värna sin rätt att köpa sexuella tjänster OCH att värna sexarbetare på en och samma gång. Många av dem är behagliga att ha att göra med, till skillnad från er vänsterfeminister och bittra nuckor.

Lagstiftningen i Sverige spelar dessutom ingen större roll för mina möjligheter att köpa sex om jag så önskar. Sexköp är lagligt i Danmark (har t.o.m. öppna bordeller), och i Finland, samt i större delen av Europa. En timme med flyg och jag står mitt i pussy heaven? Vad är ditt problem förresten? Du har någon diagnos eller?

Mitt problem är såna vidriga svin som du representerar. Ytterligare frågor på det?
Citera
2019-08-25, 21:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Precis.

Likaså när det gäller den "fria viljan" och att var och en ska bestämma över sina egna liv, som om vi gjort det någonsin.

Visst, vad betyder väl mänskliga rättigheter och mänsklig frihet?

Det är inte viktigt för er kommunister, det förstår jag. För de flesta andra är det viktigt.

Återigen, vad är problemet med att samtyckande och vuxna byter sexuella tjänster mot kapital?
Citera
2019-08-25, 21:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vad är ditt problem med att män får tillgång till sex lika lätt som kvinnor? Gillar du inte jämlikhet?

Sex är ingenting man har "tillgång till" som grundförutsättning. Vad viktigt det var med jämlikhet plötsligt nu, det brukar du inte bry dig så värst mycket om.
Citera
2019-08-25, 21:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Mitt problem är såna vidriga svin som du representerar. Ytterligare frågor på det?

Varför är man ett "vidrigt svin" när man betalar för en tjänst som utannonseras av en samtyckande vuxen kvinna? Problemet verkar onekligen ligga i ditt eget psyke.

Jag tycker feminister är vidriga svin, som förnekar vuxna människor frihet och privatliv.
Citera
2019-08-25, 21:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Visst, vad betyder väl mänskliga rättigheter och mänsklig frihet?

Det är inte viktigt för er kommunister, det förstår jag. För de flesta andra är det viktigt.

Återigen, vad är problemet med att samtyckande och vuxna byter sexuella tjänster mot kapital?

Du satt för inte längesen och förespråkade att kvinnor inte skulle ha rösträtt om jag inte minns fel. Varför är det viktigt med jämlikhet nu? Mänskliga rättigheter? Snälla, bara sluta.
Citera
2019-08-25, 21:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Sex är ingenting man har "tillgång till" som grundförutsättning. Vad viktigt det var med jämlikhet plötsligt nu, det brukar du inte bry dig så värst mycket om.

Det är heller ingen rättighet att likt du och svenska staten lägga sig i människors sexliv och privatliv.

Ni svenska kvinnor kommer att plockas av samtliga era privilegier inom en nära framtid. Den nya adeln som ni importerat tar allt!

Förmodligen kommer många av er att böna och be om att avskaffa sexköpslagen efter den stora ekonomiska kollaps som komma skall.
Citera
2019-08-25, 21:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du satt för inte längesen och förespråkade att kvinnor inte skulle ha rösträtt om jag inte minns fel. Varför är det viktigt med jämlikhet nu? Mänskliga rättigheter? Snälla, bara sluta.

Det är ni på motståndarsidan som tjatar om jämlikhet. Jag belyser bara ert flagranta hyckleri. Själv tror jag på meritokrati.
Citera
2019-08-25, 21:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Varför är man ett "vidrigt svin" när man betalar för en tjänst som utannonseras av en samtyckande vuxen kvinna? Problemet verkar onekligen ligga i ditt eget psyke.

Jag tycker feminister är vidriga svin, som förnekar vuxna människor frihet och privatliv.

Du är ett vidrigt svin eftersom du skiter fullständigt i att kvinnor inte vill ligga med sluskiga torskar. Vad fan tror du egentligen, vilket lallaland lever du i? Tror du på allvar att horor VILL ligga med torskarna på bordellerna?

Som sagt, det kan vara lagligt med prostitution, men olagligt med bordeller och koppleri. Då stöttar inte samhället den sjuka synen på människor som slit och släng varor som torskar respresenterar.
Fy fan, jag mår illa när jag tänker på män som köper sex.
Citera
2019-08-25, 21:56
Medlem
Citat:
Varför vill du inte svara på frågan?
Den löd som följer: varför vill du inte dejta en prostituerad?

Det finns flera anledningar men trohet är viktigt i en relation och jag tror risken att relationen skulle spricka ökar drastiskt om tjejen har sex med andra.
Citera
2019-08-25, 21:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är heller ingen rättighet att likt du och svenska staten lägga sig i människors sexliv och privatliv.

Ni svenska kvinnor kommer att plockas av samtliga era privilegier inom en nära framtid. Den nya adeln som ni importerat tar allt!

Förmodligen kommer många av er att böna och be om att avskaffa sexköpslagen efter den stora ekonomiska kollaps som komma skall.

Se där ja, nu kom den där vidriga skadeglädjen som du uppvisat så många gånger. Du verkar vara psykiskt störd. Sök hjälp.
Citera
2019-08-25, 21:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det finns flera anledningar men trohet är viktigt i en relation och jag tror risken att relationen skulle spricka ökar drastiskt om tjejen har sex med andra.

Okej, men du hade kunnat dejta en tjej som tidigare arbetat som hora?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in