Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Jaha, du tycker alltså att Human Rights Watch och Amnesty International är oseriösa?
De förespråkar en total avkriminalisering av sexhandeln, eftersom förbud ökar risker för sexarbetare.
Nej, jag tänker inte hålla käften när du sitter här och blåljuger.

Regeringens sida är en fullt seriös sida. Det andra är berättelser från prostituerade. Det har konstaterats att prostitutionen både i Tyskland och Amsterdam dragit med sig diverse oönskade effekter i form av stök och kriminalitet.
Du ger blanka fan i sexarbetarna. Ditt huvudsakliga syfte i frågan är att legalisera prostitution för att du ser ner på kvinnor och du tycker och vill att de ska finnas tillgängliga för dig när du har behov för det. Du ser ju inte människor, du ser varor.
Dina försök att få det att framstå som att du bryr dig ett dugg om ifall sexarbetarna har det bra eller ej stinker. Förresten, hela du stinker.
Jag kan ge mig fasen på att du inte bryr dig om ifall det är ett traffickingoffer eller en frivillig prostituerad du sätter på, bara du får känna dig överlägsen.
Just det, jag glömde att du ju tror att kvinnor vill bli våldtagna också, så det är ju inte speciellt överraskande att mer än gärna ser bordeller i varje gathörn.