2019-08-24, 21:07
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Inte så oväntat. De var ju inte ett officiellt par och han är knappt skild.
Men väldigt tråkig sits för alla parter.

Öh??!! Du vet att hennes graviditet bara är ett skvallerrykte??

När det inte ploppar fram någon unge om 7-8 månader så "vet" ni att hon gjorde abort!??

Jämför med det genom åren återkommande skvallret att Jennifer Aniston väntade barn, hon är fortfarande barnlös och lär så förbli!
Citera
2019-08-24, 21:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Med tanke på det som framkommit här om att kunna använda aktieägande som säkerhet, möjligheten att höja sin egen lön och det faktum att stora aktieutdelningar delats ut förra året tycker jag att det troligaste nog ändå är att hon faktiskt lånat av en bank. Inte lika kittlande som att tex Hajen eller Erik lånade pengar, men för företagsteorin finns det i alla fall ett riktigt underlag.
Vi får se. Om det är ett lån från Erik och han gjort slut med henne kommer händer kanske något med huset framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Om det stämmer att hon sett till att bli gravid så var det ju verkligen otaktiskt. Mycket smartare att vänta en stund så han är mer fäst vid henne och de är ett etablerat par. Skulle de varit ett officiellt par och han sedan lämnar henne när hon blir gravid så skulle ju hans rykte totalkvaddas. Men om han gör det nu så höjer ju ingen på ögonbrynen.
Det håller jag med om.
Fast hon kanske insåg att det bara var något tillfället från hans sida och tog till det vapen hon hade för att försöka behålla honom?
Många kvinnor före henne har försökt snärja en man genom barn.
Ledsamt, hursomhelst om det är sant.
Citera
2019-08-24, 21:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Öh??!! Du vet att hennes graviditet bara är ett skvallerrykte??

När det inte ploppar fram någon unge om 7-8 månader så "vet" ni att hon gjorde abort!??

Jämför med det genom åren återkommande skvallret att Jennifer Aniston väntade barn, hon är fortfarande barnlös och lär så förbli!
Tack för omtanken, men du behöver inte vara orolig för mig. Jag förstår att det bara är ett rykte som jag diskuterar.
Detta är ju skvallerforumet!
Citera
2019-08-24, 21:31
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Tack för omtanken, men du behöver inte vara orolig för mig. Jag förstår att det bara är ett rykte som jag diskuterar.
Detta är ju skvallerforumet!

Toppen! Skönt att höra!
Citera
2019-08-24, 22:22
Medlem
qutms avatar
Citat:
Vi får se. Om det är ett lån från Erik och han gjort slut med henne kommer händer kanske något med huset framöver. Det håller jag med om.
Fast hon kanske insåg att det bara var något tillfället från hans sida och tog till det vapen hon hade för att försöka behålla honom?
Många kvinnor före henne har försökt snärja en man genom barn. Ledsamt, hursomhelst om det är sant.
Eriks forra kopte hus, och sedan mega society-medlem och MBA innehavaren
Han kommer kanske krypande tillbaka, och vill ha ett dugligt barn med lite mer megalomaniskt krut i
Citera
2019-08-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
+1 på den. Trodde aldrig att jag skulle hamna i en situation där jag försvarar Bella mot det elaka skvallret, lol. Möjligen väljer Bella att aldrig vara själv med barnen, för att hon tycker det är för jobbigt eller pga otrygghetskänsla. Men precis som du säger så är det inget som soc kan gå in och kräva på eget bevåg, att en kock eller barnflicka ska vara ständigt närvarande
Om någon gör en oroanmälan på ett barn till soc är soc tvungen att kalla föräldrar på samtal. Förmodligen har soc hört av sig till BB som sedan har fått förklara sig och så läggs fallet ner. Svårare än så är det förmodligen inte.
Citera
2019-08-25, 05:14
Medlem
Citat:
Ja, visst är det intressant. Plötsligt dyker de upp och angriper Efternamn08 och hens uppgifter.
Nästan så att jag börjar tro att Efternamn08 talar sanning

Super intressant tror mer och mer på
att Efternamn08 talar sanning

Onekligen har en del svårt och
acceptera det då måste de ta bak
dörren.
Citera
2019-08-25, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jahapp, det vore väl "att ha skitit i det berömda blå skåpet" verkligen! Kanske han läst tråden här och börjat dra åt sig öronen..
Kanske det var det som var KATASTROF i förrgår för henne, hon skrev knappt mer än så, hon använde ordet kaos också...( i hennes blogg alltså).

Hennes liv är mer eller mindre alltid
i katastrof tycker jag.
Ska bli spännande att höra fortsättning

Ja han har kanske dragit åt sig både
öron och ben
Citera
2019-08-25, 05:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommoli
Tror också förhållandet med Erik är över. Som jag skrev innan tycker jag hon ser gravid ut så det är inte en överraskning om hon skulle vara det och med tanke på att hon använder natural cycle som pmedel så ännu mera osannolikt haha.
Men vad är det för samarbete som efternamn08 pratar om?
Men han då? Det är ju för fan bara att dra ut ballen innan den sprutar om man inte vill befrukta bruden, och i synnerhet om man har en massa stålar och det är Blondinbella man spänner på.

Djävla amatör!
Citera
2019-08-25, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Men han då? Det är ju för fan bara att dra ut ballen innan den sprutar om man inte vill befrukta bruden, och i synnerhet om man har en massa stålar och det är Blondinbella man spänner på.

BB har säkerligen lurat Erik
att hon har skydd. Allt för många män
litar på kvinnan. ( Tyvärr.)
Citera
2019-08-25, 05:51
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
BB har säkerligen lurat Erik
att hon har skydd. Allt för många män
litar på kvinnan. ( Tyvärr.)
Ja men vi snackar ju om Blondinbella. Att lita på just henne av alla tänkbara kvinnor!
Citera
2019-08-25, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Höstterminen i Stockholm började den 19/8.
Alltså i Måndags.

Friskolor kan ha andra datum. En hel del skolor väljer att starta på en onsdag eller torsdag för att första veckan i skolan inte ska bli så lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in