Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Tror du skall läsa dina inlägg innan du postar dom. För nu börjar du verkligen sväva iväg å det märkligaste. Uttalanden som ovan säger oerhört mycket om dig.
Utseendet har inget som helst med att göra vem som mördar eller faller offer för mord. Helt fantastiskt att läsa något sånt!
Förlåt det var jag, som skrev han såg ut som en gris och inget annat. Tacka fan jag tycker människan är ful nu när jag vet vad han är. Han är skadat gods och mest troligt den värsta sortens skadat gods. En titt på hans barndom skulle vara intressant. Och mest troligt har han blivit förstörd av en kvinna, hans mor. Det är roten till den värsta formen av misogyni, som ansätter vissa psykopater.
Att han arbetar i skönhetsindustrin är nog ingen slump. Roten till det intresset har säkert med en frånvarande och kall mor att göra. Kanske brydde hon sig mer om att sitta och sminka sig än att ta hand om honom, kanske alkoholist också. Och den lilla pojken försummad och ledsen kanske smög dit när hon somnat. Och luktade på läppstiftet. Eller något.