2019-08-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Hanif Bali är endast försvarad av idioter.
Ja det är utan tvekan övertydligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det är ett parti för den högutbildade människan och arbetaren, och skall också premiera densamme.
Hahahahha!
Citera
2019-08-23, 00:40
Medlem
När Carl Bildt ivrigt försvaras av hela den samlade vänstern och kräver att moderaterna agerar för att återupprätta hans heder vet man att något är fel.
Citera
2019-08-23, 01:03
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
När Carl Bildt ivrigt försvaras av hela den samlade vänstern och kräver att moderaterna agerar för att återupprätta hans heder vet man att något är fel.

Ha ha. Vansinnet når nya höjder.
Citera
2019-08-23, 01:50
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor

Det kan alltså i din värld inte vara en sådan enkel sak som att ALLA faktiskt verkar tycka Hanif gått för långt och kräver åtgärder i en samlad politisk protest?

Eller du kanske är av den kalibern "jag har rätt alla andra har fel"?
Citera
2019-08-23, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Det kan alltså i din värld inte vara en sådan enkel sak som att ALLA faktiskt verkar tycka Hanif gått för långt och kräver åtgärder i en samlad politisk protest?

Alla tycker inte så, det är en vanföreställning du har.
Citera
2019-08-23, 02:14
Medlem
Glossuss avatar
Citat:

ALLA?
Du rör dig i fel kretsar. ALLA mina boys gillar Hanif.
Citera
2019-08-23, 02:23
Avstängd
Citat:

Jag tycker inte att Hanif gått för långt. Han har rätt i sak och använder ett språkbruk som är vanligt på Twitter.
Citera
2019-08-23, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tycker inte att Hanif gått för långt. Han har rätt i sak och använder ett språkbruk som är vanligt på Twitter.

Och varför skulle det vara fel att vara tydlig och tala klarspråk? Är inte det mycket mer rakryggat och ärligt än att linda in allt i så mycket vadd att man inte vet vad personen tycker?
Citera
2019-08-23, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Elaborera
Inte så mycket att elaborera om. Hanif är M's egna lilla Huskurd som länge varit den som av M's ledning fått carte blanche att vara öppet rasistisk och hatisk försvarar man honom så försvarar man en direkt sjuk agenda och en direkt sjuk person, det förstår väl alla utom hans ofta lika psykiskt sjuka fanboys att någon som beter sig som Hanif inte kan må bra.
Citera
2019-08-23, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Han ljuger och överdriver menar du?
Citera
2019-08-23, 02:55
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Han ljuger och överdriver menar du?

Vad ljuger han om menar du?
Citera
2019-08-23, 02:57
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Inte så mycket att elaborera om. Hanif är M's egna lilla Huskurd som länge varit den som av M's ledning fått carte blanche att vara öppet rasistisk och hatisk försvarar man honom så försvarar man en direkt sjuk agenda och en direkt sjuk person, det förstår väl alla utom hans ofta lika psykiskt sjuka fanboys att någon som beter sig som Hanif inte kan må bra.
Varifrån har du fått att Hanif är kurd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in