2019-08-22, 18:22
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommoli
Bilderna i stories igår, visst ser hon gravid ut. Kan ju vara så att det är med flit de publicerat dessa bilder då de skapar spekulationer
man kunde se tidigare att benen inte var sa valtranade
Citera
2019-08-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag ber om ursäkt för att jag frågar om något som garanterat redan avhandlat i tråden men:
Vad jobbar ex-make Odd Spångberg med?
Ingen aning vad han gör nu men ibörjan efter skilsmässan började han på nåt företag som säljer nån populär välling för bebisar, minns ej namn, Bella lurade honom kraftigt före skilsmässan, att han skulle jobba som hennes "högra hand" typ, sen att han var musikalisk, han gjorde några låtar, allt rann ut i sanden, hehehe. Om han är kvar på det där företaget vet jag inte, han är ganska privat av sig, tackålov, välbärgade föräldrar, tror jag, allt jag vet, förutom att han verkar var en betydligt stabilare person än Bellsan.
p.s, sorry för sent svar, har varit utan internet sedan 13 tiden idag pga strömavbrott som inte ens var här hos mig, nu har vi fixat trådlöst..
Citera
2019-08-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
man kunde se tidigare att benen inte var sa valtranade
Hon verkar mest ha "tränat" brösten, de ser enorma, groteska ut på vissa bilder..
Citera
2019-08-22, 20:14
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej. För mig är mitt hem privat. Det är bara mina närmaste som får vara där.
Jag skulle inte tycka om att främlingar går runt i mitt hem och kanske sover i min säng.
Du känner annorlunda och det är okej.

Om det finns barn tycker jag att de har rätt till din integritet och en fredad zon, så jag hoppas att de som hyrde Bellsans rum inte fick gå in i barnens rum.
Grejen är ju den att Bellsans hem inte är privat, och med det menar jag att inget där är ju personligt utan allt är spons och/eller fixat av en inredare. Blondinen flyger ju och flänger så jävla mycket att hon aldrig ens är hemma, hon bor ju för fan oftare på hotell inne i stan än hon är hemma. "Huset" som hon kallar det är bara en egendom, inte ett hem.
Citera
2019-08-22, 20:35
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Grejen är ju den att Bellsans hem inte är privat, och med det menar jag att inget där är ju personligt utan allt är spons och/eller fixat av en inredare. Blondinen flyger ju och flänger så jävla mycket att hon aldrig ens är hemma, hon bor ju för fan oftare på hotell inne i stan än hon är hemma. "Huset" som hon kallar det är bara en egendom, inte ett hem.
Ja, det har du rätt i. Det är inget hem utan huset. Hon kallar lägenheten i NY för sitt hem.
Huset är inrett som ett showroom. Opersonligt med hotellmiljöer som förebild.
För mig representerar hon inte ouppnåelig lyx utan bara tomhet. Yta utan innehåll. Ensamhet.
Tittade på hennes senaste IG-bilder. Hon ser inte lycklig ut. Som nyförälskad borde hon stråla, men ögonen är fyllda av sorg.
Citera
2019-08-22, 21:04
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ja, det har du rätt i. Det är inget hem utan huset. Hon kallar lägenheten i NY för sitt hem.
Huset är inrett som ett showroom. Opersonligt med hotellmiljöer som förebild.
För mig representerar hon inte ouppnåelig lyx utan bara tomhet. Yta utan innehåll. Ensamhet.
Tittade på hennes senaste IG-bilder. Hon ser inte lycklig ut. Som nyförälskad borde hon stråla, men ögonen är fyllda av sorg.
Du har så rätt, allt är bara yta och inget som helst innehåll.
Citera
2019-08-22, 21:36
Medlem
Alltså... den här tråden är ju ett skämt. De flesta bara tar det som Efternamn08 skrivit som bekräftade fakta. Hen blev medlem på Flashback nyligen, har skrivit 67 inlägg i den här tråden (och bara den här tråden), alla under loppet av en vecka. Innan och efter dess - inte ett ord. Och ni ifrågasätter det inte ens... plötsligt är det fakta att IL inte vill ha en pojke, inte får vara själv med sina barn osv osv. Ni skulle ju kunna fundera en liten aning på att vara lite källkritiska även om det är en skvallertråd 🤦🏼‍♀️
Citera
2019-08-22, 21:53
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeslin
Alltså... den här tråden är ju ett skämt. De flesta bara tar det som Efternamn08 skrivit som bekräftade fakta. Hen blev medlem på Flashback nyligen, har skrivit 67 inlägg i den här tråden (och bara den här tråden), alla under loppet av en vecka. Innan och efter dess - inte ett ord. Och ni ifrågasätter det inte ens... plötsligt är det fakta att IL inte vill ha en pojke, inte får vara själv med sina barn osv osv. Ni skulle ju kunna fundera en liten aning på att vara lite källkritiska även om det är en skvallertråd 🤦🏼‍♀️

Fast att IL inte ville ha en pojke har hon sagt själv många gånger
Citera
2019-08-22, 22:03
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeslin
Varför så upprörd över Efternamn08:s poster? Tror inte att någon, inklusive mig själv, tror på allt hen skrev.
Utan spin har Bellsan ingen business. Hennes levebröd är buzzet runt henne. Om det blir tyst är hon illa ute.

När det gäller babyn så skrev ju Bellsan själv i sin bok Babyboost att hon inte ville ha en pojke, så det måste ju vara fakta.
https://www.expressen.se/noje/blondinbella-jag-sprang-ut-och-grat-1/

Om hon inte får vara ensam med barnen vet ingen utomstående, men hon postar inget där hon är ensam med dem så det är klart att då får ju det ryktet vingar.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-22 kl. 22:17.
Citera
2019-08-22, 22:52
Medlem
Hlewagastirs avatar
Intressant att läsa gamla inlägg och artiklar från 2008. Johan Kinnander gick alltså från att vara chef på Google Nordic till att bli styrelseledamot i Blondinbella AB.

http://archive.is/1IYVW
https://web.archive.org/web/20080927081320/https://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=155759

Visste faktiskt inte att Blondinbella var en produkt redan från början.
Citera
2019-08-22, 23:05
Medlem
Citat:
När det gäller babyn så skrev ju Bellsan själv i sin bok Babyboost att hon inte ville ha en pojke, så det måste ju vara fakta.
https://www.expressen.se/noje/blondinbella-jag-sprang-ut-och-grat-1/

Bara för att man hoppades på en flicka betyder det ju inte att man, som det skrivs här i tråden, fortsätter efter att barnet är fötts att önska något annat än just det barnet.
Citera
2019-08-22, 23:07
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag ber om ursäkt för att jag frågar om något som garanterat redan avhandlat i tråden men:
Vad jobbar ex-make Odd Spångberg med?
Han är numera försäljningschef. Källa: Internet
Så det har gått bra för honom av allt att döma. Och som sades tidigare verkar han mån om att hålla en låg profil. Säkert rätt lättad att kliva ur Bella-cirkusen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in