2019-08-22, 20:00
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nu är Advisa igång igen och den här gången har man köpt en badrumsrenovering på kredit. Och en roddmaskin till ett otroligt överpris om man måste betala 2800 per månad under en längre period. Dessutom kan man väl prioritera? Inte enligt Advisa som uppenbart är beroende av ett idiotiskt kreditköp och usla prioriteringar för att deras räkneexempel ska gå ihop. Inte ens lyxfällan kommer upp i samma klass. Och så fan heller att barn är sådär engagerade i familjens ekonomi att dom jublar över lägre månadsbetalning.

Komplett bank - Vi måste köpa en trappa.

Vart tog den gamla trappan vägen? Försvann den så plötsligt att man inte hann ersätta den? Och hur i helvete låser dom upp dörren? Och vart är dörren? Dörrar öppnar utåt i Sverige. Är det ett hål rätt in? Och hur tar dom sig in? Häver dom sig upp? Idiotreklam.

Leo vegas.

Sen när är det kungligt att klä sig i en soppåse? Och varför börjar alla äta innan den sista gästen kommit? Och det är spelberoendevarning om man måste sitta och spela vid middagsbordet och det är inte kungligt. Det är inte första gången heller, vi minns alla kungen som gick runt med ett stort glas i fickan för hann var för snål att betala för lite utspädd lingondricka. Kungligt!

Kinder Pingui

Fy fan vilken cringe det är är när morsan börjar gå och låta som en pingvin och barnen följer efter. Vem fan drömde ihop denna styggelse?
Citera
2019-08-28, 09:25
Medlem
_Strebers avatar
Philips kör nu två filmer för dammsugare och nån annan gadget och texten i dessa filmer är skriven på rim. Eller ja, det är 90% på nivå grötrim och sedan avslutas harangerna med en engelsk slogan. Jag ser framför mig en käck mediabrutta med pottfrilla som rimmat fram texterna - men den amerikanska marknadsavdelningen krävde en avslutning med företagets slogan inkluderad - som förstås inte rimmar med smuts och puts - och som därmed kraschar helheten.
Citera
2019-08-30, 05:37
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Philips kör nu två filmer för dammsugare och nån annan gadget och texten i dessa filmer är skriven på rim. Eller ja, det är 90% på nivå grötrim och sedan avslutas harangerna med en engelsk slogan. Jag ser framför mig en käck mediabrutta med pottfrilla som rimmat fram texterna - men den amerikanska marknadsavdelningen krävde en avslutning med företagets slogan inkluderad - som förstås inte rimmar med smuts och puts - och som därmed kraschar helheten.

Just nu är det den eviga reklamen för kommande program som får mig att genast byta kanal.

Svenska Hollywoodfruar.

Maria Montezami ska på penisfacial. Nej men så intressant! Penis facial är fö en Epidermal Growth Factor facial men det låter ju inte riktigt lika intressant. Penis kommer från att man använder förhudar i ansiktsmasken. Och detta mina damer och herrar är underhållning. Fy fan!

Krimtorsdag.

"Det hade man inte en aning om förrän senare" Ja det är därför du inte visste ett skit innan.

"Jag sitter bredvid en Mjuördare" Fy fan vad uttalet retar gallfeber på mig. Fy fan!
Citera
2019-08-30, 09:57
Medlem
_Strebers avatar
Izabella Scorupco är tillbaka för SmartEyes.
Egentligen är inte de filmerna så dåliga jämfört med andra optiker-filmer (tänker på hästansiktet), men de är å andra sidan tjatiga och beiga eftersom de gått så länge. Just read the lines please.
Citera
2019-08-30, 18:53
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nu är Advisa igång igen och den här gången har man köpt en badrumsrenovering på kredit. Och en roddmaskin till ett otroligt överpris om man måste betala 2800 per månad under en längre period. Dessutom kan man väl prioritera? Inte enligt Advisa som uppenbart är beroende av ett idiotiskt kreditköp och usla prioriteringar för att deras räkneexempel ska gå ihop. Inte ens lyxfällan kommer upp i samma klass. Och så fan heller att barn är sådär engagerade i familjens ekonomi att dom jublar över lägre månadsbetalning.

Komplett bank - Vi måste köpa en trappa.

Vart tog den gamla trappan vägen? Försvann den så plötsligt att man inte hann ersätta den? Och hur i helvete låser dom upp dörren? Och vart är dörren? Dörrar öppnar utåt i Sverige. Är det ett hål rätt in? Och hur tar dom sig in? Häver dom sig upp? Idiotreklam.

Leo vegas.

Sen när är det kungligt att klä sig i en soppåse? Och varför börjar alla äta innan den sista gästen kommit? Och det är spelberoendevarning om man måste sitta och spela vid middagsbordet och det är inte kungligt. Det är inte första gången heller, vi minns alla kungen som gick runt med ett stort glas i fickan för hann var för snål att betala för lite utspädd lingondricka. Kungligt!

Kinder Pingui

Fy fan vilken cringe det är är när morsan börjar gå och låta som en pingvin och barnen följer efter. Vem fan drömde ihop denna styggelse?
Alla dessa du nämner är ju förolämpningar mot tittaren. Reklammakarna förutsätter att vi tittare är lättledda idioter som okritiskt sväljer allt som visas.
Bynk: har du inte råd med dina lån - låna lite till och minska avbetalningarna. Ja, vilken bra ide!
"Kungligt".. eller hur?
Citera
2019-08-31, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Den där jävla Trivago-tönten Martin är igång igen. FY FAN vad jag hatar den patetiske tönten. Trivago kan dra åt helvete.
Är han delägare i Trivago eller något? På mig har all deras jävla reklam slagit baklänges. Kommer aldrig i mitt liv använda deras tjänst, något som jag t.o.m varit i kontakt med dem för. Sa åt dem att deras aggressiva reklam fått mig att aldrig någonsin använda deras tjänst. "Det var tråkigt att du känner så. Men vi skickar vidare din feedback." eller något sånt svarade det. 😁
Citera
2019-08-31, 20:44
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonespecifikation
Är han delägare i Trivago eller något? På mig har all deras jävla reklam slagit baklänges. Kommer aldrig i mitt liv använda deras tjänst, något som jag t.o.m varit i kontakt med dem för. Sa åt dem att deras aggressiva reklam fått mig att aldrig någonsin använda deras tjänst. "Det var tråkigt att du känner så. Men vi skickar vidare din feedback." eller något sånt svarade det. 😁
Vi kanske skulle mailbomba dom och skriva samma sak? Då kanske dom fattar.
Citera
2019-09-01, 01:37
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Vi kanske skulle mailbomba dom och skriva samma sak? Då kanske dom fattar.

Men fattar du inte! då vet dom att reklamen funkar ju argare du blir så gladare blir dom
Citera
2019-09-01, 01:41
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonespecifikation

Jag bokade ett hotell via Trivago enkom på grund av den härlige Björck, så du har fel.
Citera
2019-09-01, 10:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Alla dessa du nämner är ju förolämpningar mot tittaren. Reklammakarna förutsätter att vi tittare är lättledda idioter som okritiskt sväljer allt som visas.
Bynk: har du inte råd med dina lån - låna lite till och minska avbetalningarna. Ja, vilken bra ide!
"Kungligt".. eller hur?

Eller hur, familj med 3 barn och dom köper både roddmaskin och studsmatta istället för att renovera badrummet som man sedan måste ta på kredit. Notera också att återbetalningstiden fördubblats hos Advisa så företaget får tjäna så mycket som möjligt på räntor.
Citera
2019-09-01, 10:33
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Bynk med den där jävla fåntratten till pappa som hyssjar sina barn med fingret i vädret när Bynkrapporten kommer och den dumma jäveln lutar sig mot radion, med ett fånigt jävla flin, för att höra bättre men en bilradio har inga jävla högtalare din idiot, dom sitter bredvid dig i dörren eller uppe på instrumentpanelen.

Länsförsäkringar - Trygg start med barnförsäkring.

Vad fan är det för ljud ungjäveln ger ifrån sig? Och sen morsan på det! Undrar vad han drömmer om...säkert något maxat! Fy fan, spyr.

Och Always slår på stort och dammar av en blast from the past som är lika dum nu som då.

3 miljarder kvinnor och ingen är den andra lik. Så varför ska deras mensskydd vara det? Förutom tvillingar då, och alla andra som är lika varandra. Och det faktum att ni bara har 5 olika sorters bindor! Och vadå rewrite the rules always? Tillverkare av mensskydd är inte direkt kända för sitt regeländringar och nyskapande. Avgå!
Citera
2019-09-01, 10:36
Medlem
"Men hur stort är det? Det måste vara så stort att det skymmer solen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här