Citat:
Ursprungligen postat av
Apexpredator
Du är tillfreds med de ca 85% som är skötsamma och aldrig kommer att hamna i klammeri med rättvisan då antar jag?
Öppna gränser så länge de ”sköter” sig.
Hanif Bali verkar inte vara det vilket roar mig. Förstår du verkligen inte varför så fråga en kompis.
Jag röstar SD och är verkligen emot öppna gränser. Majoriteten som kommit är kriminella då de har falsk identitet och söker asyl fast de inte är asylanter.
Hanif Bali påpekar vänsterblivnas inkompens och hycklande.
Citat:
Ursprungligen postat av
mastodon111
En del invandrare av första, andra och tredje generationen, kallar sig SDare och som själva hårt kritiserar invandringen glömmer bort att de kanske inte ens skulle existerat på jordens yta om det inte vore för Sveriges skull, de otacksamma typerna. Den attityden är nog bland det absolut värsta jag vet faktiskt. När de sitter där och försöker göra skillnad på folk och folk, sorterar, räknar på vad en invandrare kostar per styck och ser sig själv som mera värdefulla än en fattig krigsflykting från Afrika.
Äckligt, fy f-n, just dessa personer förtjänar faktiskt att visas ut.
Bla bla bla Du pratar skit. Du tycker inte illa om dem. Det är viktigare att vara emot SD. Du är en utav anledningarna det ser ut så här idag så sluta klaga på din egen politik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Skulle säga att det just är den skötsamma majoriteten av våra invandrare som både oroar sig o uttalar sig om de kriminella ”kaosblattarna”.
Dels för att det är oftast de själva o deras familjer som får ta konsekvenserna av statens oförmåga att styra upp det hela.
Dels för att detta skapar en ökande rasism o poloralisering i samhället där pigmenteringen blir en klassmarkör som inte kan tvättas bort.
Majoriteten av svenskarna tycker allt som har med invandring att göra är så jobbigt att de stänger av mentalt. Flertalet av de andra knyter näven i fickan och håller tyst av sociala skäl. En svensk tiger.
Precis - det finns de som inte är här för att kaosa eller sprida fredens religion utan vill bara leva ett gott liv. Hanif Bali är en utav dem och han kan kritisera utan att någon kallar honom rasist. Fast då blir han kallad husblatte i stället och jag vet inte om det är så mycket bättre lol