2019-08-21, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola
Om du läst hela Balis twitter om Bildt, så förstår du säkert att Bali lider en enorm brist på impulskontroll, och helt saknar lojalitet mot det egna partiet, dessutom, framstår han ju enkom som korkad och född i farstun, om han förminskar Bildts politiska gärningar de sista 35 åren.

Mvh
Manfred 68 år från Göteborg
Jag har läst hela hans tweet angående Bildt. Det är på tiden att Bildt får till sig sin spruta. Han borde lämnat Moderaterna för länge sen. Han passar mycket mer in i Medborgerlig samling.

Du menar att en person som är född i Farstun inte ska säga så?

Bildt är en idiot som fjäskar för islamister, hans gärningar i hemlandet skiter dom flesta i. Att han är "sKaRp" eller "vAsS" är inget jag bryr mig om. Han är en beta-hane och suger av islamister hela tiden.
Citera
Medlem
jack.danielss avatar
Drömscenariot vore om M sparkade ut honom och han sökte sig till likasinnade: SD! Dom kan behöva nytt blod!
Citera
Avstängd
MarkisDiGorgonzolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Carl Bildt är en pajas utan dess like.

Han gör bara det globalisterna säger att han ska göra. En globalistlakej.

Tja - som 95% av de övriga politikerna alltså. Jäkla pastejlakejer!
Citera
2019-08-21, 18:17
Medlem
Mullrets avatar
Undrar ifall väljarna ser moderaternas utspel att kväva Bali som ett försök till censur.

Då blir det ett rejält bakslag. Pekpinnar gillas normalt inte.

Bildt ger jag noll poäng i valfri rankning. En jubelåsna med helt fel politik för Sveriges väl.
Senast redigerad av Mullret 2019-08-21 kl. 18:20.
Citera
2019-08-21, 18:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Han uppmanas att lämna politiska uppdrag, Bildt var en helig ko.

Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Hanif Bali ger det politiska etablissemanget i Sverige eksem. Han tar konsekvent upp politiska misslyckanden som det officiella Sverige "inte vill prata om" och det går heller inte att rasiststämpla honom eftersom han är mörk i skinnet.

Exakt, han kan ta ut svängarna extremt mycket bara för att han ser muslimsk ut (han har skäggat till sig ordentligt) och det är han väldigt medveten om.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Nu har han förstås gått över gränsen för vad M kan acceptera.

Det vet han givetvis om för han är inte korkad. Det hela är planerat och han vill få sparken från Moderaterna. Han har nåt nytt på g.

Jag tänker också så. Han har något på gång? Har ändå tänkt att lämna skeppet, men fortsätta att vara aktivist? Planerat sin försörjning på annat sätt?

Vill ta ut svängarna ordentligt för att visa folket hur långt han är beredd att gå, i att vara kontroversiell, och sätta sig ännu mer på kartan/bli populärare, hos folket?

Nu riktas strålkastarljuset verkligen mot Hanif Bali.

Citat:
Ursprungligen postat av LiberalDemokrati
Det är en samlad bedömning. Hanif har fått många chanser.

Jo, droppen som fått bägaren att rinna över.
Senast redigerad av dialektiker 2019-08-21 kl. 18:21.
Citera
2019-08-21, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Drömscenariot vore om M sparkade ut honom och han sökte sig till likasinnade: SD! Dom kan behöva nytt blod!
Om han drar till ett nytt parti blir det aldrig SD.

Det blir i sådana fall Medborgerlig samling.
Citera
2019-08-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F-Secure
SD är ett sjunkande skepp, bättre om Hanif stannar i ett seriöst parti som iallafall kommer finnas i riksdagen ett par mandatperioder till, för det kommer inte SD. Nästa val dingar SD knappast över 15%, och då är det under spärren näst-nästa val.
SD sjunkande skepp? Du är ju efterbliven. De är ett av Sveriges tre största partier och Åkessons popularitet har ökat och han är nu topp 4.
Som utvecklingen är i Sverige kommer SD inte tappa utan snarare öka, om inte något annat parti dramatiskt ändrar sin politik.

Ska du önsketänka så sök upp en önskebrunn och släng en slant i den. Sen håller du båda tummarna för att dina önskningar slår in.
Citera
2019-08-21, 18:20
Medlem
Vem är Hanif?
Stöttar MSB som fanns med Epsteins svarta bok.
Stöttar MBS som tog kål på Jamal Khadoggi.
Stöttar MEK( Mujahedin El Khalq) som har sitt huvudsäte i Albanien. I en militäranläggning och en riktigt No-Go-Zone ( för albaner) som sponsras av MBS och vars organisation har tryckt på John Bolton att gå i krig mot Iran vars oppositionella är mot MEK.
MEK (Hanif Balis far är med en organisation som har dödat civil, se wikipedia)
Islamister som kan röra sig fritt i Europa men som ingen får besöka i Albanien. Snacka om parallellsamhälle.
Jag vet att Hanif tycker om att MEKka med bilar.
Han har själv berättat han blev slagen hårt av sina fosterföräldrar och det förstår vem som helst att det har satt sina spår.
Det är inte konstigt att han beter sig som han gör.
Påminner mig om den kontroversiella danskpalestinska poeten Hassan som blev misshandlad av sin far .
Citera
2019-08-21, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Varför skall Kristersson ta mer hänsyn till Carl Bildt än Hanif Bali? Den frågan skall ställas av alla moderater med egna partiets bästa för ögonen. Om inte har Kristensson ännu inte kommit ur MSM:s tvångströja och vertikalt kunnat förmedla förändring i partiet.
Det är konstigt att inte nationalister riktat kritik mot Bildt för att han var spion åt USA under 1980-talet och lämnade sekretess-handlingar från utrikesnämnden till amerikanska eliten. Märkligt att det är Bali som väcker frågan om Bildts anti-patriotism.
Citera
Medlem
jack.danielss avatar
Nä, vad vet jag? Jag är blott en SD röstare som tycker Bali har sunda åsikter, blatte som han är och åkesson kan verka lite trött ibland! Han skulle behöva nån som utmanade honom!
Citera
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Det här kommer att bli dyrt för Moderaterna.

Moderaterna har lockat väldigt många invandringskritiska personer tack vare HB. Dessa lär inte bli så nöjda nu.

Det är många på twitter som har skrivit att de fortfarande röstar på M endast pga HB.
Citera
2019-08-21, 18:24
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola
Tja - som 95% av de övriga politikerna alltså. Jäkla pastejlakejer!

Calle är dock en av de värsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in